Volvo V90 cc
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 17.10.2020 23:15 Zdieľať na Facebook
Volvo V90 cc
Zdravim. Uvazujem o kupe jazdeneho 2,3rocneho volva v90 cc. Nejake skusenosti ci uz s motorizaciou, benzin, nafta nerozhoduje. Co môžem cakat co sa tyka nakladov na servis? Je cenovo porovnateľný napr a mercedesom? Dakujem za kazdu skusenost, radu.
-
- Príspevky: 338
- Dátum registrácie: 04.05.2006 21:56 Zdieľať na Facebook
Ahoj, mám V90 CC OR D5. D5ka má 173kW, čo je na to auto dosť, možno by ti stačila D4. Pokiaľ ide o T5, tak myslím, že tam budeš mať spotrebu niekde okolo 9l/100km, mne to vychádza na 7,5l/100km. Ak ale máš len krátke trate, tak radšej T5.
Ak ti môžem odporučiť, tak hľadaj auto, ktoré ešte nemá 2 roky a dá sa ti predĺžiť záruka (musí byť ešte kryté fabrickou zárukou a musím mať dokladovateľný nájazd menej ako 60tkm, myslím) Cena za 3 roky cez Car Garantie je cca 1200€ bez DPH.
Cena servisu je od 600-800€ s DPH, záleží či menší alebo väčší. Pri 60-90tkm ti odporúčam trvať na výmene oleja v prevodovke, aj napriek "doživotnej" náplni.
Pokiaľ ide o užívateľskú stránku tak zhrniem:
+ Komfort sedenia, minimálne ak máš sedačky s nastaviteľnou časťou sedáku - výsuvná
+ Jazdný asistenti, nech si hovorí kto chce čo chce, Pilot Assist využívam často na dlhých trasách neustále. A cítim výrazne nižšiu únavu.
+ Volvo On Call aplikácia Android - diaľkový štart, diaľkové odomknutie/zamknutie, kniha jázd. Vynikajúca vec. Oceníš najme pri vysokých teplotách alebo mrazoch.
+ Podvozok za mňa super (Zadok je na vzduchu).
+ LED svetlá, vynikajúce - vyrezávajú, Niečo podobné by malo byť povinné na každom aute.
+ Android auto / Apple car
+ Hudba, Bowers a Wilkins
+ Prevodovka 8St automat. Myslím, že to japonec AISIN.
+ Možnosť nastavenia "citlivosti" alebo správania jazdných asistentov. Ja osobne to mám najprísnejšie, takže občas sa ozvú aj keď nie je riziko zrážky(napr prudké klesanie a hneď stúpanie, alebo odstavené auto vedľa cesty v zákrute), ale to je minimálne a neohrozuje to.
- Asi najväčšie mínus je ovládanie takmer všetkého cez "tablet". Aj keď teplotu mením tak 4x do roka v rozsahu 21-22stupňov. A väčšinou si všetky "serepetičky" nastavíš počas prvého týždňa používania auta na svoj obraz a potom sa tam už nevraciaš. Inak prepínanie rádia, navigácia alebo telefón sú na hlavnej obrazovke, takže rýchlo dostupné. Rovnako aj vyhrievanie sedačky. Prepnutie vnútorného okruhu už je na 2 kliky, ako aj Štart/Stop je na krátke "hľadanie"
- Hlasový asistent nie je lokalizovaný ani v CZ a ani v SK jazyku. Ak budeš mať palubný systém v slovenčine, hlasový asistent nezapneš. Ani ak by si ho chcel v mať napr. v Angličtine.
Mám najazdené cca 50tkm, SK každodenné dochádzanie do práce cca 25km, ako aj Nemecko a diaľnice. Celkove neľutujem, som výrazne spokojnejší ako napríklad s BMW GT F07 (5ka). A o 3 roky bude u mňa Volvo v hľadáčiku medzi prvými. teda zatiaľ určite, ak neumrie motor.
Ak ti môžem odporučiť, tak hľadaj auto, ktoré ešte nemá 2 roky a dá sa ti predĺžiť záruka (musí byť ešte kryté fabrickou zárukou a musím mať dokladovateľný nájazd menej ako 60tkm, myslím) Cena za 3 roky cez Car Garantie je cca 1200€ bez DPH.
Cena servisu je od 600-800€ s DPH, záleží či menší alebo väčší. Pri 60-90tkm ti odporúčam trvať na výmene oleja v prevodovke, aj napriek "doživotnej" náplni.
