Volvo S40 1.6d 80kw 2010, 80 000km, M6
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 56
- Dátum registrácie: 06.06.2011 19:28 Zdieľať na Facebook
Volvo S40 1.6d 80kw 2010, 80 000km, M6
Ahojte,
mám možnosť kúpiť za 7500€ Volvo S40 1.6d 80kw 2010, 80 000km so 6 stupnovým manuálom (pofejsliftová verzia). Je to od známeho cize 100% kilometre. Auto je ako nové z vnútra aj z vonku. Velmi dobre o neho starané. Mám však obavy o 3 veci:
1) Náklady na podvozok: Ako je to v skutočnosti s podvozkom? Cítal som tu na fore, ze sú to focus alebo mazda diely, ale taktiez som čítal vraj gumička na stabilizator stojí 50€ čo sú protichodné ifnormácie. AKo je to s odolnostou a nákladmi na podvozkové časti? (brzdy, kotuče, stabilizatory, tlmiče...) - dajú sa cenovo porovnat s focusom?
2) Motor 1,6d 80kw. Ako je na tom so spolahlivostou? Kedze je to motor od PSA dá sa očakávať rovnaký servisný náklad ako na nejaký peugeot 1,6d 80kw? Znamy uz bol raz v servise koli FAPu. Niečo tam porobili a odvtedy 25000 to ide bez problemov... Taktiez som počul ze D2 motory sú spolahlivejšie. Naozaj je to také zlé? Vstreky sa dajú repasovat? Turbo koľko vydrží? Zotrvačníky?
3) Majú volvá (presnejsie toto:)) plne vypínatelné ESP? Cítal som vraj nie ale rád by som vedel skúsensot niekoho kto toto auto naozaj má lebo prispievatelov typu jedna babka povedala je dost. Známy to neskúšal lebo to auto az moc šetrí takze ak máte toto auto pls poradte ako to je naozaj.
Neriešte prosím prečo chcem vypnut esp ani výkon. Toho som si vedomý. Viac ma zaujímajú náklady na prevádzku a prípadné servisy po 5tom roku života auta (cize od dnes).
Momentálne mám Mercedes C220CDI 110kw 2004 A5 (200 000km) a najhorsie co sa mi s nim stalo od r. 2009 bolo podfukovanie vstreku. Ale má uz 12 rokov tak postupne hladám náhradu.
Ďakujem velmi pekne
mám možnosť kúpiť za 7500€ Volvo S40 1.6d 80kw 2010, 80 000km so 6 stupnovým manuálom (pofejsliftová verzia). Je to od známeho cize 100% kilometre. Auto je ako nové z vnútra aj z vonku. Velmi dobre o neho starané. Mám však obavy o 3 veci:
1) Náklady na podvozok: Ako je to v skutočnosti s podvozkom? Cítal som tu na fore, ze sú to focus alebo mazda diely, ale taktiez som čítal vraj gumička na stabilizator stojí 50€ čo sú protichodné ifnormácie. AKo je to s odolnostou a nákladmi na podvozkové časti? (brzdy, kotuče, stabilizatory, tlmiče...) - dajú sa cenovo porovnat s focusom?
2) Motor 1,6d 80kw. Ako je na tom so spolahlivostou? Kedze je to motor od PSA dá sa očakávať rovnaký servisný náklad ako na nejaký peugeot 1,6d 80kw? Znamy uz bol raz v servise koli FAPu. Niečo tam porobili a odvtedy 25000 to ide bez problemov... Taktiez som počul ze D2 motory sú spolahlivejšie. Naozaj je to také zlé? Vstreky sa dajú repasovat? Turbo koľko vydrží? Zotrvačníky?
3) Majú volvá (presnejsie toto:)) plne vypínatelné ESP? Cítal som vraj nie ale rád by som vedel skúsensot niekoho kto toto auto naozaj má lebo prispievatelov typu jedna babka povedala je dost. Známy to neskúšal lebo to auto az moc šetrí takze ak máte toto auto pls poradte ako to je naozaj.
Neriešte prosím prečo chcem vypnut esp ani výkon. Toho som si vedomý. Viac ma zaujímajú náklady na prevádzku a prípadné servisy po 5tom roku života auta (cize od dnes).
Momentálne mám Mercedes C220CDI 110kw 2004 A5 (200 000km) a najhorsie co sa mi s nim stalo od r. 2009 bolo podfukovanie vstreku. Ale má uz 12 rokov tak postupne hladám náhradu.
Ďakujem velmi pekne
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1380
- Dátum registrácie: 28.11.2014 22:36 Zdieľať na Facebook
-
- Sir
- Príspevky: 7394
- Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
- Bydlisko: Slovak Banana Republic Zdieľať na Facebook
"...až moc to auto šetrí"
- dúfam, že nie tak, že pri 1300 otáčok má nutkanie PRERADIŤ NA VYŠŠÍ STUPEŇ, t.j. pri 40km/h už chce do štvorky a podobne... Lebo takých je nanešťastie veľké množstvo.
- dúfam, že nepodtáča motor, ako 95% Slovákov na diesloch
- dúfam, že nevypína okamžite motor po dynamickej jazde a nedochladí turbo
- dúfam, že nevymieňa motorový olej po 30.000km
- dúfam, že s tým jazdí ako človek...
Posaď sa vedľa neho a choďte na "skúšobnú" jazdu. Všímaj si, ako s autom jazdí. Aj podľa toho sa potom dá kúpiť-nekúpiť.
- dúfam, že nie tak, že pri 1300 otáčok má nutkanie PRERADIŤ NA VYŠŠÍ STUPEŇ, t.j. pri 40km/h už chce do štvorky a podobne... Lebo takých je nanešťastie veľké množstvo.
- dúfam, že nepodtáča motor, ako 95% Slovákov na diesloch
- dúfam, že nevypína okamžite motor po dynamickej jazde a nedochladí turbo
- dúfam, že nevymieňa motorový olej po 30.000km
- dúfam, že s tým jazdí ako človek...
Posaď sa vedľa neho a choďte na "skúšobnú" jazdu. Všímaj si, ako s autom jazdí. Aj podľa toho sa potom dá kúpiť-nekúpiť.
-
- Príspevky: 1380
- Dátum registrácie: 28.11.2014 22:36 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 56
- Dátum registrácie: 06.06.2011 19:28 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1380
- Dátum registrácie: 28.11.2014 22:36 Zdieľať na Facebook
-
- Sir
- Príspevky: 7394
- Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
- Bydlisko: Slovak Banana Republic Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 56
- Dátum registrácie: 06.06.2011 19:28 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1617
- Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52 Zdieľať na Facebook
za tu cenu s tymi km a s jasnou historiou to ber. Neviem, co by ta trapilo na podvozku - to este dlho bude v pohode. Auto je pre mna dost male, pohodlnost priemerna, spolahlivost nadprimerna, spotreba na SK vynikajuca - mimo mesta do 100 ma pod 4 l. K zotrvaku - stoj vonku a nech ti to nastartuje / moze aj teple/, pocuvaj start, ot. okolo 1 tis. a okolo 2,2-2,5 tis. a potom zhasnut a pozoruj zmenu - ten strkot dvojhmoty pri nizkych otackach spozna aj laik. Ako bolo povedane, ked nic zvlastne nepocujes, tak motor rozbehas v pohode, ked chces pridaj do dvoch nadrzi aditiva /ale niekolkonasobok ako dopor.na flasticke/ a jazdi ako clovek na norm.otacky, lebo tych dementov, co si myslia, ze dnesne naftaky jazdia na 1300 ot. v pohode, by mal ten motor mlatit kladivom po hlave. Taky nech si kupi 25roc. hladky medak sestvalec diesel a nalieva tam repkovy olej. Ak ti vyhovuje velkost, tak len ber.
-
- Príspevky: 56
- Dátum registrácie: 06.06.2011 19:28 Zdieľať na Facebook
Sliedic napísal:"...až moc to auto šetrí"
- dúfam, že nie tak, že pri 1300 otáčok má nutkanie PRERADIŤ NA VYŠŠÍ STUPEŇ, t.j. pri 40km/h už chce do štvorky a podobne... Lebo takých je nanešťastie veľké množstvo.
- dúfam, že nepodtáča motor, ako 95% Slovákov na diesloch
- dúfam, že nevypína okamžite motor po dynamickej jazde a nedochladí turbo
- dúfam, že nevymieňa motorový olej po 30.000km
- dúfam, že s tým jazdí ako človek...
Posaď sa vedľa neho a choďte na "skúšobnú" jazdu. Všímaj si, ako s autom jazdí. Aj podľa toho sa potom dá kúpiť-nekúpiť.
Co najviac trpi tym podtacanim?
-
- Príspevky: 1617
- Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 224
- Dátum registrácie: 19.02.2015 14:25 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Re: Volvo S40 1.6d 80kw 2010, 80 000km, M6
no ak si uzivil mercedesa tak toto nebude ziaden zrut penazi.je to obycajne volvo {ziadna premiovka,svedska skodovka}made in china s motorom ako ma kopec aut.BL-MISO napísal: Neriešte prosím prečo chcem vypnut esp ani výkon. Toho som si vedomý. Viac ma zaujímajú náklady na prevádzku a prípadné servisy po 5tom roku života auta (cize od dnes).
Momentálne mám Mercedes C220CDI 110kw 2004 A5 (200 000km) a najhorsie co sa mi s nim stalo od r. 2009 bolo podfukovanie vstreku. Ale má uz 12 rokov tak postupne hladám náhradu.
Ďakujem velmi pekne
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných