VW Eos - čierny naftový filter po 10-15tis km

Sekcia slúžiaca na odbornú analýzu problémov

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

fzubaty
Príspevky: 1624
Dátum registrácie: 04.11.2022 13:45
Zdieľať na Facebook

Re: VW Eos - čierny naftový filter po 10-15tis km

Príspevok od používateľa fzubaty »

Inak kabrio a diesel je masochizmus.
leonNL
Príspevky: 1263
Dátum registrácie: 16.09.2009 16:05
Zdieľať na Facebook

Re: VW Eos - čierny naftový filter po 10-15tis km

Príspevok od používateľa leonNL »

Ano, to je tema sama o sebe…. A nazval by som to inak ako masochizmus…
Hrdym majitelom:

W219 CLS63AMG 2010

W211 E55AMG 2005
pedro727
Príspevky: 1120
Dátum registrácie: 22.03.2009 13:23
Zdieľať na Facebook

Re: VW Eos - čierny naftový filter po 10-15tis km

Príspevok od používateľa pedro727 »

leonNL napísal: 12.11.2023 18:31
mhlavaty napísal: 12.11.2023 17:53 pokojne pokračujete v konšpiráciách,je to zaujímavé čítanie.
Aha, takze podla vas je na kazdej jednej pumpe na Slovensku rovnako kvalitne palivo. Cize, je uplne jedno kde clovek natankuje, ci na jrd alebo na omv, kvalita je stale rovnaka, a tema ohladom kvality paliv na jednotlivych pumpach je cisto konspiracia.
Netvrdim na milion percent, ze problem zadavatela suvisi s tankovanym palivom, bola to len jedna z moznosti, no napisat ze kvalita paliv na roznych pumpach je konspiracia, je………… vasa konspiracia.
každý kto má 5 pokope a prečítal si príspevok p.Hlavatého pochopil,že že černota nepochádza z paliva a ty ako správny politik si si to prekrútil že tým myslel že je jedno kde človek tankuje a do toho argument o gramatike , človeče prepni sa z fuckerbooku už na forum o autách. Ako prepáčte za off ale fakt už by to chcelo asi diskusiu v šenku s drevennými palicami a po každej kktine mu šuchnúť po gebule a ako bolestné mu kúpiť jedného panáka.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24979
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Re: VW Eos - čierny naftový filter po 10-15tis km

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Ešte v téme nebola žiadna odpoveď mi zadavateľ poslal otázku v ss,tak som mu vysvetlil podstatu problému.Potom som zistil že je otvorená aj téma.V podstate by som sa už ani nevyjadroval,ale téma už žila svojim životom a išla úplne zlým smerom.V podstate škoda,pokiaľ niekto chce niečo vedieť mal by sa pýtať.Nie spletať pojmy a dojmy.Ak sa téma takto rozmláti ako porcelánové prasiatko už nemá cenu v nej zotrvať a začať s vysvetlovaním čo to spôsobuje,ako sa to diagnostikou zistuje a ako presne vyzerá to čo to má na svedomí a aké sú riešenia.Nemám patent na nič,len si myslím že sa treba pýtať ak niečo neovládam.Ja sa pýtam veľa,našťastie je veľa super špecialistov ktorých názor si vypýtam,občas oni môj.To dáva zmysel aj im aj mne
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Re: VW Eos - čierny naftový filter po 10-15tis km

Príspevok od používateľa seven549 »

pedro727 napísal: 12.11.2023 20:19
leonNL napísal: 12.11.2023 18:31
mhlavaty napísal: 12.11.2023 17:53 pokojne pokračujete v konšpiráciách,je to zaujímavé čítanie.
Aha, takze podla vas je na kazdej jednej pumpe na Slovensku rovnako kvalitne palivo. Cize, je uplne jedno kde clovek natankuje, ci na jrd alebo na omv, kvalita je stale rovnaka, a tema ohladom kvality paliv na jednotlivych pumpach je cisto konspiracia.
Netvrdim na milion percent, ze problem zadavatela suvisi s tankovanym palivom, bola to len jedna z moznosti, no napisat ze kvalita paliv na roznych pumpach je konspiracia, je………… vasa konspiracia.
každý kto má 5 pokope a prečítal si príspevok p.Hlavatého pochopil,že že černota nepochádza z paliva a ty ako správny politik si si to prekrútil že tým myslel že je jedno kde človek tankuje a do toho argument o gramatike , človeče prepni sa z fuckerbooku už na forum o autách. Ako prepáčte za off ale fakt už by to chcelo asi diskusiu v šenku s drevennými palicami a po každej kktine mu šuchnúť po gebule a ako bolestné mu kúpiť jedného panáka.
hlavaty nic nevysvetlil len tam nechal domyslaciu hadanku, co tim chtel basnik rici,ako vzdy.pedro de la rosa --- az zadavetel temy tam dopisal o co ide.

za mna shellka dodnes plati nikdy.ani gufka brat od nich benzin.radsej orlen tesco slovnaft jet agrola.
tomasbalaga
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 26.11.2012 00:23
Zdieľať na Facebook

Re: VW Eos - čierny naftový filter po 10-15tis km

Príspevok od používateľa tomasbalaga »

Aku máš dymivost z poslednej emisky?
Nepribúda ti olej v motore?
Neregeneruje ti častejšie ako v minulosti?
Ja som mal na 2.0 103kw CBBF problém, že stále mi pribúdal olej v motore a často regenerovalo a pri výmene oleja som cítil naftu v oleji. Nakoniec mechanik zistil, čerpadlo čo precerpava olej aj naftu , kde tieto dve zložky sú oddelené len tesnením, ktoré bolo zničené natoľko že prepúšťalo cez spomínané tesnenie, naftu do oleja a opačne. Palivový filter som mal čierny po niekoľko 100 km a "pribúdal" olej na ryske. Nove tesnenie za 14 eur vyriešilo celý problém a to tiež mi rozprávali "fundovani odborníci" mechanici že to sú vstreky, sedlá a neviem čo všetko že mám si pripraviť minimalne 1500e na repas vstrekov a podobne bájky.
leonNL
Príspevky: 1263
Dátum registrácie: 16.09.2009 16:05
Zdieľať na Facebook

Re: VW Eos - čierny naftový filter po 10-15tis km

Príspevok od používateľa leonNL »

Pedrinko, zlatino, co tolko hnevu v nedelu vecer? Stresy z pondelnajsieho vstavania do prace?
Ale Hlavatemu tu dam za pravdu, vystihol ta tym ked napisal ze citat s porozumenim je problem doby. Ale uz sup sup do postielky, nieze ta rozdrapi, ty dreveNNa palica :bye:
Hrdym majitelom:

W219 CLS63AMG 2010

W211 E55AMG 2005
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24979
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Re: VW Eos - čierny naftový filter po 10-15tis km

Príspevok od používateľa mhlavaty »

tomasbalaga....Ja som mal na 2.0 103kw CBBF problém, že stále mi pribúdal olej v motore a často regenerovalo
Nakoniec mechanik zistil, čerpadlo čo precerpava olej aj naftu , kde tieto dve zložky sú oddelené len tesnením

To asi tak nebude...lebo byť jednoducho nemôže.CFFB nemá žiadne čerpadlo v ktorom sa stretáva olej a nafta. Takto vyzerá palivový systém CFFB...čerpadielko v nádrži + vysokotlaké čerpadlo CP4 ...č2 na obr. mazané ako celok iba naftou.
A olejové čerpadlo zase nemá nič z naftou.

Obrázok

Problém ale mohol byť na 103 kW motore typu PD kde je tandemové čerpadlo...a to je prípad pána čo zadal tému,tam to možné je a vtedy je ten čierny filter,pretože si palivové čerpadielko preťahuje olej z vakuovky
Ricardinho83
Príspevky: 922
Dátum registrácie: 28.01.2019 16:58
Zdieľať na Facebook

Re: VW Eos - čierny naftový filter po 10-15tis km

Príspevok od používateľa Ricardinho83 »

" za mna shellka dodnes plati nikdy.ani gufka brat od nich benzin.radsej orlen tesco slovnaft jet agrola."

Seven, na akych benzinovych motoroch jazdis/si jazdil? Chapem, ze keby to boli Ecoboosty od Fordu tak tam ani nemusis dat zly benzin a dodrbe sa ti to cele, pripadne nejaky moderny precitlively priamovstrek. Nepriamovstrekovemu starsiemu motoru a je jedno ci I4, I6, V6, V8, v10 atd. je uplne jedno aky benzin davas. Vela z nich bez ujmy prezije aj 91ku na pumpe v Kazachstane. Takze ked mas problem, benzinom to nebude
leonNL
Príspevky: 1263
Dátum registrácie: 16.09.2009 16:05
Zdieľať na Facebook

Re: VW Eos - čierny naftový filter po 10-15tis km

Príspevok od používateľa leonNL »

Riso, ano, pojde aj na 91-ku z Kazachstanu. Nikto netvrdi ze auto zdochne. Pointa je ale ta, ako to auto na ten ktory benzin pojde. A z mojich skusenosti (jeden atmo 8 a jeden preplnovany 8valec) mozem povedat, ze 100-vka zo slovnaftu vs 100-vka zo shellky je rozdiel v prospech slovnaftu, a to nie len ja ale aj ini maju taku skusenost ktori prestali tankovat na shellke.
Hrdym majitelom:

W219 CLS63AMG 2010

W211 E55AMG 2005
Ricardinho83
Príspevky: 922
Dátum registrácie: 28.01.2019 16:58
Zdieľať na Facebook

Re: VW Eos - čierny naftový filter po 10-15tis km

Príspevok od používateľa Ricardinho83 »

Leon, osobne rozdiely medzi benzinmi nijako zvlast nevnimam. Netankujem 100ku ani 98, kedze hlavne vyhody maju tieto paliva pre priamovstrekove motory z hladiska nizsej karbonizacie. Rozdiel vo vykone moze byt a nepochybujem, ze pri twin-turbe V8 pri dynamickej jazde ho vyuzijes. Ja do mojej V6ky tankujem 95ku a nemam problem s Jurky ani s Gulfom a nijake problemy necitim a vykon staci. Jedine problemy som mal ked som daval Vif a ten mi rozpustal biozlozky v nadrzi, ktore sa mi dostavali do filtra. Odkedy Vif nedavam je to ok.
leonNL
Príspevky: 1263
Dátum registrácie: 16.09.2009 16:05
Zdieľať na Facebook

Re: VW Eos - čierny naftový filter po 10-15tis km

Príspevok od používateľa leonNL »

Ved toto, neviem ake prisady dava shell do VPower aby rozpustalo bordel a “pomahalo”, a ci prave tie prisady neposobia paradoxne negativne na chod motora…
Hrdym majitelom:

W219 CLS63AMG 2010

W211 E55AMG 2005
Ricardinho83
Príspevky: 922
Dátum registrácie: 28.01.2019 16:58
Zdieľať na Facebook

Re: VW Eos - čierny naftový filter po 10-15tis km

Príspevok od používateľa Ricardinho83 »

Na co by si ho rozoberal? Bud ho menis pravidelne pri kazdej vymene filtrov inych, alebo ked je zapchaty a to citis. Ja menim filter ked je zadrbany a to citis tak, ze ti kolisu otacky, nepravidelny chod, skratka nedostavas dost paliva.
miroslav114
Príspevky: 638
Dátum registrácie: 17.03.2015 21:44
Zdieľať na Facebook

Re: VW Eos - čierny naftový filter po 10-15tis km

Príspevok od používateľa miroslav114 »

Tvrdenia že Shell, omv majú najlepšie paliva je absolútne scestné , sú určené normy čo musí dané palivo splnať a neverím že by si navyšovali spoločnosti náklady pridávaním vesmírnych aditiv do palív a tým aj znižovali zisky , jedna sa tu o kvantá litrov paliva kde je zisk . Všetko je rovnaký bordel. Ja si pumpy nevyberám , tankujem lacnejší benzín ,plyn ,naftu , jazdím kvantá km a zaklopem na drevo že mi ani jedno auto nezdochlo kvôli palivu
leonNL
Príspevky: 1263
Dátum registrácie: 16.09.2009 16:05
Zdieľať na Facebook

Re: VW Eos - čierny naftový filter po 10-15tis km

Príspevok od používateľa leonNL »

Nikto netvrdi ze auto kvoli palivu zdochne. A co sa noriem tyka, existuje nieco ako spodna a horna hranica, kde jeden vyrobca moze ledva dosahovat spodnu hranicu aby len tak tak dosiahol normu, a druhy vyrobca v zaujme lepsej kvality a udrzania si a ziskavania novych zakaznikov, sa drzi na hornej hranici normy. Kedze ide o vela zakaznikov a este viac penazi, logiku to ma, nie? A toto neplati len u paliv, potravin a roznych inych komodit rovnako. Preco jedne spisske parky chutia lepsie ako tie druhe? Ked na vyrobu existuju normy a obaja vyrobcovia ich musia splnat? Alebo chlieb, rozky, maslo, cokolvek… Dva rozne produkty od dvoch roznych vyrobcov nikdy nebudu mat rovnaku kvalitu. Som vo fachu 15 rokov, vyrabame nieco, co sa vyvaza na vychod aj na zapad, ani nemusim pisat ze vyrobky smerujuce na vychod su kvalitativne hnoj oproti tym co idu na zapadny trh, a pritom tiez musime splnat normu.
Hrdym majitelom:

W219 CLS63AMG 2010

W211 E55AMG 2005

Návrat na "Diagnostika"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: qwertrq a 69 neregistrovaných