Volvo S40 1.6d 80kw 2010, 80 000km, M6

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volvo

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

BL-MISO
Príspevky: 56
Dátum registrácie: 06.06.2011 19:28
Zdieľať na Facebook

Volvo S40 1.6d 80kw 2010, 80 000km, M6

Príspevok od používateľa BL-MISO »

Ahojte,

mám možnosť kúpiť za 7500€ Volvo S40 1.6d 80kw 2010, 80 000km so 6 stupnovým manuálom (pofejsliftová verzia). Je to od známeho cize 100% kilometre. Auto je ako nové z vnútra aj z vonku. Velmi dobre o neho starané. Mám však obavy o 3 veci:

1) Náklady na podvozok: Ako je to v skutočnosti s podvozkom? Cítal som tu na fore, ze sú to focus alebo mazda diely, ale taktiez som čítal vraj gumička na stabilizator stojí 50€ čo sú protichodné ifnormácie. AKo je to s odolnostou a nákladmi na podvozkové časti? (brzdy, kotuče, stabilizatory, tlmiče...) - dajú sa cenovo porovnat s focusom?

2) Motor 1,6d 80kw. Ako je na tom so spolahlivostou? Kedze je to motor od PSA dá sa očakávať rovnaký servisný náklad ako na nejaký peugeot 1,6d 80kw? Znamy uz bol raz v servise koli FAPu. Niečo tam porobili a odvtedy 25000 to ide bez problemov... Taktiez som počul ze D2 motory sú spolahlivejšie. Naozaj je to také zlé? Vstreky sa dajú repasovat? Turbo koľko vydrží? Zotrvačníky?

3) Majú volvá (presnejsie toto:)) plne vypínatelné ESP? Cítal som vraj nie ale rád by som vedel skúsensot niekoho kto toto auto naozaj má lebo prispievatelov typu jedna babka povedala je dost. Známy to neskúšal lebo to auto az moc šetrí takze ak máte toto auto pls poradte ako to je naozaj.

Neriešte prosím prečo chcem vypnut esp ani výkon. Toho som si vedomý. Viac ma zaujímajú náklady na prevádzku a prípadné servisy po 5tom roku života auta (cize od dnes).

Momentálne mám Mercedes C220CDI 110kw 2004 A5 (200 000km) a najhorsie co sa mi s nim stalo od r. 2009 bolo podfukovanie vstreku. Ale má uz 12 rokov tak postupne hladám náhradu.

Ďakujem velmi pekne
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

1. Náklady na podvozok si pozrieš v každom webshope.

2. Problémov s motormi 1,6 HDI je plný web.
marko2
Príspevky: 1380
Dátum registrácie: 28.11.2014 22:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa marko2 »

nebal by som sa toho auta ked olej menis 10 az 15 tis intervaloch.ano je to podvozok ford ale volváci si to urobili lepsie.je aj lepsie odhlucnene.a vo volve sa mi zdal ten motor kultivovanejsi.a mozem povedat ze to je aj pekne auto.ak su tie km co pises neni o com.a tych cien sa obavat nemusis.
Sliedic
Sir
Príspevky: 7394
Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
Bydlisko: Slovak Banana Republic
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Sliedic »

"...až moc to auto šetrí"

- dúfam, že nie tak, že pri 1300 otáčok má nutkanie PRERADIŤ NA VYŠŠÍ STUPEŇ, t.j. pri 40km/h už chce do štvorky a podobne... Lebo takých je nanešťastie veľké množstvo.

- dúfam, že nepodtáča motor, ako 95% Slovákov na diesloch
- dúfam, že nevypína okamžite motor po dynamickej jazde a nedochladí turbo
- dúfam, že nevymieňa motorový olej po 30.000km
- dúfam, že s tým jazdí ako človek...