Pokiaľ ide o užívateľskú stránku tak zhrniem:
+ Komfort sedenia, minimálne ak máš sedačky s nastaviteľnou časťou sedáku - výsuvná
+ Jazdný asistenti, nech si hovorí kto chce čo chce, Pilot Assist využívam často na dlhých trasách neustále. A cítim výrazne nižšiu únavu.
+ Volvo On Call aplikácia Android - diaľkový štart, diaľkové odomknutie/zamknutie, kniha jázd. Vynikajúca vec. Oceníš najme pri vysokých teplotách alebo mrazoch.
+ Podvozok za mňa super (Zadok je na vzduchu).
+ LED svetlá, vynikajúce - vyrezávajú, Niečo podobné by malo byť povinné na každom aute.
+ Android auto / Apple car
+ Hudba, Bowers a Wilkins
+ Prevodovka 8St automat. Myslím, že to japonec AISIN.
+ Možnosť nastavenia "citlivosti" alebo správania jazdných asistentov. Ja osobne to mám najprísnejšie, takže občas sa ozvú aj keď nie je riziko zrážky(napr prudké klesanie a hneď stúpanie, alebo odstavené auto vedľa cesty v zákrute), ale to je minimálne a neohrozuje to.
- Asi najväčšie mínus je ovládanie takmer všetkého cez "tablet". Aj keď teplotu mením tak 4x do roka v rozsahu 21-22stupňov. A väčšinou si všetky "serepetičky" nastavíš počas prvého týždňa používania auta na svoj obraz a potom sa tam už nevraciaš. Inak prepínanie rádia, navigácia alebo telefón sú na hlavnej obrazovke, takže rýchlo dostupné. Rovnako aj vyhrievanie sedačky. Prepnutie vnútorného okruhu už je na 2 kliky, ako aj Štart/Stop je na krátke "hľadanie"
- Hlasový asistent nie je lokalizovaný ani v CZ a ani v SK jazyku. Ak budeš mať palubný systém v slovenčine, hlasový asistent nezapneš. Ani ak by si ho chcel v mať napr. v Angličtine.
Mám najazdené cca 50tkm, SK každodenné dochádzanie do práce cca 25km, ako aj Nemecko a diaľnice. Celkove neľutujem, som výrazne spokojnejší ako napríklad s BMW GT F07 (5ka). A o 3 roky bude u mňa Volvo v hľadáčiku medzi prvými. teda zatiaľ určite, ak neumrie motor.
-
- Príspevky: 2711
- Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
nova doba, zvykajme si. Na telefone kazdeho zaujima fotak, spotifaj, taketo blbosti, co na tom ze ked sme pri Donovaloch tak ja mam na starsom (4 rocnom) pristroji 2 palicky z 5 a krasne volam bez jedineho zakoktania, kdezto ostatni su bez signalu a mozu fotit interier kolko len chcu celu noc ?
Na internet idu vsetci cez moje štyri-gé pretoze oni nemaju ani dva gé ani hlas. Sme si zvykli - pred prichodom sa vsetci presmeruju na moje telefonne cislo.
Predlzenu zaruku na v90 rozhodne ano. Olej v prevodovke neviem ci vymenia vsade "len na poziadanie", teraz nedavno napriklad kupoval kamarat Mazdu6 2.5i automat 2016 a autorizak v Bratislave ODMIETOL vymenit - ze je tam dozivotna napln, ze v hentom aute sa nikdy nemenilo. 190.000km.
Chalan to necha urobit inde, aj tak by to do[e]bali ked to nikdy nerobili.
Na internet idu vsetci cez moje štyri-gé pretoze oni nemaju ani dva gé ani hlas. Sme si zvykli - pred prichodom sa vsetci presmeruju na moje telefonne cislo.
Predlzenu zaruku na v90 rozhodne ano. Olej v prevodovke neviem ci vymenia vsade "len na poziadanie", teraz nedavno napriklad kupoval kamarat Mazdu6 2.5i automat 2016 a autorizak v Bratislave ODMIETOL vymenit - ze je tam dozivotna napln, ze v hentom aute sa nikdy nemenilo. 190.000km.
Chalan to necha urobit inde, aj tak by to do[e]bali ked to nikdy nerobili.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
-
- Príspevky: 2272
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
Kamoš sa ženil a bol som ho voziť na Volve, neviem už či to bola 70 alebo 90, ka, nechcem kecať. Bolo niečo nad nulo na ceste tenká vrstva snehu. Auto sa správalo KATASTROFÁLNE!! Podotýkam, jazdil som s tými ľuďmi "jako s vejci ve futrále od houslí", ale s tým vozom sa nedalo na parkovisku otočiť bez príšernej nedotáčavosti.
