Volvo V70 - vibrácie

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volvo

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

manots94
Príspevky: 59
Dátum registrácie: 01.02.2014 15:14
Zdieľať na Facebook

Volvo V70 - vibrácie

Príspevok od používateľa manots94 »

Serus ľudia, mám Volvo V70 2.4D 2002 a všimol som si taký menší problém na ktorý som prišiel iba nahodou. Raz sa mi stalo keď som išiel na aute cca 50-60 a vyradil som do neutralu tak auto sa mi riadne rozvibrovalo čo bolo dosť nepríjemné. Následne som to skúšal viackrát a zisitil som že tento problem nastáva vždy keď idem rýchlejšie a vyradim rýchlosť ked idem tých 20-40km /hod napríklad dojazd k semaforu a spravim to isté tak sa vibrácie neprejavujú. Ešte dodam že auto ma skvelé štarty,zvuk motora aj za studena priam ukážkové. Rozbeh ma tiež velmi dobry riadenie ide lahučko. Tak keďže som laik na internete som sa dočítal že by to mohla byť dvojhmota alebo nejaký silenblok motora neviem či moje odhady sú spravne ak mal niekto podobný problem tak budem vďačný za každú radu ďakujem :300f:
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24899
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Žiadne zázraky by som za tým nehladal a myslím že to bude aj v pohode dohladatelné.Takúto vec vie vyrobiť vôla napr na vnútornej strane hnacej poloosi,prípadne je to kombinácia kde vôla jednej veci podporí vôla na inej a dôjde k harmonickému nárastu,tj kmity sú budené do stále väčšieho rozkmitu a prestanú až znížením rýchlosti do iného pásma.Kým je to v záťaži,vôla je vymedzená a problém nastane uvolnením torzných síl z náhonu
katastrofa týchto vecí je v tom,že pár monterkových hujov stanový závadu vo veci v ktorej to ani omylom byť nemôže a kým sa chyba konečne vyjasní je budelár prázdny.
Prvé skontrolovať vôle poloosí a zavesenia kolies
lkopcansky
Príspevky: 199
Dátum registrácie: 25.02.2013 14:09
Bydlisko: Levice
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lkopcansky »