VW Fox 1.2 , 40kw - neriešiteľný problém

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

celofan
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 19.03.2010 15:39
Zdieľať na Facebook

VW Fox 1.2 , 40kw - neriešiteľný problém

Príspevok od používateľa celofan »

Ahojte tak rád by som vám dal na diskusiu môj alebo skôr problém mojej frajerky s autom. chcel by som počuť vaše názory a či už ste o tom vôbec dačo počuli, na fórach som nenašiel o tomto probléme vôbec ale vôbec nič.
ale takto:
Máme auto VW fox 1,2 ma to 10rokov najazdených 90 000Km.
auto nemá v podstate žiadnu výbavu (nemá to ani klímu, elektrické okná,pal. počítač.) proste nič.
bolo inštalované centrálne zamykanie. a s odstupom času sme začali s pod kapoty počuť také zvláštne bzučanie, ako by sa niečo stále zapínalo a vypínalo.
postupom času auto začalo ťažšie štartovať keď stálo dlhšiu dobu +- 3 dni. neskôr už auto prestalo štarotvať po tejto dobe úplne, vybila sa batéria. tak som zistoval čím to je. odpojil som autorádio aj dorábaní centrál, zmeral som odber prúdu pri vypnutom aute a čuduj sa svete všetko bolo v poriadku auto malo odber ľahko cez 20mAh CO predpokladám že 60A baterku za 3 dni nemôže vybiť tak že už nenaštartujem. po zapojení všetkého naspät auto malo rovnaký odber. takže som vylúčil centrál a rádio. prišiel na radu ten zvuk z pod motora. bola to škrtiaca klapka vzduchu (vzduchová klapka)
takže prišla rada na jej výmenu nechali sme ju premerať v servise nám povedali ze je spätná tak sme ju nechali vymeniť. problém pretrvával. auto sa po vypnutí klúča stále pokúša ako keby klapku anstaviť do nejakej polohy. skrátka ju zapne vypne zapne vypne a pokračuje v tom celú noc aj deň až pokiaľ znovu nenaštartujeme (ak to ešte ide) šli sme do ďalšieho servisu kde nám povedali že to pozrú, prišli na to že je to Riadiaca jednotka, po výmene sa problém prejavuje stále po asi 1300€ servise (auto nemá ani takú hodnotu) a 4564645645 nadávok sa obracia už na každé forum známho atd...
Ešte na záver auto bolo v 4 rôznych servisoch na kontorle
diagnostika neukazuje problém
premerávanie neukazuje problém
kostry boly precistené a opat nasrobované
skontroloval som hlavnú žilu el. rozvodu v aute.
odpojil som aj rádio aj Cenrál


prosím ak vás napadlo niečo čo som spravil zle alebo som ešte nespravil dajte mi vedieť do komentárov budem rád za každú radu, nápad, pomoc. a ked budete mať cestu do BA u mňa v predajni Radioamatér dostaneťe 20% zlavu na nákup :) dikes. :D
avelmak
Príspevky: 2654
Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
Bydlisko: Rimavska Sobota
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa avelmak »

Nechapem,preco vymenili skrtiacu klapku,ved klapka nevie pracovat,ak nedostane napatie.Klapka je priamo zapojena od rj motora.Ak rj motora po vypnuti kluca nedostane stavu,nemoze fungovat ani rj,ani klapka.Ani rj netreba vymenit,nie je na to dovod.Ked sis si isty,ze chybu treba chladat okolo klapky,tak najprv treba zistit napajanie rj v klude.Je to velmi jednoduche.
A kazdy problem je vyriesitelny!!!!
pacok
Príspevky: 319
Dátum registrácie: 21.07.2009 13:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pacok »

Je viac veci ktore mozu akoze cvakat.Od roznych rele k jednotlivym spotrebicom az po akcne cleny v motore.Ak je skrtiaca klapka nova hladal by som chybu v dalsich obvodoch. Ak odpojis konektor z klapky a vypnes zapalovanie bude to znamenat ze cvakanie je sposobene niecim inym.Kludne aj zle relatko moze spajat obvod niecoho a to vybija baterku ( vetrak, palivove cerpadlo, prepinac nasavania, vyhrievanie okna, a ine).Asi vies ako funguju relatka ked radioamater. Kludne aj od RJ moze ist PWM na spinanie relatka.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Čosi mi tam velmi chýba.Fox pokiaľ viem používa systém Mpi.Čo znamená že obsahuje typické móresy menežmentu Mpi.Tj používa škrtiacu klapku v adaptivnom režime,tj so zadefinavaným polom kde Rj ovláda klapku podľa naučených polôh,čiže má zadefinovanú polohu plného otvorenia aj plného uzavretia a tie si riadi kontroluje pomocou potenciometra.
Nikde nevidím zmienku o adaptácii,o základnom nastavení.RJ bez tých informácií nemá predstavu kde sa klapka práve nachádza.Kedže sa stáva že diagnostika pri základnom nastavení túto často neprevedie korektne,aj keď nepíše problém tj tvári sa ok,doporučujem pre diagnostiku aj nastavenia použiť Bosch KTS ktorý tieto procesy zvláda perfektne a neomylne.
ROBOPASTUSZEK
Príspevky: 159
Dátum registrácie: 07.05.2014 20:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ROBOPASTUSZEK »

Prepac mi ale naco si platil servisu ak problem nevyriesili? Vymenili dobre za dobre a ty si s usmevom zaplatil? Sorry ak sa ta to dotklo ale neda mi to ked furt citam ako ludia behaju od servisu k servisu , platia ale auto furt neni opravene
martincichy
Príspevky: 5429
Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa martincichy »

Ešte Ti ostala spinacia skrinka a kablovacka od spínacej skrinky, poistiek a rj. To sú veci, ktoré cez allegro kúpiš do 100 eur. Vidím to na kablovacku.
PROCHY603
Príspevky: 3773
Dátum registrácie: 11.02.2008 21:34
Bydlisko: BLAVA
Zdieľať na Facebook

Re: VW Fox 1.2 , 40kw - neriešiteľný problém

Príspevok od používateľa PROCHY603 »

celofan napísal:Ahojte tak rád by som vám dal na diskusiu môj alebo skôr problém mojej frajerky s autom. chcel by som počuť vaše názory a či už ste o tom vôbec dačo počuli, na fórach som nenašiel o tomto probléme vôbec ale vôbec nič.
ale takto:
Máme auto VW fox 1,2 ma to 10rokov najazdených 90 000Km.
auto nemá v podstate žiadnu výbavu (nemá to ani klímu, elektrické okná,pal. počítač.) proste nič.
bolo inštalované centrálne zamykanie. a s odstupom času sme začali s pod kapoty počuť také zvláštne bzučanie, ako by sa niečo stále zapínalo a vypínalo.
postupom času auto začalo ťažšie štartovať keď stálo dlhšiu dobu +- 3 dni. neskôr už auto prestalo štarotvať po tejto dobe úplne, vybila sa batéria. tak som zistoval čím to je. odpojil som autorádio aj dorábaní centrál, zmeral som odber prúdu pri vypnutom aute a čuduj sa svete všetko bolo v poriadku auto malo odber ľahko cez 20mAh CO predpokladám že 60A baterku za 3 dni nemôže vybiť tak že už nenaštartujem. po zapojení všetkého naspät auto malo rovnaký odber. takže som vylúčil centrál a rádio. prišiel na radu ten zvuk z pod motora. bola to škrtiaca klapka vzduchu (vzduchová klapka)
takže prišla rada na jej výmenu nechali sme ju premerať v servise nám povedali ze je spätná tak sme ju nechali vymeniť. problém pretrvával. auto sa po vypnutí klúča stále pokúša ako keby klapku anstaviť do nejakej polohy. skrátka ju zapne vypne zapne vypne a pokračuje v tom celú noc aj deň až pokiaľ znovu nenaštartujeme (ak to ešte ide) šli sme do ďalšieho servisu kde nám povedali že to pozrú, prišli na to že je to Riadiaca jednotka, po výmene sa problém prejavuje stále po asi 1300€ servise (auto nemá ani takú hodnotu) a 4564645645 nadávok sa obracia už na každé forum známho atd...
Ešte na záver auto bolo v 4 rôznych servisoch na kontorle
diagnostika neukazuje problém
premerávanie neukazuje problém
kostry boly precistené a opat nasrobované
skontroloval som hlavnú žilu el. rozvodu v aute.
odpojil som aj rádio aj Cenrál


prosím ak vás napadlo niečo čo som spravil zle alebo som ešte nespravil dajte mi vedieť do komentárov budem rád za každú radu, nápad, pomoc. a ked budete mať cestu do BA u mňa v predajni Radioamatér dostaneťe 20% zlavu na nákup :) dikes. :D
Vybijat baterku moze aj ALTERNATOR alebo STARTER. :41c2: :41c2:

Radioamater durcek???

1300eur za vymenu RJ??? :28b7: :2f93:

rj POUZITA stoji 50eur. :3035: :2f93:
maci.nko@azet.sk
Príspevky: 119
Dátum registrácie: 06.05.2007 12:23
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa maci.nko@azet.sk »

Toto je priam neuveritelné!!!

Začo si platil???

Neopravili tak nezaplatím a žiadam vrátiť do pôvodného stavu!


Teraz k veci:

Z vlastnej skúsenosti 1x Lupo, x krat Polo, je potrebné vymeniť spodok spínacej skrinky tj spínač zapalovania, ktorý má podcenené kontakty ktoré sa v nútri polámu potom sa dejú takéto veci. Cena cca 10euro.

Číslo dielu 6N0905865
celofan
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 19.03.2010 15:39
Zdieľať na Facebook

Re: VW Fox 1.2 , 40kw - neriešiteľný problém

Príspevok od používateľa celofan »

PROCHY603 napísal:
celofan napísal:Ahojte tak rád by som vám dal na diskusiu môj alebo skôr problém mojej frajerky s autom. chcel by som počuť vaše názory a či už ste o tom vôbec dačo počuli, na fórach som nenašiel o tomto probléme vôbec ale vôbec nič.
ale takto:
Máme auto VW fox 1,2 ma to 10rokov najazdených 90 000Km.
auto nemá v podstate žiadnu výbavu (nemá to ani klímu, elektrické okná,pal. počítač.) proste nič.
bolo inštalované centrálne zamykanie. a s odstupom času sme začali s pod kapoty počuť také zvláštne bzučanie, ako by sa niečo stále zapínalo a vypínalo.
postupom času auto začalo ťažšie štartovať keď stálo dlhšiu dobu +- 3 dni. neskôr už auto prestalo štarotvať po tejto dobe úplne, vybila sa batéria. tak som zistoval čím to je. odpojil som autorádio aj dorábaní centrál, zmeral som odber prúdu pri vypnutom aute a čuduj sa svete všetko bolo v poriadku auto malo odber ľahko cez 20mAh CO predpokladám že 60A baterku za 3 dni nemôže vybiť tak že už nenaštartujem. po zapojení všetkého naspät auto malo rovnaký odber. takže som vylúčil centrál a rádio. prišiel na radu ten zvuk z pod motora. bola to škrtiaca klapka vzduchu (vzduchová klapka)
takže prišla rada na jej výmenu nechali sme ju premerať v servise nám povedali ze je spätná tak sme ju nechali vymeniť. problém pretrvával. auto sa po vypnutí klúča stále pokúša ako keby klapku anstaviť do nejakej polohy. skrátka ju zapne vypne zapne vypne a pokračuje v tom celú noc aj deň až pokiaľ znovu nenaštartujeme (ak to ešte ide) šli sme do ďalšieho servisu kde nám povedali že to pozrú, prišli na to že je to Riadiaca jednotka, po výmene sa problém prejavuje stále po asi 1300€ servise (auto nemá ani takú hodnotu) a 4564645645 nadávok sa obracia už na každé forum známho atd...
Ešte na záver auto bolo v 4 rôznych servisoch na kontorle
diagnostika neukazuje problém
premerávanie neukazuje problém
kostry boly precistené a opat nasrobované
skontroloval som hlavnú žilu el. rozvodu v aute.
odpojil som aj rádio aj Cenrál


prosím ak vás napadlo niečo čo som spravil zle alebo som ešte nespravil dajte mi vedieť do komentárov budem rád za každú radu, nápad, pomoc. a ked budete mať cestu do BA u mňa v predajni Radioamatér dostaneťe 20% zlavu na nákup :) dikes. :D
Vybijat baterku moze aj ALTERNATOR alebo STARTER. :41c2: :41c2:

Radioamater durcek???

1300eur za vymenu RJ??? :28b7: :2f93:

rj POUZITA stoji 50eur. :3035: :2f93:


Áno radioamater ďurček :) a 1300e je to aj s dalsimi problémami.
celofan
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 19.03.2010 15:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa celofan »

maci.nko@azet.sk napísal:Toto je priam neuveritelné!!!

Začo si platil???

Neopravili tak nezaplatím a žiadam vrátiť do pôvodného stavu!


Teraz k veci:

Z vlastnej skúsenosti 1x Lupo, x krat Polo, je potrebné vymeniť spodok spínacej skrinky tj spínač zapalovania, ktorý má podcenené kontakty ktoré sa v nútri polámu potom sa dejú takéto veci. Cena cca 10euro.

Číslo dielu 6N0905865
Platil som za čas strávený na aute a súčiastky ktoré menili ja viem že je to veľa ale pochop zufalost je zlá vec.
Každopádne pozriem tu spinacku ďakujem za radu
Napísať odpoveď

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 50 neregistrovaných