Strana 1 z 4

VW Passat b8 - nová dvojhmota a spojka

Napísané: 09.05.2022 06:44
od používateľa ramairn
Čaute mám problém, vymenili mi dvojhmotnostný zotrvačník aj zo spojkou na passate B8. Po výmene ale však na voľnobehu vydáva zvuk ako keď dvojhmota odchádza. Značka Valeo. Po zošliapnutí spojky je ticho. Neviem doteraz s tým, meniť nemeniť inak ide auto ako bez vibrácií 🤷

Re: Nová dvojhmota a spojka (Passat b8)

Napísané: 09.05.2022 07:57
od používateľa Ricardinho83
V piatok som pisal v jednej teme, ze starsi automat sa velakrat oplati viac ako dieselovy manual so zotrvacnikom a spojkou pred smrtou. Myslim, ze toto je len dalsie potvrdenie mojho nazoru. Samozrejme sa nejedna o novodobe pretechnizovane robotizovane prevodovky, ale poctivy hydromenic.

Zadavatela je mi samozrejme luto, vela zdaru.

Re: VW Passat b8 - nová dvojhmota a spojka

Napísané: 09.05.2022 08:48
od používateľa miroslav640
Tak úplne jednoznačne sadnúť do auta,zaviesť ho späť do servisu nech to spravia.Či je chyba v novom zotrváku alebo v postupe výmeny Ti môže byť šuma-fuk,je to starosť servisu.Samozrejme sa nedať opiť rečami že sa to časom ustáli alebo že to tak má byť.Neexistuje,proste to mysí ísť tak, že nevieš ze tam nejaký zotrvák je.Hlavne treba byť neoblomný!!!Veľa zdaru

Re: VW Passat b8 - nová dvojhmota a spojka

Napísané: 09.05.2022 09:10
od používateľa Thomasl
Pred časom som tu pridával tému o výmene dvojhmoty a spojky na Passat B8 v domácich podmienkach, bez zdviháka ,bez zhadzovania nápravnice a všetkyćh tých dalších okolnostiach ,ktoré sa musia určite robiť..Veĺká časť komentov bolo negatívnych na moju adresu ,že sa to takto nerobí.Chcem len poznamenať ,že výsledná práca doma na kolene može vo finále dopadnúť lepšie ako v servise ,keď si človek dá na práci záležať Zadávateĺovi poradím takisto to ísť reklamovať tam ,kde utratil svoje peniažky za servis,
ktorý na Passat B8 asi nebol lacný..Značka Valeo nie je zlá,ale pochybujem ,že tam bola od výroby a preto by som uprednostnil to ,čo tam bolo povodné ,t.j .LUK,SACHS..Držím palce s reklamáciou,hlavne sa nenechať odbiť...

Re: VW Passat b8 - nová dvojhmota a spojka

Napísané: 09.05.2022 09:19
od používateľa christiane
ramairn napísal: 09.05.2022 06:44 Po zošliapnutí spojky je ticho.
Robilo to aj pred vymenou spojky?Inak tymto javom je znamy Nissan Patrol a robi to predlohova hriadel v prevodovke.Je to mucha ktora sa neriesi a neda vyriesit.Aspon u Patrola.Ale v pripade Passata to byt nemusi.

Re: VW Passat b8 - nová dvojhmota a spojka

Napísané: 09.05.2022 09:57
od používateľa mhlavaty
Thomasi...nech nepatričné komenty neodradia.Urob si sám práce občas narazia na potrebu prípravku a pod. ale to často chýba aj v servisoch.
k téme...každopádne ísť späť do dielne,takto sa auto nemôže majiteľovi odovzdať a je úplne jedno kde vznikol problém.Už použitie Valea nebol zrovna šťastný krok,nič proti značke ale nepatrí tam.Len pre cenovú výhodu sa neskôr robí práca ešte raz,takže nie vždy je to šetrenie na správnom mieste.A u B8 by malo vlastne platiť že vždy a zásadne veci OE.Dielňa sa toho nedrží a takmer vždy sa nedodržanie vymstí,ale ona zarobí vždy,zato majiteľovi ostanú trable.Až od toho momentu začínajú aj majiteľia chápať prečo

Re: VW Passat b8 - nová dvojhmota a spojka

Napísané: 09.05.2022 16:19
od používateľa seven549
je to blby zotrvacnik.valeo,luk pokial tam nieje odvyroby z fabriky tak ten druhy je uz shit.

aj ja som daval luk az treti zotrvak lebo tie prve dve boli v stave akoby mali uz snad 200 000km nagulane.maju slabe pruziny preto to klepe.mechanik to musi vediet rukami porovnat.a aj vole do stran a silu pruzin.

ja ked som menil auto malo 365000km a novy luk mal pruziny v stave ako ten stary a este to malo volu.druhy pokus bol lepsi a az treti som povedal v servise ze mozu nahodit.a sam servis videl ze co im dodavatel vozil.stale ta ista krabica a aj diel ale stav dielu bol vzdy iny.

ano originaly z vyroby su tiez valeo a luk no maju aj logo znacky auta.a je to ako aj u brzd a tlmicov ovela iny material.tmice sachs tiez niesu to iste ako ked su s logom znacky auta.

Re: VW Passat b8 - nová dvojhmota a spojka

Napísané: 09.05.2022 19:31
od používateľa milkoTT
seven549 napísal: 09.05.2022 16:19 je to blby zotrvacnik.valeo,luk pokial tam nieje odvyroby z fabriky tak ten druhy je uz shit.

aj ja som daval luk az treti zotrvak lebo tie prve dve boli v stave akoby mali uz snad 200 000km nagulane.maju slabe pruziny preto to klepe.mechanik to musi vediet rukami porovnat.a aj vole do stran a silu pruzin.

ja ked som menil auto malo 365000km a novy luk mal pruziny v stave ako ten stary a este to malo volu.druhy pokus bol lepsi a az treti som povedal v servise ze mozu nahodit.a sam servis videl ze co im dodavatel vozil.stale ta ista krabica a aj diel ale stav dielu bol vzdy iny.

ano originaly z vyroby su tiez valeo a luk no maju aj logo znacky auta.a je to ako aj u brzd a tlmicov ovela iny material.tmice sachs tiez niesu to iste ako ked su s logom znacky auta.
Seven je vidiet , že toho o výrobe dielov nevies nič. Logo značky ??? Vies o tom , že napr. v TT vyrabaju silentbloky, je na nich logo mercedesu a made in germany??? Ten istý silentblok pasuje aj do iných aut, mechanicky sa odstráni znak mercedesu a už to ide do Renaultu. Myslis, že zotrvačníky do prvovýroby sa vyrábaju na inej linke, alebo z iného materiálu ako do servisu ??? Myslis, že funkčnosť zotrvačníku pri výrobe sa skúša rukou ako Tvoj mechanik?? Že tam ním niekto hýbe do jednej strany a do druhej a podľa vlastného uváženia uzná či je dobry ??? Do prvovýroby ide to isté ako do servisu. Len bohužial kvalita aj tej prvovýroby nie je ako pred 10 timi rokmi.
A pre zadavateľa jednoznačne reklamovať v servise tam kde to montovali.

Re: VW Passat b8 - nová dvojhmota a spojka

Napísané: 09.05.2022 20:03
od používateľa dreeevo
Chlapci prosím nevypisujte tu zasa 100 krát opakované pravdy v štýle, že prvovýroba je kvalita a všetko, čo kúpite potom je blato. Včera som sa vrátil zo služobky z krásneho nemeckého mesta Bühl kde má sídlo LUK - teraz už člen skupiny Schaeffler a je tam len jedna linka kde sa montujú dvojhmotné zotrvačníky napr. pre 2.0 Tdi 110kw a tá druhá linka, kde sa majú vyrábať tie s pofidérnou kvalitou neexistuje :-\ Kto by v automotive staval na jeden výrobok dve linky, keď sa v tomto biznise počíta všetko na 0,001€ ? (tisícinu eura)
98% produkcie počas cyklu ide priamo do automobiliek a zvyšok na náhradné diely - sklad. Takže kvalita tá istá. Ale je samozrejmé, že ak skončí životný cyklus produktu u zákazníka- teda že 2.0 tdi sa prestane vyrábať a výroba zotrvačníkov za z dôvodu malého vyrábaného množstva stáva nerentabilnou , lebo načo vám je výrobná linka, ktorá beží len 8 hodín za celý týždeň a ináč len zaberá miesto v hale tak sa výroba prevedie na spriaznenú externú firmu a tam už samozrejme môžu byť problémy s kvalitou.
Pre zadávateľa - reklamovať, zlý kus alebo nesprávna montáž

Re: VW Passat b8 - nová dvojhmota a spojka

Napísané: 09.05.2022 20:10
od používateľa oco13
Kto chce skutočne vidieť kvalitu :40bd: v prvovýrobe má jedinečnú príležitosť. JLR Nitra sa silou mocou snaží postaviť tretiu smenu. Teda privítajú vás s otvorenou náručou. Len smelo do toho. :40bd:

Re: VW Passat b8 - nová dvojhmota a spojka

Napísané: 09.05.2022 20:25
od používateľa milkoTT
oco13 napísal: 09.05.2022 20:10 Kto chce skutočne vidieť kvalitu :40bd: v prvovýrobe má jedinečnú príležitosť. JLR Nitra sa silou mocou snaží postaviť tretiu smenu. Teda privítajú vás s otvorenou náručou. Len smelo do toho. :40bd:
Oco a kde je tých 30.000 žiadostí o zamestnanie a k tomu slubovaný plat 1.300 Eur????

Re: VW Passat b8 - nová dvojhmota a spojka

Napísané: 09.05.2022 20:49
od používateľa oco13
Myslím že teraz budú slubovať ešte viac.
Nikto vám nedá to čo vám automotive slúbi. :300f:

Re: VW Passat b8 - nová dvojhmota a spojka

Napísané: 09.05.2022 21:27
od používateľa mhlavaty
Výroba čohokoľvek má svoj rozptyl a tak sa jednotlivý komponent zatrieduje pre neskoršiu kompletizáciu.To že všetko schádza z jednej linky neznamená že napokon vznikne iba rovnako kvalitný prípadne nekvalitný výrobok.Je bežné že výrobky dodávané na velmi náročný trh prechádzajú triedením a skúšaním,typicky časť žiaroviek ide do krabice a časť sa tzv zahoruje.
Prečo máte tesnenia pod hlavou s jednou dvoma alebo tromi dierkami ? Lebo blok,kluka,ojnice a piesty sa párujú a tak vzniká rôzny presah piesta z bloku. Už v roku jedna dva v Šurianskom Elitexe po lapovaní piestnych čapov sa triedili.Výroba produkuje rozmerové odchylky,ďalej si to domyslite sami.Materiál odliatkov,marše zliatin,proste kde pozrieš je rozptyl z ktorým treba naložiť.To platí u všetkého až po hajzlák.Správne by na EK u DPF mala platiť nula,ale neplatí...asi prečo ? proste preto lebo je velký rozptyl kvality utesnenia filtra v obale.Preto má jeden výfuk že môžete z koncovky výfuku jesť,iný ho má začmudený.
Kúpite posr.. teplotné čidlo,výrobcou je snáď tridsať.Aký je rozpty hodnôt ? Kolosálny. Hall čidlá to je jedna katastrofa,niektoré dokonca otáčajú tj robia inverziu signálu.Ale ano,výrobca je celkom známy ako ten z tých lepších a kúpite to do BXE a muslíte že tým je všetko na 100% vybavené.Lenže nie je,až pozorné oči ozaj výborného diagnstika zistí oscilom že je tam otočený pattern signálu.Ja by som z argumentom "z jednej linky" narábal opatrne

Re: VW Passat b8 - nová dvojhmota a spojka

Napísané: 09.05.2022 21:38
od používateľa cicmanec2
Sa ti zasa raz podarila perla... :40bd:
mhlavaty napísal: 09.05.2022 21:27 Prečo máte tesnenia pod hlavou s jednou dvoma alebo tromi dierkami ? Lebo blok,kluka,ojnice a piesty sa párujú a tak vzniká rôzny presah piesta z bloku.

Re: VW Passat b8 - nová dvojhmota a spojka

Napísané: 09.05.2022 21:40
od používateľa oco13
A aj na "jednej linke" sa stále mení to hlavné - ludský faktor. Jeden náš manager nám stále prízvukuje - chlapci musíte mať linku zabezpečenú tak aby ju vedel nakladať aj šimpanz. Moja odpoveď vždy bola - opica nemá snahu oebávať. lol