Volvo V70 2.0T
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 123
- Dátum registrácie: 20.01.2009 18:44 Zdieľať na Facebook
Volvo V70 2.0T
Ahojte,
nakolko mam dve male deti, velmi nezavazne som sa zacal obzerat po niecom vacsom a hlavne bezpecnejsom. Momentalne jazdim na Honde Civic 1,8 (2011), ktora je super ale zial napchat do kufra dvojickovsky kocik plus nieco naviac je dost narocne a to nehovorim o vkladani a priputavani vajicok na zadne sedadla. Moj rocny najazd je +/- 20 000 km, denne dochadzam do prace 65 km. S detmi sa chodi zatial maximalne 1 krat do tyzdna cca 100 km.
Natrafil som na Volvo V70 s benzinovym motorom 2.0 T. Rocnik je rovnaky ako moja Honda, nabehanych o 30 000 menej. Ma niekto skusenost s tymto motorom, popripade s konkretnym autom? Bol som na Volvo fore ale nic potrebne som nezistil, vacsinou su tam majitelia starsich rocnikov. Je mi jasne, ze je tazke najst nieco podobne "bezudrzbove" ako benzinova Honda ale casom ma vymena asi tak ci tak neminie. Mozno by bolo rozumnejsie predat ju teraz kym ma este aku taku hodnotu a akceptovatelne kilometre pre potencionalneho kupujuceho.
Viem, ze co sa tyka bezpecnosti je na tom Volvo super ale ako je na tom po technickej stranke? Co servisne naklady, nahradne diely, je to diametralne odlisne od Hondy alebo su este na rozumnej cenovej urovni? Da sa tato motorizacia povazovat za "jednoduchsiu" alebo co sa servisu tyka tak sa to pomaly rovna dieslovemu motoru?
Kupa ako taka ma vobec netlaci, kazdopadne obchadzam diesle a VW group a tym padom sa vyber velmi zuzuje. Urcite nechcem ist do starsieho auta ako mam. Predpokladam, ze by mi malo sluzit dalsich 3 az 5 rokov, teda najazd 60 az 100 tisic km.
Som sice fanusik aut ale po technickej stranke sa moc nevyznam, preto uvitam kazdu rozumnu radu a nazor.
Dakujem
nakolko mam dve male deti, velmi nezavazne som sa zacal obzerat po niecom vacsom a hlavne bezpecnejsom. Momentalne jazdim na Honde Civic 1,8 (2011), ktora je super ale zial napchat do kufra dvojickovsky kocik plus nieco naviac je dost narocne a to nehovorim o vkladani a priputavani vajicok na zadne sedadla. Moj rocny najazd je +/- 20 000 km, denne dochadzam do prace 65 km. S detmi sa chodi zatial maximalne 1 krat do tyzdna cca 100 km.
Natrafil som na Volvo V70 s benzinovym motorom 2.0 T. Rocnik je rovnaky ako moja Honda, nabehanych o 30 000 menej. Ma niekto skusenost s tymto motorom, popripade s konkretnym autom? Bol som na Volvo fore ale nic potrebne som nezistil, vacsinou su tam majitelia starsich rocnikov. Je mi jasne, ze je tazke najst nieco podobne "bezudrzbove" ako benzinova Honda ale casom ma vymena asi tak ci tak neminie. Mozno by bolo rozumnejsie predat ju teraz kym ma este aku taku hodnotu a akceptovatelne kilometre pre potencionalneho kupujuceho.
Viem, ze co sa tyka bezpecnosti je na tom Volvo super ale ako je na tom po technickej stranke? Co servisne naklady, nahradne diely, je to diametralne odlisne od Hondy alebo su este na rozumnej cenovej urovni? Da sa tato motorizacia povazovat za "jednoduchsiu" alebo co sa servisu tyka tak sa to pomaly rovna dieslovemu motoru?
Kupa ako taka ma vobec netlaci, kazdopadne obchadzam diesle a VW group a tym padom sa vyber velmi zuzuje. Urcite nechcem ist do starsieho auta ako mam. Predpokladam, ze by mi malo sluzit dalsich 3 az 5 rokov, teda najazd 60 az 100 tisic km.
Som sice fanusik aut ale po technickej stranke sa moc nevyznam, preto uvitam kazdu rozumnu radu a nazor.
