Audi A5 2011 , 2.0 TDI , 105 kW

Sekcia slúžiaca na odbornú analýzu problémov

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

mezeijan01
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 28.09.2023 16:39
Zdieľať na Facebook

Audi A5 2011 , 2.0 TDI , 105 kW

Príspevok od používateľa mezeijan01 »

Dobrý deň, dnes sa mi stalo pri jazde v meste že mi začala blikať kontrolka žhavenia, začala svietiť kontrolka motora a auto stratilo výkon ako keby sa dostalo do núdzového režimu, taktiež počujem taký divný zvuk ako keby od stredu auta, a keď chcem pridať tak s ním niekedy začne trhať ako keby som stláčal pedál a hneď púštal, a dokonca mi aj samo zdochlo pri státi na mieste vo voľnobehu.
Okamžite som šiel do servisu, tam ho dali na diagnostiku kde vybehol nízky tlak paliva chyba p0087 alebo niečo také, povedali mi že mám prísť zajtra na výmenu palivového filtra a keď sa to neopraví tak že to budú piliny v systéme a výmena/vyčistenie všetkého bude stáť cez 2000€.

Viete mi niekto poradiť kde by mohla byť chyba, prípadne či sa s tým niekto už nestretol, nech zbytočne nemením všetko, alebo či mám skúsiť iný servis?
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24980
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Re: Audi A5 2011 2.0 TDI 105kW

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Mám obavu že to bude skôr o tom inom servise.Pretože vyjadrenie je viac než podivné.
Nádejať sa že filter...rozprávka,garantovanie nie.Kovové čiastočky hrozia reálne,ale,tých ale je viac a začínať rozhodne treba inak.Nízky tlak sa prejavuje rovnako pre vadu ktorého koľvek nízkotlakového podávacieho čerpadielka.Prichádza do úvahy aj problém z reguláciou tlaku na rampe aj z nesprávnym odčitom tlaku čiže vada čidla tlaku. Potom prichádzajú drahé veci ktoré sa spomínajú.Aj to je vyjadrenie dosť neštastné,pretože len niečo ide od kovových čiastok vyčistiť,vstrekovače určite nie.Nebezpečie že pre nedokonalé vyčistenie sa proces zopakuje je veľké a napr autorizák nikdy nič také neurobí.Zistiť stav áno či nie piliny neobnáša žiaden problém,takže určite sa nezačína tým čo je najdrahšie,a ani tak aby nebezpečie po "čistení" trvalo. Téma je to priveliká aby sa vôbec na fóre riešila,je to len také akože z vlaku,čo je isté a potvrdilo sa zatiaľ vždy je to,že prvý zlý krok rozhodne.lebo môže byť aj dobrý,v hre sú celkom slušné peniaze,v tom sa chlapci vyjadrili v malých číslach.
lubos zimovcak
Príspevky: 3433
Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12
Zdieľať na Facebook

Re: Audi A5 2011 , 2.0 TDI , 105 kW

Príspevok od používateľa lubos zimovcak »

Koľko km?
Známym okolo 200-250 odchádzajú vstrekovač e na tdi
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24980
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Re: Audi A5 2011 , 2.0 TDI , 105 kW

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Má to svoju príčinu,jedného to postihne pri 100 tis iného ani pri 400 tis... nemá to riešenie ak sa o problematiku (možného) nezaujíma majiteľ.Tlačiť sa do pozornosti ľudí ktorý o to nestoja ozaj nie je dobrý nápad,postihne koho môže,nemá zmysel žiadna diskusia
mezeijan01
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 28.09.2023 16:39
Zdieľať na Facebook

Re: Audi A5 2011 , 2.0 TDI , 105 kW

Príspevok od používateľa mezeijan01 »

No chlapi je to ešte horšie ako to bolo, išiel som do servisu auto mi asi 10 krat zdochlo a išiel som v podstate celý čas len na 1000 otačiek, vymenili mi filter a problem pretrváva, dokonca už som mal aj problém naštartovať takže auto som nechal pred servisom, tam mi povedali to isté čo včera že bude treba všetko vymeniť ale že najskôr ma vezmú až 9.10. a to už budem v nemecku, skúsil by som autorizovaný servis ale najbližší audi je až v košiciach takže budem musieť riešiť odťahovku ak sa rozhodnem ísť tam.

Najazdených tam je niečo cez 125tisic, kupoval som ho pri 82tisic asi 4-5rokov dozadu
fzubaty
Príspevky: 1624
Dátum registrácie: 04.11.2022 13:45
Zdieľať na Facebook

Re: Audi A5 2011 , 2.0 TDI , 105 kW

Príspevok od používateľa fzubaty »

A co zistili pri vymene palivoveho filtra?
Thomasl
Príspevky: 508
Dátum registrácie: 04.10.2009 15:38
Zdieľať na Facebook

Re: Audi A5 2011 , 2.0 TDI , 105 kW

Príspevok od používateľa Thomasl »

aký máš kód motora?
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24980
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Re: Audi A5 2011 , 2.0 TDI , 105 kW

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Riešil som túto motorizáciu už aj pri 80 tis km,takže to neprekvapí.Vieme čo je spúšťač problému,vieme ako mu predísť,vieme ho dať znova do poriadku,ale nevieme sa poučiť.
Ešte stále sa nezmenilo (ani po x zhasnutí) že problém je (a musí byť) len ten najhorší scenár.Pretože jasná reč je...pane ukážeme vám čo je váš problém.Toto je na ...utekaj kým môžeš a nie je rozobratý.
Netúžim ani sekundu po takej práci,svojej mám mrte,ale je pár mesiacov čo ma majiteľ zlomil a nakoniec mi doviezli Tourana na odťahovke zrovna z Košíc,po riešení dlhom,drahom a neúspešnom.Bez jasnej reči zo strane servisu a presvedčivej ukážky v čom spočíva problém je kolosálne riziko zveriť tam opravu.
Môžem poskytnúť nápomoc,spíšem zoznam meraných hodnôt s ktorými treba urobiť log štartu...tak nech ho urobia.Je to na 10 minút práce,ten csv súbor mi pošlite a uvidíme či je špekulácia alebo nie..Ak nie sú schopný ani to urobiť,utekajte
Pozor,tým nechcem tvrdiť že reálne to nemôže byť problém o akom hovorí servis,môže.Ale to treba preukázať že reálne to je takto,a žiaden jasnovidec v tom nemá prsty.Lebo väčšina slovenských servisov má nesprávne uvedené na tabuliach - diagnostika.Správne by bolo - jasnovidectvo
volvoke
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 10.12.2009 20:06
Zdieľať na Facebook

Re: Audi A5 2011 , 2.0 TDI , 105 kW

Príspevok od používateľa volvoke »

125 000 km pri 12 rocnom audi ?
Naposledy upravil/-a volvoke v 29.09.2023 13:09, upravené celkom 1 krát.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24980
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Re: Audi A5 2011 , 2.0 TDI , 105 kW

Príspevok od používateľa mhlavaty »

A prečo nie ?! Audi nemá majiteľa ?
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Re: Audi A5 2011 , 2.0 TDI , 105 kW

Príspevok od používateľa seven549 »

ved tomu autu sa len ucpal vyfuk
mezeijan01
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 28.09.2023 16:39
Zdieľať na Facebook

Re: Audi A5 2011 , 2.0 TDI , 105 kW

Príspevok od používateľa mezeijan01 »

fzubaty - po výmene filtra mi povedali že to nepomohlo a buď ho tu nechám a budú meniť všetko ako mi povedali predtým alebo že mám skúsiť niekam inam, ale aj to až o 2 týždne v pondelok by ho zobrali a to už nebudem na slovensku

Thomasl - kod motora neviem a ani nezistím teraz ale mám foto techničaku ak pomôže https://ibb.co/Q8JL0ZW

mhlavaty - ano súhlasím, vyzerá to tak že pôjdem do tých košíc do autorizovaného, asi budú vedieť lepšie, len bojím sa akú pálku mi tam naučtujú ale horšie to už asi byť nemôže
a k tomu log startu, to isto nebudú vedieť spraviť, mne pripadal ten pán čo robil diagnostiku ako laik


volvoke - áno ja som na ňom nejazdil často a väčšinou mesto žiadne dlhé trasy takže som veľa nenabehal, až teraz za posledný polrok som bol 3x slovensko-holandsko
fzubaty
Príspevky: 1624
Dátum registrácie: 04.11.2022 13:45
Zdieľať na Facebook

Re: Audi A5 2011 , 2.0 TDI , 105 kW

Príspevok od používateľa fzubaty »

Ja len ci v nom nasli tie piliny.
Thomasl
Príspevky: 508
Dátum registrácie: 04.10.2009 15:38
Zdieľať na Facebook

Re: Audi A5 2011 , 2.0 TDI , 105 kW

Príspevok od používateľa Thomasl »

kód motora máš predsa napísaný v TP,píšu CAG ,ale je to CAGA ,prvá generácia CR,príp.piliny vo VT čerpadle zistíš ak povolíš 2 malé skrutky a vytiahneš -skontroluješ regulátor na vrchu čerpadla,ak to tam nebude čisté ,tak amen ..máš to pravdepodobne po celom systéme ,vstreky ,rampa,nádrž ,potrubia,treba to vždy preventívne kontrolovať a pri prvom náznaku meniť VT čerpadlo..treba tankovať len kvalitnú najlepšie prémiovú naftu,+ja tam dávam ešte VIF-ko..oplatí sa ...
Thomasl
Príspevky: 508
Dátum registrácie: 04.10.2009 15:38
Zdieľať na Facebook

Re: Audi A5 2011 , 2.0 TDI , 105 kW

Príspevok od používateľa Thomasl »

ešte som zabudol ,autorizák obíď veľkým oblúkom ,lebo tam necháš aj gate...zháňaj schopného mechanika v okolí,od autorizáku si nechaj vypracovať len cen.ponuku pre ten najpesimistickejší scenár ,ktorý aj väčšinou budú realizovať...a porovnaj cenu u mechanika,hlavne sa nikam neponáhľaj..

Návrat na "Diagnostika"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: 251, ivavro, minac, tatkotom a 63 neregistrovaných