Audi A4 B8 2.0TDI , 110kw , 2015 - kontrolka motora a žhavenia

Sekcia slúžiaca na odbornú analýzu problémov

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

uwa0948404511
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 11.07.2017 13:36
Zdieľať na Facebook

Audi A4 B8 2.0TDI , 110kw , 2015 - kontrolka motora a žhavenia

Príspevok od používateľa uwa0948404511 »

Vedel by mi niekto poradiť?
Za jazdy mi začala blikať kontrolka žhavenia a skočilo to do núdzáku, strata výkonu ledva išlo. Po vypnutí motora a opätovnom naštartovaní bez poruchy auto išlo normálne bez nejakých príznakov, cca po 20km znova kontrolka žhavenia a pridala sa k tomu kontrolka motora. Pred objavením poruchy som pozoroval zvýšenú spotrebu cca 8l predtým 6/100. urobil som diagnostiku cez VCD objavilo dve poruchy čo sa týkajú turba.
auto ma 360 000 km nebolo menené turbo ani egr ani dpf. aktuálne svieti už len kontrolka motora a auto ide normálne bez príznakov a spotreba sa upravila na 6l/100. Uvažujem ak by bolo zlé niečo na turbe prip. turbo asi by som mal rovno meniť EGR ktoré bude určite zaprasené + čistenie DPF.

7934 - Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit
P2563 00 [167] - Implausible Signal
MIL ON - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 3
Mileage: 346959 km
Date: 2023.12.20
Time: 10:56:47

Engine RPM: 904.00 /min
Normed load value: 17.3 %
Vehicle speed: 18 km/h
Coolant temperature: 76 °C
Intake air temperature: 15 °C
Ambient air pressure: 990 mbar
Voltage terminal 30: 14.620 V
Unlearning counter according OBD: 40
Charge Pressure Actuator: activation: 99.80 %
Charge air pressure actuator: acknowledgment: 61.85 %
Turbocharger boost control: offset closed: 1.26 %
High press turbocharger actuator: status-Bits 0-7: 0
High press turbocharger actuator: status-Bits 0-7: 55
High press turbocharger actuator: status-Bits 0-7: 0
High press turbocharger actuator: status-Bits 0-7: 4
High press turbocharger actuator: actual uncond volt value: 1930.4 mV
Accelerator pedal travel: 0.00 %

9127 - Actuator Module for Turbocharger 1
P00AF 00 [175] - Stuck
MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 3
Mileage: 346963 km
Date: 2023.12.20
Time: 17:45:31

Engine RPM: 2537.50 /min
Normed load value: 71.0 %
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24980
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Re: Audi A4 B8 2.0TDI , 110kw , 2015 - kontrolka motora a žhavenia

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Problém banky turba s kontrolérom polohy.Po výmene je nutné nastaviť podtlak/voltáž,ide urobiť z VCDS
marisc
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 21.12.2023 09:21
Zdieľať na Facebook

Re: Audi A4 B8 2.0TDI , 110kw , 2015 - kontrolka motora a žhavenia

Príspevok od používateľa marisc »

Ďakujem pekne za odpoveď :) . Kontrolka motora a žhavenia mi sama od seba prestala svietiť, tak zatiaľ to ide v poriadku už cca 1000km. Ale ajtak by som to radšej poriešil.
misokgb4
Príspevky: 343
Dátum registrácie: 06.07.2010 23:13
Zdieľať na Facebook

Re: Audi A4 B8 2.0TDI , 110kw , 2015 - kontrolka motora a žhavenia

Príspevok od používateľa misokgb4 »

Ako si napisal, pri tych km treba spravit servis, vybrat turbo, dat ho firme na kontrolu/repas, novu banku, vycistit sanie a vsetko znova poskladat.
Napísať odpoveď

Návrat na "Diagnostika"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: db69 a 63 neregistrovaných