Dakujem
-
- Príspevky: 31
- Dátum registrácie: 15.04.2012 09:39 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 123
- Dátum registrácie: 20.01.2009 18:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5737
- Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 123
- Dátum registrácie: 20.01.2009 18:44 Zdieľať na Facebook
Viem to porovnat so Civicom, ktory ma dost vykonu ak sme v aute dvaja. Accord ma o 10 koni viac ako Civic ale plus mozno 200 kg. Pamatam si ako sme isli 4 smerom na Poprad. Na dialnici v tiahlom kopci som pri 130ke zacal spomalovat, dal som 5-ku a nic, tak do 4-ky aby som vobec udrzal aktualnu rychlost..
Kazdopadne najst Accord v tejto cenovej relacii cca 12 000 e, ktory nema cez 200 000 km je dost nerealne.
Prosim skusme sa drzat temy, ktora je o Volve.
Dakujem
Kazdopadne najst Accord v tejto cenovej relacii cca 12 000 e, ktory nema cez 200 000 km je dost nerealne.
Prosim skusme sa drzat temy, ktora je o Volve.
Dakujem
-
- Príspevky: 3391
- Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 742
- Dátum registrácie: 11.07.2011 21:38 Zdieľať na Facebook
No Volvo to ako jedine vyhralo, ked bolo predane Cinanovi. Kto jazdi pravidelne do Ciny, tak vie, o ccom hovorim. Je to dnes na svete pomaly jedina krajina, ktora skutocne napreduje (a nie iba na papieri).
Iba nedavno bola zverejnena nejake myslim holandska statistika, ze s akym najazdom idu rozne znacky na strotovisko. Vyralo Volvo, diesle priemerny najazd 680000, benziny 480000, a to tam z pochopitelneho dovodu nemohol byt zohladneny efekt stacania tachometrov.
Ja som kupil V70 ked malo 140000, teraz mam 245000 a zatial iba pravidelna udrzba, filtre, oleje a 1 x spojka, (okrem vymeny rozvodov,ktora ma zastihla vzhladom k tomu spominanemu intervalu kilometrov). Inak dokonca ani brzdove platnicky som este nemenil, boli menene pred kupou. Vsetko povodne, este aj DPF je pravdepodobne povodny.
Ta spojka by mozno este aj dnes fungovala, ale prvy majitel jazdil po meste a ja som to daval chpipovat, takze s tym novym tocivym momentom 480 Nm to zacalo trocha smykat.
Takto si predstavujem auto, bodaj by mali malitelia inych znaciek s novymi autami tak malo starosti a oprav.
Iba nedavno bola zverejnena nejake myslim holandska statistika, ze s akym najazdom idu rozne znacky na strotovisko. Vyralo Volvo, diesle priemerny najazd 680000, benziny 480000, a to tam z pochopitelneho dovodu nemohol byt zohladneny efekt stacania tachometrov.
Ja som kupil V70 ked malo 140000, teraz mam 245000 a zatial iba pravidelna udrzba, filtre, oleje a 1 x spojka, (okrem vymeny rozvodov,ktora ma zastihla vzhladom k tomu spominanemu intervalu kilometrov). Inak dokonca ani brzdove platnicky som este nemenil, boli menene pred kupou. Vsetko povodne, este aj DPF je pravdepodobne povodny.
Ta spojka by mozno este aj dnes fungovala, ale prvy majitel jazdil po meste a ja som to daval chpipovat, takze s tym novym tocivym momentom 480 Nm to zacalo trocha smykat.
Takto si predstavujem auto, bodaj by mali malitelia inych znaciek s novymi autami tak malo starosti a oprav.
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Teraz musím súhlasiť s Yxo-om, bez srandy MPV. Kočík vopcháš aj do kombíka, ale nakladať detské sedačky na zadné sedadlá a decká do nich je v klasickom kombíku ako V70 tá istá patalia čo v terajšom Civicu, čiže si pomôžeš len kufrom
Najlepšie by bolo keby to malo vzadu odsúvačky ale z toho pohladu vyhovie len súčasný Sharan/Alhambra, Focus Grand C-Max
Klasické dvere Galaxy/S-Max + dalšie MPV ako Zafira Tourer...