Posaď sa vedľa neho a choďte na "skúšobnú" jazdu. Všímaj si, ako s autom jazdí. Aj podľa toho sa potom dá kúpiť-nekúpiť.
marko2
Príspevky: 1380
Dátum registrácie: 28.11.2014 22:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa marko2 »

sliedic dobra pripomienka.docela doležita.zabudam na to ze ako sa jazdi na sk.ved spotreba je doležitejsia. :d :D
BL-MISO
Príspevky: 56
Dátum registrácie: 06.06.2011 19:28
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa BL-MISO »

Toho podtačania sa trošku obavam kedze som siel viac krat s nim autom :/ Tam trpia najmä zotrvaky predpokladam a FAP :41c2:
marko2
Príspevky: 1380
Dátum registrácie: 28.11.2014 22:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa marko2 »

ale da sa to rozbehat.možes mi verit.ak je auto lenive a davas mu cecat aspon tyzden potom beha jak hodinky.ale vtedy nepozeram na spotrebu samozrejme :d :D stale na koberec.
Sliedic
Sir
Príspevky: 7394
Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
Bydlisko: Slovak Banana Republic
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Sliedic »

Marko, ja mám silné podozrenie, že Ty si brat, alebo minimálne rodina so Sevenom ;-)
BL-MISO
Príspevky: 56
Dátum registrácie: 06.06.2011 19:28
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa BL-MISO »

Toho sa nebojim. Ja rad raz za cas priskvarim. Skor sa obavam tych zotrvakov a toho,ze naozaj D2 motor bol a je kepsi ako ta 1.6d80kw. Ale je mi luto za taku dobru cemu taky dobry a pekny kus auta nezobrat :/ Len chcem pocut triezvy nazor vas :)
lorak777
Príspevky: 1617
Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lorak777 »

za tu cenu s tymi km a s jasnou historiou to ber. Neviem, co by ta trapilo na podvozku - to este dlho bude v pohode. Auto je pre mna dost male, pohodlnost priemerna, spolahlivost nadprimerna, spotreba na SK vynikajuca - mimo mesta do 100 ma pod 4 l. K zotrvaku - stoj vonku a nech ti to nastartuje / moze aj teple/, pocuvaj start, ot. okolo 1 tis. a okolo 2,2-2,5 tis. a potom zhasnut a pozoruj zmenu - ten strkot dvojhmoty pri nizkych otackach spozna aj laik. Ako bolo povedane, ked nic zvlastne nepocujes, tak motor rozbehas v pohode, ked chces pridaj do dvoch nadrzi aditiva /ale niekolkonasobok ako dopor.na flasticke/ a jazdi ako clovek na norm.otacky, lebo tych dementov, co si myslia, ze dnesne naftaky jazdia na 1300 ot. v pohode, by mal ten motor mlatit kladivom po hlave. Taky nech si kupi 25roc. hladky medak sestvalec diesel a nalieva tam repkovy olej. Ak ti vyhovuje velkost, tak len ber.
BL-MISO
Príspevky: 56
Dátum registrácie: 06.06.2011 19:28
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa BL-MISO »

Sliedic napísal:"...až moc to auto šetrí"

- dúfam, že nie tak, že pri 1300 otáčok má nutkanie PRERADIŤ NA VYŠŠÍ STUPEŇ, t.j. pri 40km/h už chce do štvorky a podobne... Lebo takých je nanešťastie veľké množstvo.

- dúfam, že nepodtáča motor, ako 95% Slovákov na diesloch
- dúfam, že nevypína okamžite motor po dynamickej jazde a nedochladí turbo
- dúfam, že nevymieňa motorový olej po 30.000km
- dúfam, že s tým jazdí ako človek...

Posaď sa vedľa neho a choďte na "skúšobnú" jazdu. Všímaj si, ako s autom jazdí. Aj podľa toho sa potom dá kúpiť-nekúpiť.

Co najviac trpi tym podtacanim?
lorak777
Príspevky: 1617
Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lorak777 »

motor trpi okrem vacky cely komletne a potom dvojhmota.
marco98
Príspevky: 224
Dátum registrácie: 19.02.2015 14:25
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa marco98 »

Jedna babka povedala vraj 80kw v dízli je málo na S40.
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Re: Volvo S40 1.6d 80kw 2010, 80 000km, M6

Príspevok od používateľa seven549 »

BL-MISO napísal: Neriešte prosím prečo chcem vypnut esp ani výkon. Toho som si vedomý. Viac ma zaujímajú náklady na prevádzku a prípadné servisy po 5tom roku života auta (cize od dnes).

Momentálne mám Mercedes C220CDI 110kw 2004 A5 (200 000km) a najhorsie co sa mi s nim stalo od r. 2009 bolo podfukovanie vstreku. Ale má uz 12 rokov tak postupne hladám náhradu.

Ďakujem velmi pekne
no ak si uzivil mercedesa tak toto nebude ziaden zrut penazi.je to obycajne volvo {ziadna premiovka,svedska skodovka}made in china s motorom ako ma kopec aut.

Návrat na "Volvo fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných