Volvo V40 2.0i 103 kw - brzdy

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volvo

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Shiinn
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 24.12.2015 01:18
Zdieľať na Facebook

Volvo V40 2.0i 103 kw - brzdy

Príspevok od používateľa Shiinn »

Pekny Vianocny vecer prajem.
Mam problem s mojim volvom. Dnes ako som nastartoval tak som citil ze je brzdovy pedal velmi makky. Ako som vychadzal von z ulice a isiel som brzdit tak auto mi skoro vobec nezabrzdilo az ked som stlacil pedal uplne na podlahu a aj to len trochu silnejsie. Pozrel som brzdovu kvapalinu ktora bola nad minimom a tak som ju dolial. Ani po doliati mi auto nebrzdi tak ako by malo teda nebrzdi skoro vobec a vkuse musim stlacit brzdovy pedal az na podlahu. Podotykam ze auto mam cca 2 tyzdne takze som v tomto laik (dostal som ho od otca). Skuste mi prosim poradit kde by mohol byt problem alebo co mam robit kedze su teraz sviatky a vsetky servisy budu v tychto dnoch bohuzial zavrete. Auto pouzivam kazdy den. Dakujem pekne za Vase napady a postrehy a prajem Vam vsetkym Stastne a Vesele Vianoce :)
Shiinn
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 24.12.2015 01:18
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Shiinn »

Dakujem za odpoved :) ale ako som ju dolial a po odjazdeni cca 100 km som zase pozrel nadobku a bolo tam takisto vela tej kvapaliny ako ked som ju dolial :) Moze aj napriek tomu niekde vytekat?
222romco
Príspevky: 234
Dátum registrácie: 26.07.2008 16:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa 222romco »

Skor by som to videl na podtlak, hl.brzdovy valec, posilovac brzd. Ine veci ani nie. Zavzdusnenie nepredpokladam, kedze majitel vobec nespomenul, ze musi naslapavat.
Shiinn
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 24.12.2015 01:18
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Shiinn »