Ak ideš do jazdenky a chceš silnejší benzín tak prečo nie Ford S-Max 2.0 ECOBOOST s tým istým motorom ako je vo V70
[img]http://img4.hyperinzerce.cz/x-cz/inz/78 ... kuze-3.jpg[/img]
Najlepšie by bolo keby to malo vzadu odsúvačky ale z toho pohladu vyhovie len súčasný Sharan/Alhambra, Focus Grand C-Max
Klasické dvere Galaxy/S-Max + dalšie MPV ako Zafira Tourer...
Ak ideš do jazdenky a chceš silnejší benzín tak prečo nie Ford S-Max 2.0 ECOBOOST s tým istým motorom ako je vo V70
[img]http://img4.hyperinzerce.cz/x-cz/inz/78 ... kuze-3.jpg[/img]
-
- Príspevky: 59
- Dátum registrácie: 06.01.2013 21:22 Zdieľať na Facebook
homer33 ,myslim si,ze ivko1 ma pravdu,pomozes si mozno len kufrom a to je vsetko,Neverim,ze medzi V70 a terajsim Civicom je velky rozdiel,co sa objemu tyka.U Volva je to z kuframi zial biedne,ved spomeniem V50=430L,takisto ma aj V60,ak sa nemylim.
Moja S40II mala 404L a novy model S60 ma dokonca 380L !!!!!
Takze to ide do opacnej rite ako by malo.....
Bral by som S-max na obrazku,technika je ta ista ako u Volva,ale rozhodnutie je na tebe,Volvo je dobra,spolahliva znacka,mal som 7 rokov.
Moja S40II mala 404L a novy model S60 ma dokonca 380L !!!!!
Takze to ide do opacnej rite ako by malo.....
Bral by som S-max na obrazku,technika je ta ista ako u Volva,ale rozhodnutie je na tebe,Volvo je dobra,spolahliva znacka,mal som 7 rokov.
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
Bezpecnost volva V70? Zaoberat sa nejakym parametrom ohladom ochrany posadky, ci deti v aute? Uz aj cinsky Qoros im to natrel a myslim, ze dost vyraznym sposobom. Reci typu - bezpecnost je volvo, tak to je iba marketing, reklama, v skutocnosti su ine modely aut s lepsim vysledkom. Teda, ak je to pre niekoho smerodatny udaj.
-
- Príspevky: 123
- Dátum registrácie: 20.01.2009 18:44 Zdieľať na Facebook
Ako som pisal kupa auta ma az tak netlaci ale natrafil som tu na spominane Volvo a prislo mi ako fajn ponuka, tak som chcel zistit co najviac. Ak by som nasiel viac pozitivnych informacii ci uz tu alebo inde tak by som mozno nad vymenou porozmyslal. Teoreticky by som predal svoje doplatil cca 3 tisicky a vozil sa dalej. Nechcem kupovat zbytocne drahe auto nakolko ma o rok dva caka kupa druheho do rodiny a robit len na auta sa mi nechce. S-max sa mi paci uz davnejsie ale cena konkretneho vozidla by uz presahovala sumu, ktoru by som bol ochotny momentalne zaplatit.
-
- Príspevky: 489
- Dátum registrácie: 10.04.2009 09:49 Zdieľať na Facebook
Spomenutý Accord má najmenší kufor len niečo cez 400l. V70 575l. Nehovoriac o možnosti hladať verziu čo má už implementované deteské sedačky. Syn má XC70 a pred rokom som predal V70 druhej generácie a nemal som pocit malého auta. Inak zabuchol som pri servise klúče v aute a tieto auta nejdú vyháčkovať ani inak otvoriť. Musel som rozbiť okno na zadných dverách čo neomohlo nakolko je lepené. Tak som ho ešte rezal cez kopu skla. Druhé som kúpil za 20€.
-
- Príspevky: 282
- Dátum registrácie: 29.01.2013 21:38 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 138
- Dátum registrácie: 21.10.2013 09:32 Zdieľať na Facebook
Pár postrehov odo mňa:
Áno, predchádzajúca generácia V70 mala viac miesta, no ani tu to nie je zlé. Podvozok používa aj Ford. Ford je špecialista na vybrakovanie iných automobiliek, vezme si od nich to najlepšie a vnúti im svoje hlúposti. Tak to urobil aj s Mazdou, s Volvom, S Land Roverom, Jaguarom atd. Ale naspäť k téme.
