Volkswagen PASSAT - zlý šart

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

pavilion
Príspevky: 184
Dátum registrácie: 17.09.2009 08:08
Zdieľať na Facebook

Volkswagen PASSAT - zlý šart

Príspevok od používateľa pavilion »

Nazdar chlapi,mám pre mňa neriešitelní problém a preto sa obraciam na Vás s prozbou o rady pripadne odpovede.

Mám W - Passat r.v.2007 2.0 TDi103KW typ motora BKP,môj problém spočíva v tom ked chcem naštartovať po štarte bud hned zdochne alebo ide na 3,2 alebo 4 valce ale strašne sa chveje a kolíšú otačky toto celé trvá tak 10-15 sekúnd a potom je všetko ok.
Na auto sme napojili diagnostiku ale ako na potvoru nič nepotvrdila,tak sme boli nútení to riešiť sami,vynenili sme palivoný filter bez zmeny,vybrali sme trysky a dali sme tam z kamošového Passata taktiež motor BKP a trysky Sienens ako sú aj v mojom ale ani to nepomohlo tak sme skontrolovali žhaviče zase nič,potom sme skúsili tandemové čerpadlo nepomohlo,pýtal som sa známeho ktorý robí WV - geny a ten mi povedal že to môže byt aj zotrvačník,tak aj ten sme demontovali ale ten je v poriadku.

Už neviem čo mám ešte urobiť aby to bolo zase ok.

Preto Vás prosím o rady alebo odpovede,komu sa už podobný problém stal,čo tam bolo za poruchu.

Dakujem za odpovede.
scorpi4
Príspevky: 6093
Dátum registrácie: 18.07.2008 17:35
Bydlisko: TT, PN, TN
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa scorpi4 »

rozmyslam,co ma so zlym startom zotrvacnik...ma vplyv,ale urcite nie na to,ci ide auto na dva,tri,alebo aj desat valcov...

skor by som to videl na cerpadlo..vstrekovacie..proste nedava dostatocny tlak..a presne mas motor,ktory s tym ma problem casto..este moze byt jedna vec,niekde chyta falosny vzduch...

ale skor to cerpadlo...tam toho totiz az tak vela niet...bud cerpadlo,alebo trisky,alebo vacka,alebo vzduch v systeme....a kedze vstreky ste pozerali,teda skusali,tak chod dalej...podla mna prides k cerpadlu...
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24982
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Tomu chalanovi zotrvačnému sa vyhýbaj zďaleka,mohol by Ťa pripraviť pri svojich schopnostiach o velké peniaze
nanobb
Príspevky: 40
Dátum registrácie: 11.06.2007 15:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa nanobb »

No ja mam podobny problem - ale na starom diesly = "klasicka rotacka"

Mne to robi tak, ze ked je zima tak to zle startuje, ties na 3 vcalce, ale ked sa uz kusocek zahreje tak je uz OK, vlastne ked to aj zohrejem len na 10 min, tak uz cely den nemam problem aj ked mrzne..
U mna je problem taky ze mi netesni ventil a tym padom mam v jednom valci zly tlak = kompresiu. Staci ked sa to kusok zohreje tak uz to odpaluje dobre. Vsetko som prekontroloval no a po kontrole tesnosti ventilov som prisien na toto - mozno aj tebe by pomohlo premerat a porovnat kompresiu v jednotlivych valcoch ci medzi nimi nieje odchylka...
pavilion
Príspevky: 184
Dátum registrácie: 17.09.2009 08:08
Zdieľať na Facebook

Volkswagen PASSAT - zlý šart

Príspevok od používateľa pavilion »

Nazdar chlapi,to sa fakt nikto nestretol s takýmto problémom aký som opisoval v úvode ??? Nenajde sa naozaj nikto kto by mi vedel poradiť čo s tým autom robiť ???
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

PD alebo CR motor?

edit : jaaaaaaj BKP a sýmenz prditka, takze CR to asi nebude. Skus skontrolovat PD listu - na ktorej su obesene vstrekovace, vycistit, vystriekat a prihnut (pritlacit) kompletne vsetky konektory a kable ; tie koncovky sa zvyknu rozškeriť a nemaju dobry kontakt (i ked toto by to nemalo robit ale ked sa do toho nasere trochu oleja tak je nestastie hotove). Premerat ci davaju spravnu voltaz, predovsetkym na zaciatku po starte ked s autom trasie a nejde dobre, skontrolovat snimac T3. Pozriet ci kable niekde nie su prerazene, uz som aj to pocul od kamarata - auto po strasnej buracke, posunuty motor, zaplatane co najlacnejsie. Tieto vozy obcas trpia aj na pokakane cerpadlo v nadrzi.


Ak este mas toho kamosa co ti pozical vstrekovace, tak nech ti pozicia aj vahu vzduchu. Skontrolovat pripadne netesnosti palivoveho systemu, hadicky sa lubia na havarovanych autach predrat ale tak ze to nevidno - v miestach kde su oprete o karoseriu. Sledovat cely palivovy system a skusit hladat akekolvek zasahy - pripaskovane hadice, akekolvek dorabky a "upravy" ktore ti naznacia ze s autom uz nieco bolo.

dalej cerpadlo : to byva najcastejsi cirkus, dufaj ze kamaratovi sa neoddrbu tie jeho vstrekovace.



ked mas diagnostiku, nalogovat sucasne v motorovej jednotke:

kanal 018
kanal 003
kanal 004

a

kanal013
kanal011
kanal010

vsetky tieto logy mi posles a ja skusim z tych cisel nieco vypozorovat. Kazdy log musi mat minutu az dve aby som videl zmenu v spravani tych hodnot a samozrejme na zaciatku musi byt auto problemove - lebo ked nebude v tych hodnotach zarucene nic nebude.

No a este nam daj indicie co sa s vozom robilo v poslednych casoch... nemenili sa napriklad rozvody? Ak sa menili, bolo nastavovane podla VAGu alebo len podla "zarezu na pažbe" teda podla fixky ako si mechanik namaloval? Lebo ono pomylit sa o styri stupne je tak jednoduche...


PS: BKP je zrejme druhy najhorsi motor co kedy VW vyrobil, hned po 2.5tdi 110kW.
pavilion
Príspevky: 184
Dátum registrácie: 17.09.2009 08:08
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pavilion »

Ahoj MP Turbo,tak začnem s tým čo sme urobili dnes,vybrali sme čerpadlo z nárže za účelom jeho kontroly a vyčistenia,ale v čerpadle sme nič nenašli ešte som aj nádrž vyčistil od nečistôt vyutieral do sucha a nalial čistú naftu,čerpadlo sme vyskúšali,tlačí ako o život,tak tam by problém asi nemal byť,naftu dotiačí cez filter paliva až do tandemového čerpadla,aj tandemové čerpadlo sme vymenili z kámošového Passata a vzápätí moje sme na montovali na jeho aby sme si boli istý či je dobré,tak moje na jeho Passate je v poriadku ale u mňa problém stále pretrvavá,moje trysky idú v jeho passate bez problémov to potom znamená že problém bude niekde inde aby som nezabudol aj váhu vzduchu sme zamenili ale bez úspechu,Auto búrané nebolo to viem na 100%,tak táto alternatíva vypadá a ako si písal myslel som aj na rozvody (niekde som sa dočítal že po výmene treba niečo nastaviť cez diagnostiku,mám taký dojem že asi tu bude môj problém ale nie som si už istý).
Ono ten štart je nie stále rovnaký,napr.dnes naskočil ako keby mu nič nebolo.asi po 10min. som to skúšal znovu a po naštartovaní hned zdochol tak som ho naštartoval znovu za se zdochol na tretí pokus chytil ale kolísali otáčky tak cca 10 sekúnd a potom bolo všetko ok.Tak teraz fakt neviem kde to môže byť.Ešte sa vrátim k tomu palivu,ak by bola niekde porušená trubka alebo hadička tak by tam kvapkala nafta nie ??? Ale nič také sme nič nenašli.písal si mi nejaké parametre z diagnostiky, ale bohužial neviem čo to znamená.pošli mi prosím ťa tvoje tel.číslo rád by som to stebou prediskutoval pokial by to bolo možné.

Ešte ráz ti velmi pekne dakujem za odpoved :300f:
scorpi4
Príspevky: 6093
Dátum registrácie: 18.07.2008 17:35
Bydlisko: TT, PN, TN
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa scorpi4 »

este ma napada jedna vec..nemas Ty preskoceny rozvod o jeden zub?to sa takto prejavuje....a potom,ked to uz akoze normalne ide, tak Ti nedymi viac?nemas taky pocit?a ze by aj tahal slabsie?

ak nemas diagnostiku,tazko nieco poriesis....hodnoty ktore od teba pyta MP3 su dolezite na diagnostikovanie,ale musi to robit ten,kto vie,co treba...
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24982
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

scorpi4 napísal:este ma napada jedna vec..nemas Ty preskoceny rozvod o jeden zub?to sa takto prejavuje....a potom,ked to uz akoze normalne ide, tak Ti nedymi viac?nemas taky pocit?a ze by aj tahal slabsie?

ak nemas diagnostiku,tazko nieco poriesis....hodnoty ktore od teba pyta MP3 su dolezite na diagnostikovanie,ale musi to robit ten,kto vie,co treba...
Nemôže byť,jeden zub je velmi veľa,chce to velmi volný remeň aby sa to mohlo stať a problémy by pretrvávali stále.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

presne tak, to by robilo stale a daleko horsie veci.

pavilionovi: ja by som ti aj mohol poslat moje telefonne cislo ale nic tym nevyriesime. Ked najdes niekoho kto ma diagnostiku na tieto vozy (ten u ktoreho si bol predtym?) a ukazes mu co som napisal, musi sa vediet zorientovat ze co a ako ma spravit.

zase netreba z toho robit atomovu fyziku, toto je jednoduche. Len nema vyznam to vysvetlovat lebo to mas ako keby mne niekto vysvetloval ako postavit atomovu elektraren... tiez to dodrbem :)

cize.. kludne sa zastav u toho fesaka co si ho mal na diagnostiku, ukaz mu ze turbo ta prosil o logovanie (=zaznamenavanie do suboru) tychto dvoch trojic udajov a chlapec sa musi vediet vysomarit v prvej sekunde ze co od neho chceme. Ked nie, najdi sikovnejsieho. Bez urazky.


ale bohuzial ako hovorim, este ani tieto udaje nie su v ziadnom pripade zaruka ze na dialku najdeme problem. Skor si myslim naopak teda ze podla tych cisel ak nejake budu nic nenajdeme :( ale skusit to treba... a treba si proste povedat ako to chodi, na rovinu... diagnostika nie je vseliek.

jo a samozrejme ze precitat chyby z motorovej jednotky tiez nezaskodi. Zapisat na papier, analyzovat ktora z nich co znamena, potom vsetky vymazat a snazit sa vyvolat chovanie/cinnosti ktore by k tym zapisanych chybam mali viest. Ci sa chyba objavi znovu... lebo tam moze byt zapisana uz dlho a problem ktory ju sposobil uz davno vyrieseny, takze aby sme nenahanali duchov na cintorine.

potom ti uz viem "poradit" len vseobecne blbosti typu vstrekovace na test (otvaraci tlak a rozprasovacia vzorka) - ano pises ze tvoje vstrekovace chodili v kamaratovom passate ale nie je chodit ako chodit, pises aj to ze obcas v tvojom aute ide vsetko v pohode. MIMOCHODOM KED STE VSTREKOVACE MIXOVALI HORE DOLE, ASI STE NEDAVALI NOVE TIE MEDENE TESNENIA, ZE NIE? pozor na to chalani, vstrekovace maju tlak kurwavela MPa... asi tak 200. Dalej ti viem odporucit zmerat kompresne tlaky vo valcoch, to ukaze castokrat neprijemne indicie.

lenze... ani jedna tato vec nemusi priniest vysledok a len vyhodis peniaze do vzduchu.

toto su najhorsie poruchy...
Napísať odpoveď

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 81 neregistrovaných