VW Golf V - nafta v oleji

Sekcia slúžiaca na odbornú analýzu problémov

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Lukas022
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 06.09.2022 21:14
Zdieľať na Facebook

VW Golf V - nafta v oleji

Príspevok od používateľa Lukas022 »

Dobrý deň chcel by som sa spýtať kde by mohol byť problém že mi nafta uniká do oleja a zase naopak spozoroval som modrý dym za sebou to značí že olej sa mi spaľuje keď som kontroloval olej bolo veľa nad ryskou... Preto nechápem kde sa mi to môže miešať. Vymenil som tandemové čerpadlo taktiež kontroloval aj palivové čerpadlo ale v palivovom čerpadlo to ešte nebolo zmiešané...
Našiel som na fóru ze by to mohli robiť vstreky ale keď som zmeral hodnotu vstrekov zdajú sa byt dobre. Na vstrekov boli kružky menene 1-2mesiace do zadu. Chladacia neunika
Jedna sa o motor 1.9TDI BXE Obrázok
srtdemon
Príspevky: 360
Dátum registrácie: 11.07.2022 21:55
Zdieľať na Facebook

Re: VW GOLF 5 nafta v oleji

Príspevok od používateľa srtdemon »

To ze boli tesnenia menene nic neznamena. Ako inak by sa nafta dostala do oleja ak nie cez okruzky na vstrekoch? Na tom motore su po 150 tis km vylagrovane sachty vstrekov, a aj ked tam das novu gumicku je to prd platne, sekne ju. Treba dat sachty vyvlozkovat mosadznymi vlozkami a mas na dosmrti pokoj. Je aj mozne, ze najdes mechanika so schopnostami gynekologa a ten ti dokaze zrazit hrany na vylagrovanych sachtach a vstrek vlozi bez poskodenia okruzku. Ale takych pedantov je malo. A hlavne ked uz tam niekto pred tym saskoval so smirglom.

Je to vw. Opravis jedno, dve sa pokazia.
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Re: VW Golf V - nafta v oleji

Príspevok od používateľa seven549 »

10 rokov znamy problem z vybitymi dosadacimi plochami tdi pd motorov.preto sa jazdene tdi pd hned po kupe dava do servisu.hydrostely,vacky,olejove cerpadla s pohonom,tandemove cerpadla u BXE kontrola ojnicnych lozisk + srobov,dosadacie plochy vstrekovacov sa riesia.bezna rutina u jazdenky ktora taha od 280 000 do 330 000km ak ma poctive km.

prva vymena netesnych kruzkov bez rovnania plochy vydrzi tak 10 000km ale ked to prdlo uz po 2 mesiacoch {s tym autom nikto nedava dnes 5000 mesacne} tam sa uz hralo viac ludi.

vzdy ak sa vyberie pd vstrek treba tie plochy kontrolovat a az tak tam zalozit vstreky.
Napísať odpoveď

Návrat na "Diagnostika"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: christiane a 14 neregistrovaných