Keďže som vedel, že ženích jazdí na kamióne a vozí nebezpečné náklady, spýtal som sa ho, či je normálny, že si nechal na zimu letné gumy len preto, že je to 4x4. Povedal mi, že voz má zimné gumy. Neveril som, ale bola to pravda. Boli tam zimné gumy, auto malo len pár rokov (takže gumy neboli ani zjazdené ani staré) ale na snehu teda nedržali vôbec.
Toľko moja jediná skúsenosť s Volvom. Ani jedno auto nebolo na snehu tak nepoužiteľné, a to rátam aj žiguláka čo som mal za socíku.
Samozrejme, inak to môže byť dobré auto... Píšem len svoju vlastnú skúsenosť.
Keďže som vedel, že ženích jazdí na kamióne a vozí nebezpečné náklady, spýtal som sa ho, či je normálny, že si nechal na zimu letné gumy len preto, že je to 4x4. Povedal mi, že voz má zimné gumy. Neveril som, ale bola to pravda. Boli tam zimné gumy, auto malo len pár rokov (takže gumy neboli ani zjazdené ani staré) ale na snehu teda nedržali vôbec.
Toľko moja jediná skúsenosť s Volvom. Ani jedno auto nebolo na snehu tak nepoužiteľné, a to rátam aj žiguláka čo som mal za socíku.
Samozrejme, inak to môže byť dobré auto... Píšem len svoju vlastnú skúsenosť.
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
myslis ze spravanie ako si popisal je normalne a bezne a typicke pre krajinu/ny, ktora ma za rok dlhsie sneh nez my mame suche cesty ?
Asi nie, ze ? Neexistuje snad jedina krajina na svete (vratane Japonska) ktora by mala vacsi pocet driftujucich mladikov pred dovrsenim vodicskeho preukazu nez maju skandinavske krajiny, hlavne teda Svedsko a Finsko... tam je proste normalne a bezne ze mlady 15 rocny ma driftovaciu karu a ze jazdi VYHRADNE na snehu, pretoze na suchom proste nie je zabava. Dokonca tam maju aj nejednu [!] vlastnu rallye...
Asi nie, ze ? Neexistuje snad jedina krajina na svete (vratane Japonska) ktora by mala vacsi pocet driftujucich mladikov pred dovrsenim vodicskeho preukazu nez maju skandinavske krajiny, hlavne teda Svedsko a Finsko... tam je proste normalne a bezne ze mlady 15 rocny ma driftovaciu karu a ze jazdi VYHRADNE na snehu, pretoze na suchom proste nie je zabava. Dokonca tam maju aj nejednu [!] vlastnu rallye...
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
-
- Príspevky: 338
- Dátum registrácie: 04.05.2006 21:56 Zdieľať na Facebook
hjundai, aký prínos k auto bol z tvojej strany? Technické parametre sa dočíta všade, to nepotrebuje aby som mu písal. To čo chcel vedieť som sa snažil zodpovedať. Nerozumiem potrebe niektorých ľudí vyjadrovať sa k veciam, ku ktorým nemajú čo povedať spôsobom, ktorý nikoho nezaujíma. Zjavne nemáme rovnaký rebríček "kravín".hjundai napísal:o aute skoro nič zato : android, asistenti, tablety,led, hudba.... ale šak pravda je že kto dá 600-800E za servis, musí si dokúpiť predlženú záruku má iný pohľad na auto ako ten čo nechce platiť za kraviny a chce sa lacno a spoľahlivo prepravovať medzi A a B.
mp3turbo, v Tn som sa na výmenu oleja v automate pýtal, prvá reakcia bola "načo? " to netreba, tam je doživotná. Keď som povedal, nech mi povie kedy by to odporúčal, bez tých kravín o doživotnej náplni, tak z neho vypadlo, že po 60 tkm.
Napríklad v Zlíne SPX to odporúčajú každému zákazníkovi pri tých 60 tkm a dá si to urobiť 90-95% z nich. Vychádza to na nejakých 400€ +/- . Je veľký rozdiel v prístupe servis/servis. To neplatí len pre Volvo, to je pri každej značke.
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 338
- Dátum registrácie: 04.05.2006 21:56 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3064
- Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23 Zdieľať na Facebook
Djergusko napísal:Kamoš sa ženil a bol som ho voziť na Volve, neviem už či to bola 70 alebo 90, ka, nechcem kecať. Bolo niečo nad nulo na ceste tenká vrstva snehu. Auto sa správalo KATASTROFÁLNE!! Podotýkam, jazdil som s tými ľuďmi "jako s vejci ve futrále od houslí", ale s tým vozom sa nedalo na parkovisku otočiť bez príšernej nedotáčavosti.
Keďže som vedel, že ženích jazdí na kamióne a vozí nebezpečné náklady, spýtal som sa ho, či je normálny, že si nechal na zimu letné gumy len preto, že je to 4x4. Povedal mi, že voz má zimné gumy. Neveril som, ale bola to pravda. Boli tam zimné gumy, auto malo len pár rokov (takže gumy neboli ani zjazdené ani staré) ale na snehu teda nedržali vôbec.
Toľko moja jediná skúsenosť s Volvom. Ani jedno auto nebolo na snehu tak nepoužiteľné, a to rátam aj žiguláka čo som mal za socíku.
Samozrejme, inak to môže byť dobré auto... Píšem len svoju vlastnú skúsenosť.
Milión škandinávcov jazdí na volvach,asi si jeden čo sťažuje na volvo. Milion vozov značky volvo vs 20.000 vw vo Sweden, asi bola chyba v medzikuse, medzi plynovym pedalom a sedačkou vodiča.
-
- Príspevky: 3428
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
Osobne by som asi išiel do D4 140 kw, manuál, ťažné, v CZ ich majú stále v ponuke.
Nejaké doplácanie záruky pri aute s 30-50.000 km nemá ani zmysel.
Spotreba je tam v pohode okolo 5,5-6 l
Oficiálny servis je " premiovo drahý", nevidím absolútne žiaden dôvod tam chodiť .
Volvo takejto kategórie MUSÍ a verím, že aj nabehá nejakých 300-400.000 km a NIČ závažné sa nepokazí.
Po nejakých 400- 500 kk km možno nové turbo, spojka, niečo na podvozku, tlmiče.
Nejaké doplácanie záruky pri aute s 30-50.000 km nemá ani zmysel.
Spotreba je tam v pohode okolo 5,5-6 l
Oficiálny servis je " premiovo drahý", nevidím absolútne žiaden dôvod tam chodiť .
Volvo takejto kategórie MUSÍ a verím, že aj nabehá nejakých 300-400.000 km a NIČ závažné sa nepokazí.
Po nejakých 400- 500 kk km možno nové turbo, spojka, niečo na podvozku, tlmiče.
-
- Príspevky: 338
- Dátum registrácie: 04.05.2006 21:56 Zdieľať na Facebook
Ma to logicky nedostatok. Pri 30-50.000km to zmysel nema, ale zaruku si predlzujes o 3 roky. Takze o tie 3 roky to asi 30-50.000km mat nebude. Skor tych 150.000. Neviem ci ten dvojliter zvladne 300-400 tkm, ale to uz so zarukou nema nic. Kupit to s manualom mi pride ako kupit si pekne auto a nalepit nan tunungove listy z Tesca.... ako, nie ze by sa to nedalo, ale ta kombinacia....
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3428
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
Nič lepšie ako manuál neexistuje.lauryl napísal:Ma to logicky nedostatok. Pri 30-50.000km to zmysel nema, ale zaruku si predlzujes o 3 roky. Takze o tie 3 roky to asi 30-50.000km mat nebude. Skor tych 150.000. Neviem ci ten dvojliter zvladne 300-400 tkm, ale to uz so zarukou nema nic. Kupit to s manualom mi pride ako kupit si pekne auto a nalepit nan tunungove listy z Tesca.... ako, nie ze by sa to nedalo, ale ta kombinacia....
A čo sa týka tých km, treba si pozrieť ponuky, sú to dovozy priamo zo Švédska.
Samozrejme, Slovensko je také bohaté, že tu sa Volvo V NORMÁLNEJ výbave neponúka, iba neskutočne PREDRAŽENÉ piiip, lebo marketing usúdil, že keď bude 1000 x opakovať jednu lož, tak z Volva sa stane odrazu " prémia"...
A čisto prakticky,o pár rokov, s nejakými 250-300.000 km ĽAHŠIE človek preda také hebedo s manuálnou prevodovkou, než s automatom.
A reči o tom, že to nikoho nezaujíma, sú prudko pubertálne, lebo teraz dať 20-26.000 a o pár rokov mať extrémne ťažko predajné auto, tak to nie je extra stratégia.
Potom je to už lepšie nechať si na " furt", zodrať...
Takže, nech je to " robotnícke auto"
Samozrejme, najlepšia voľba je asi 110 kw motor, ale na to už treba mať veľké sebavedomie
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných