VW Caddy Ecofuel 2.0 - 013158 , tlak systemu plynu
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 16
- Dátum registrácie: 30.08.2017 10:36 Zdieľať na Facebook
VW Caddy Ecofuel 2.0 - 013158 , tlak systemu plynu
Dobrí den
potreboval by som poradiť. Bol som na diagnostike a vyhodilo tuto chybu "013158 - Tlak systému plynu" P3366 - 001 príliš vysoký - Sporadická.
Coto moze byt presne ? Malo kto tuná v KE má skúsenosti s CNG.
Je to VW Caddy 2.0 ecofuel benzín+cng r.v 2006 , BSX 80kw, manual
Auto niekedy nenaštartuje na prvý krát.Ak je odstavené na 12 hodín a ráno idem do práce. Na druhý krát mi prehodí na benzín naštartuje a asi po 20sec prehodí na plyn a ide ako má. Stane sa že naštartuje stále na brnk aj týždeň.
2 krát sa stalo že stratilo otáčky a zhasol motor keď som stál na križovatke. Ale to už dávnejšie.Odvtedy nič také sa nestalo.Len to štartovanie je také a svieti kontrolka cely čas a občas zhasne aj na dva dni a znova sa ukáže
Ďakujem za rady a pomoc
potreboval by som poradiť. Bol som na diagnostike a vyhodilo tuto chybu "013158 - Tlak systému plynu" P3366 - 001 príliš vysoký - Sporadická.
Coto moze byt presne ? Malo kto tuná v KE má skúsenosti s CNG.
Je to VW Caddy 2.0 ecofuel benzín+cng r.v 2006 , BSX 80kw, manual
Auto niekedy nenaštartuje na prvý krát.Ak je odstavené na 12 hodín a ráno idem do práce. Na druhý krát mi prehodí na benzín naštartuje a asi po 20sec prehodí na plyn a ide ako má. Stane sa že naštartuje stále na brnk aj týždeň.
2 krát sa stalo že stratilo otáčky a zhasol motor keď som stál na križovatke. Ale to už dávnejšie.Odvtedy nič také sa nestalo.Len to štartovanie je také a svieti kontrolka cely čas a občas zhasne aj na dva dni a znova sa ukáže
Ďakujem za rady a pomoc
-
- Príspevky: 319
- Dátum registrácie: 21.07.2009 13:05 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 16
- Dátum registrácie: 30.08.2017 10:36 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 319
- Dátum registrácie: 21.07.2009 13:05 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3691
- Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44 Zdieľať na Facebook
No je to trocha inak, neviem či si nepletieš CNG s LPG.pacok napísal:Prebytocny plyn sa pocas statia dostava do sania a to sposobuje tazke starty kedze je to presytene.
Zle štarty po dlhšom odstavení ako aj zhasnutie motora pri voľnobehu pravdepodobne spôsobuje to, že regulátor (reduktor) tlaku plynu nedokáže na výstupe udržať konštantný plniaci tlak. Je to membránový reduktor, po čase môže membrána prepúšťať.
No a keď snímač tlaku na vstrekovacej rampe zaregistruje nízky tlak plynu, nedovolí riadiaca jednotka štart na plyn, ale len na benzín. Neskôr pri chode motora sa obvykle funkcia reduktora stabilizuje a už motor prepne na plynový chod.
No a únik plynu do sania neprichádza do úvahy, po vypnutí motora sa vo vysoko aj nízkotlakej vetve uzavrú všetky ventily, takže uniknúť môže len zostatkový plyn z regulátora a vstrekovacej rampy a ten unikne cez výstupnú časť reduktora do motorového priestoru, nie do sania cez vstrekovacie ventily.
-
- Príspevky: 16
- Dátum registrácie: 30.08.2017 10:36 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných