Audi A4 B8 2.0TDI , 110kw , 2015 - kontrolka motora a žhavenia
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 11.07.2017 13:36 Zdieľať na Facebook
Audi A4 B8 2.0TDI , 110kw , 2015 - kontrolka motora a žhavenia
Vedel by mi niekto poradiť?
Za jazdy mi začala blikať kontrolka žhavenia a skočilo to do núdzáku, strata výkonu ledva išlo. Po vypnutí motora a opätovnom naštartovaní bez poruchy auto išlo normálne bez nejakých príznakov, cca po 20km znova kontrolka žhavenia a pridala sa k tomu kontrolka motora. Pred objavením poruchy som pozoroval zvýšenú spotrebu cca 8l predtým 6/100. urobil som diagnostiku cez VCD objavilo dve poruchy čo sa týkajú turba.
auto ma 360 000 km nebolo menené turbo ani egr ani dpf. aktuálne svieti už len kontrolka motora a auto ide normálne bez príznakov a spotreba sa upravila na 6l/100. Uvažujem ak by bolo zlé niečo na turbe prip. turbo asi by som mal rovno meniť EGR ktoré bude určite zaprasené + čistenie DPF.
7934 - Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit
P2563 00 [167] - Implausible Signal
MIL ON - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 3
Mileage: 346959 km
Date: 2023.12.20
Time: 10:56:47
Engine RPM: 904.00 /min
Normed load value: 17.3 %
Vehicle speed: 18 km/h
Coolant temperature: 76 °C
Intake air temperature: 15 °C
Ambient air pressure: 990 mbar
Voltage terminal 30: 14.620 V
Unlearning counter according OBD: 40
Charge Pressure Actuator: activation: 99.80 %
Charge air pressure actuator: acknowledgment: 61.85 %
Turbocharger boost control: offset closed: 1.26 %
High press turbocharger actuator: status-Bits 0-7: 0
High press turbocharger actuator: status-Bits 0-7: 55
High press turbocharger actuator: status-Bits 0-7: 0
High press turbocharger actuator: status-Bits 0-7: 4
High press turbocharger actuator: actual uncond volt value: 1930.4 mV
Accelerator pedal travel: 0.00 %
9127 - Actuator Module for Turbocharger 1
P00AF 00 [175] - Stuck
MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 3
Mileage: 346963 km
Date: 2023.12.20
Time: 17:45:31
Engine RPM: 2537.50 /min
Normed load value: 71.0 %
Za jazdy mi začala blikať kontrolka žhavenia a skočilo to do núdzáku, strata výkonu ledva išlo. Po vypnutí motora a opätovnom naštartovaní bez poruchy auto išlo normálne bez nejakých príznakov, cca po 20km znova kontrolka žhavenia a pridala sa k tomu kontrolka motora. Pred objavením poruchy som pozoroval zvýšenú spotrebu cca 8l predtým 6/100. urobil som diagnostiku cez VCD objavilo dve poruchy čo sa týkajú turba.
auto ma 360 000 km nebolo menené turbo ani egr ani dpf. aktuálne svieti už len kontrolka motora a auto ide normálne bez príznakov a spotreba sa upravila na 6l/100. Uvažujem ak by bolo zlé niečo na turbe prip. turbo asi by som mal rovno meniť EGR ktoré bude určite zaprasené + čistenie DPF.
7934 - Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit
P2563 00 [167] - Implausible Signal
MIL ON - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 3
Mileage: 346959 km
Date: 2023.12.20
Time: 10:56:47
Engine RPM: 904.00 /min
Normed load value: 17.3 %
Vehicle speed: 18 km/h
Coolant temperature: 76 °C
Intake air temperature: 15 °C
Ambient air pressure: 990 mbar
Voltage terminal 30: 14.620 V
Unlearning counter according OBD: 40
Charge Pressure Actuator: activation: 99.80 %
Charge air pressure actuator: acknowledgment: 61.85 %
Turbocharger boost control: offset closed: 1.26 %
High press turbocharger actuator: status-Bits 0-7: 0
High press turbocharger actuator: status-Bits 0-7: 55
High press turbocharger actuator: status-Bits 0-7: 0
High press turbocharger actuator: status-Bits 0-7: 4
High press turbocharger actuator: actual uncond volt value: 1930.4 mV
Accelerator pedal travel: 0.00 %
9127 - Actuator Module for Turbocharger 1
P00AF 00 [175] - Stuck
MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 3
Mileage: 346963 km
Date: 2023.12.20
Time: 17:45:31
Engine RPM: 2537.50 /min
Normed load value: 71.0 %
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24980
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Re: Audi A4 B8 2.0TDI , 110kw , 2015 - kontrolka motora a žhavenia
Problém banky turba s kontrolérom polohy.Po výmene je nutné nastaviť podtlak/voltáž,ide urobiť z VCDS
-
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 21.12.2023 09:21 Zdieľať na Facebook
Re: Audi A4 B8 2.0TDI , 110kw , 2015 - kontrolka motora a žhavenia
Ďakujem pekne za odpoveď . Kontrolka motora a žhavenia mi sama od seba prestala svietiť, tak zatiaľ to ide v poriadku už cca 1000km. Ale ajtak by som to radšej poriešil.
-
- Príspevky: 343
- Dátum registrácie: 06.07.2010 23:13 Zdieľať na Facebook
Re: Audi A4 B8 2.0TDI , 110kw , 2015 - kontrolka motora a žhavenia
Ako si napisal, pri tych km treba spravit servis, vybrat turbo, dat ho firme na kontrolu/repas, novu banku, vycistit sanie a vsetko znova poskladat.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 39 neregistrovaných