VW 2.0 TDI Evo - rekordne čistý diesel
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 974
- Dátum registrácie: 19.03.2017 18:24 Zdieľať na Facebook
VW 2.0 TDI Evo - rekordne čistý diesel
Nový motor 2.0 TDI Evo s technologií „Twin Dosing“ dosáhnout redukce emisí NOx až o 80 procent ve srovnání s minulou generací motorů / modelů.
https://www.auto.cz/vw-se-chlubi-rekord ... ent-130894
[img]https://ocs-pl.oktawave.com/v1/AUTH_288 ... chemat.jpg [/img]
[img]https://img2.auto.cz/img/29/full/5895373_.jpg [/img]
https://www.auto.cz/vw-se-chlubi-rekord ... ent-130894
[img]https://ocs-pl.oktawave.com/v1/AUTH_288 ... chemat.jpg [/img]
[img]https://img2.auto.cz/img/29/full/5895373_.jpg [/img]
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 326
- Dátum registrácie: 12.06.2012 20:22 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1958
- Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Pokiaľ sa potvrdia všetky doteraz známe parametre,tak Peugeot to preskočilo celkom dosť.Čo je dané technickým riešením ktoré zrejme trochu podvihne cenu aj náročnosť servisu,ale tu je múdrejšie si počkať a nechváliť deň pred večerom.Toho že sa bude veselo pokračovať v slovenskej tradícii a filter pôjde off,to až tak neočakávam ak beriem niekoľko rokov spozdenia kým sa systém "preštuduje" a z off sa začne,tu môže byť úplne iný svet než dnes a niečo podobné si každý dobre premyslí.
-
- Príspevky: 1958
- Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35 Zdieľať na Facebook
Pokial maju naliate do tych motorov vela penazi musia to riesit nemozu to zahodit len tak za chrbat. Ide ako stale o splnenie noriem
https://podkapotou.zoznam.sk/cl/1000605 ... a-6d-TEMP-
Teraz sa napr. v MB diag v novej verzii prvy krat na plno zobrazil prvy elektricky model co znamena, ze pojde von a je ich tam dost ale zatial pre developerov. Cize napriek tomu, ze ide elektrika je stale si myslim priorita spalovaci motor.
Musia sa hrat s vela drobnymi vecami napr. ako ma zobrazene Bmw na vstrekovacoch v tejto norme cez 7 vstrekovacich bodov striekne 10% tu, 20% tam, 20% znova vedla ale pre novu normu musi ten vstrekovac vstreknut 20% tam, kde pred tym vstrekoval 10% cize aj taketo veci budu hrat ulohu v emisiach ci spravne tryky na vstrekovaci v percentach vstrekuju palivo tam presne kde treba.
https://podkapotou.zoznam.sk/cl/1000605 ... a-6d-TEMP-
Teraz sa napr. v MB diag v novej verzii prvy krat na plno zobrazil prvy elektricky model co znamena, ze pojde von a je ich tam dost ale zatial pre developerov. Cize napriek tomu, ze ide elektrika je stale si myslim priorita spalovaci motor.
Musia sa hrat s vela drobnymi vecami napr. ako ma zobrazene Bmw na vstrekovacoch v tejto norme cez 7 vstrekovacich bodov striekne 10% tu, 20% tam, 20% znova vedla ale pre novu normu musi ten vstrekovac vstreknut 20% tam, kde pred tym vstrekoval 10% cize aj taketo veci budu hrat ulohu v emisiach ci spravne tryky na vstrekovaci v percentach vstrekuju palivo tam presne kde treba.
-
- Príspevky: 974
- Dátum registrácie: 19.03.2017 18:24 Zdieľať na Facebook
Uvidíme aké "vylepšenia" ešte urobia aby to splnilo normu Euro 7.
[img]https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/V ... 160031.jpg [/img]
[img]https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/V ... 160032.jpg [/img]
[img]https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/V ... 160031.jpg [/img]
[img]https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/V ... 160032.jpg [/img]
-
- Príspevky: 979
- Dátum registrácie: 17.11.2008 17:46 Zdieľať na Facebook
Ak sa bude pokracovat na sprisnenych emisnych stk takymto tempom tak sa nebude dpf vyradzovat s prevadzky.Podla mna to ziaden zazrak nieje,len skomplikovali to co uz je komplikovane.Auta sa budu coraz menej opravovat a budu este vacsi spotrebak.V prvom rade treba zdraziet benzin a naukor toho zvyhodnit vlaky a inu ekologickejsiu dopravu.A nie ze sa bude pipenka na zachod vyvazat na 3L 2tovom baworaku.Bud si zobere do mesta smarta,alebo pojde pesi a usetri na fitku.
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
uz potom len vyriesit drobnost - kde bude parkovat ten 2tonovy baworak aj smarta. Ale to uz nie je nas problem, ze ?
Samozrejme ze technika bude zase komplikovanejsia, servisne narocnejsia a predovsetkym... drahsia. Na udrzanie pri zivote. Ale pozor, ked si niekto mysli ze "mna sa tento problem netyka, ja kupujem len nove auta v zaruke" tak cvaknete zubkami naprazdno chlapci, pretoze budete platit vyssiu cenu za nove auta (kedze technika bude komplikovanejsia, drahsia na opravy a kazivejsia), alebo budu zaruky kratsie (kde su tie casy ked bola standardom 80.000km zaruka, dalo sa priplatit na 150.000km, budu len zaruky na 30.000km a hotovo). Nehovorim ze tento konkretny motor dopadne takto konkretne, len na ilustraciu.
Proste tie zvysene naklady sa tykaju nielen servisovania pouzitych starych aut ; v dosledku komplikovanejsej techniky budu existovat aj pre vyrobcu a pre zarucnu servisnu siet.
Ako slepy povedal - uvidime. Furt budu jazdit aj nejake stare auta, este chvilu snad budu legalne pouzitelne benzinove auta bez priameho vstrekovania, idealne jazdiace na elpégé. Ci jazdim za 5 litrov nafty v meste alebo 12 litrov LPG, mam to uplne tie iste prachy.
Samozrejme ze technika bude zase komplikovanejsia, servisne narocnejsia a predovsetkym... drahsia. Na udrzanie pri zivote. Ale pozor, ked si niekto mysli ze "mna sa tento problem netyka, ja kupujem len nove auta v zaruke" tak cvaknete zubkami naprazdno chlapci, pretoze budete platit vyssiu cenu za nove auta (kedze technika bude komplikovanejsia, drahsia na opravy a kazivejsia), alebo budu zaruky kratsie (kde su tie casy ked bola standardom 80.000km zaruka, dalo sa priplatit na 150.000km, budu len zaruky na 30.000km a hotovo). Nehovorim ze tento konkretny motor dopadne takto konkretne, len na ilustraciu.
Proste tie zvysene naklady sa tykaju nielen servisovania pouzitych starych aut ; v dosledku komplikovanejsej techniky budu existovat aj pre vyrobcu a pre zarucnu servisnu siet.
Ako slepy povedal - uvidime. Furt budu jazdit aj nejake stare auta, este chvilu snad budu legalne pouzitelne benzinove auta bez priameho vstrekovania, idealne jazdiace na elpégé. Ci jazdim za 5 litrov nafty v meste alebo 12 litrov LPG, mam to uplne tie iste prachy.
-
- Príspevky: 979
- Dátum registrácie: 17.11.2008 17:46 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1445
- Dátum registrácie: 16.09.2010 13:17 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 974
- Dátum registrácie: 19.03.2017 18:24 Zdieľať na Facebook
Vyzerá, že "inovovali" aj chladiacu kvapalinu
[img]https://cdn.skoda-storyboard.com/2019/0 ... 40x960.jpg [/img]
[img]https://cdn.skoda-storyboard.com/2019/0 ... 40x960.jpg [/img]
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
Redukcia NOx az o 80% ???
Gratulujeme.
Ale tento milnik musia pokorit vsetky automobilky.
Mimichodom, je az tragicke, co to obnasa, za aku cenu a pritom sa jedna o zanedbatelny udaj v porovnani s tym, co je naozaj problem.
Hlavne, ze firma sa snazi utvorit novu tvar a novinari budu nas masirovat PR clankami, ake je to skvele, fantasticke.
Odporucam si precitat tento cesky novinarsky clanok, kde su prepocty a realny nazor o tom, ze sa hasi maly uhlik (za nase velke peniaze) z obrovskej pahreby a zvysok ostava akosi bokom, kedze sa jedna o podstatnu sucast ekonomiky istych krajin.
https://nazory.aktualne.cz/diktat-elekt ... 47ab5f122/
Mimochodom, zasadna otazka… Co to na tom VW motore stoji € ???
Kedze sa nasla aj taka automobilka, ktora ferovo priznala cenu svojho systemu. Mimochodom, bola velmi prijatelna. Koncern ma z toho v gatiach nieco take zverejnit? Drvivu vacsinu TDi nakupuju firmy, “bezny“ zaujemca, teda auto z xtej ruky to bude musiet riesit. Boli sme svedkami, ked ceny niektorych DPF atakovali (stale atakuju?) cenu 4000€. Co je v podstate 1/4 mozno aj 1/3 ceny zanovneho auta.
Vzdy, pri tych “chvastajucich“ sa clankoch o super technologii, uspore, efektivnosti mi behaju zimomriavky. Z toho, aka narocna oprava to bude, z toho, aka zivotnost.
Je zaujimave sledovat, ako automobilky veskere optimalizacie vyroby (setrenie na vsetkom moznom, ba aj nemoznom) dokazu majstrovsky slovne obratit v pozitivny obraz pre zakaznika. Negativa predat ako pozitivne vlastnosti…
Gratulujeme.
Ale tento milnik musia pokorit vsetky automobilky.
Mimichodom, je az tragicke, co to obnasa, za aku cenu a pritom sa jedna o zanedbatelny udaj v porovnani s tym, co je naozaj problem.
Hlavne, ze firma sa snazi utvorit novu tvar a novinari budu nas masirovat PR clankami, ake je to skvele, fantasticke.
Odporucam si precitat tento cesky novinarsky clanok, kde su prepocty a realny nazor o tom, ze sa hasi maly uhlik (za nase velke peniaze) z obrovskej pahreby a zvysok ostava akosi bokom, kedze sa jedna o podstatnu sucast ekonomiky istych krajin.
https://nazory.aktualne.cz/diktat-elekt ... 47ab5f122/
Mimochodom, zasadna otazka… Co to na tom VW motore stoji € ???
Kedze sa nasla aj taka automobilka, ktora ferovo priznala cenu svojho systemu. Mimochodom, bola velmi prijatelna. Koncern ma z toho v gatiach nieco take zverejnit? Drvivu vacsinu TDi nakupuju firmy, “bezny“ zaujemca, teda auto z xtej ruky to bude musiet riesit. Boli sme svedkami, ked ceny niektorych DPF atakovali (stale atakuju?) cenu 4000€. Co je v podstate 1/4 mozno aj 1/3 ceny zanovneho auta.
Vzdy, pri tych “chvastajucich“ sa clankoch o super technologii, uspore, efektivnosti mi behaju zimomriavky. Z toho, aka narocna oprava to bude, z toho, aka zivotnost.
Je zaujimave sledovat, ako automobilky veskere optimalizacie vyroby (setrenie na vsetkom moznom, ba aj nemoznom) dokazu majstrovsky slovne obratit v pozitivny obraz pre zakaznika. Negativa predat ako pozitivne vlastnosti…
-
- Príspevky: 1958
- Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Victor990 a 22 neregistrovaných