Interiér vydrží veľa, sedadlá sú najpohodlnejšie. V jednom prieskume to priznali aj nemci. Ani po dlhej jazde človeka neboli chrbát.
Bezpečnosť rozhodne nie je marketingová vec. Väčšina Volva ide na trhy do severnej ameriky a tam sú crash testy prísnejšie, nie ako v EU. Videl som ako má Volvo robený SIPS, Side Impact Protection System. Aké sú výstuhy v podbehoch, ako sú uchytené sedadlá, aké sú výstuhy vo dverách. Hovorím to z vlastnej skúsenosti, pracoval som pre Volvo 8 rokov a nie v Sk ale v normálnej krajine.
Škoda že upustili od 5 valcových motorov. Na to boli machri. V tomto aute by som volil 2,5T, ten ide krásne. Super zvuk a výkon. Potom ale už prišli 4 valce a to už nie je ono. Nie sú zlé, no k Volvu mi sedí kombinácia motorov 5 valcov a viac.
Netvrdím že Volvo je najlepšie auto na svete, aj to má svoje chyby. Ale má svoj nezameniteľný stýl, bezpečnosť a nemá ho každý vekslák. Krádeže sú tiež podstatne nižšie ako pri iných značkách a ceny dielov prjateľné.
Ak chceš nejaké vyskúšať, choď do nemenovaného veľkého bazáru ktorý je v každom okresnom meste a vyskúšaj viacero motorov.
Áno, predchádzajúca generácia V70 mala viac miesta, no ani tu to nie je zlé. Podvozok používa aj Ford. Ford je špecialista na vybrakovanie iných automobiliek, vezme si od nich to najlepšie a vnúti im svoje hlúposti. Tak to urobil aj s Mazdou, s Volvom, S Land Roverom, Jaguarom atd. Ale naspäť k téme.
Interiér vydrží veľa, sedadlá sú najpohodlnejšie. V jednom prieskume to priznali aj nemci. Ani po dlhej jazde človeka neboli chrbát.
Bezpečnosť rozhodne nie je marketingová vec. Väčšina Volva ide na trhy do severnej ameriky a tam sú crash testy prísnejšie, nie ako v EU. Videl som ako má Volvo robený SIPS, Side Impact Protection System. Aké sú výstuhy v podbehoch, ako sú uchytené sedadlá, aké sú výstuhy vo dverách. Hovorím to z vlastnej skúsenosti, pracoval som pre Volvo 8 rokov a nie v Sk ale v normálnej krajine.
Škoda že upustili od 5 valcových motorov. Na to boli machri. V tomto aute by som volil 2,5T, ten ide krásne. Super zvuk a výkon. Potom ale už prišli 4 valce a to už nie je ono. Nie sú zlé, no k Volvu mi sedí kombinácia motorov 5 valcov a viac.
Netvrdím že Volvo je najlepšie auto na svete, aj to má svoje chyby. Ale má svoj nezameniteľný stýl, bezpečnosť a nemá ho každý vekslák. Krádeže sú tiež podstatne nižšie ako pri iných značkách a ceny dielov prjateľné.
Ak chceš nejaké vyskúšať, choď do nemenovaného veľkého bazáru ktorý je v každom okresnom meste a vyskúšaj viacero motorov.
-
- Príspevky: 1207
- Dátum registrácie: 15.06.2009 15:23 Zdieľať na Facebook
Tuto dilemu budem casom riesit aj ja, a mne vychadza kupa S-Max 2.0 Ecoboost 149 kw. To auto nema jedinu chybu, okrem spotreby 9-10 litrov.
Popozeraj este Mondeo Combi 2.0 benzin 107kw, jeden pekny v Mikulasi sa predava, no iste si bude pytat servis, ale asi ako kazde auto po kupe.
Popozeraj este Mondeo Combi 2.0 benzin 107kw, jeden pekny v Mikulasi sa predava, no iste si bude pytat servis, ale asi ako kazde auto po kupe.
Subaru Outback Business NAVI 2.5i 129kw (2017)
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný