Citroen diagnostika

Sekcia slúžiaca na odbornú analýzu problémov

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

vlado10
Príspevky: 58
Dátum registrácie: 22.01.2007 20:32
Bydlisko: Ilava
Zdieľať na Facebook

Citroen diagnostika

Príspevok od používateľa vlado10 »

Citroen Xsara Picasso diagnostika,.Ahojte, je tu špičkový DIAGNOSTIK na Citroen ? 1.6 benzín, 80 kw, 2008 , 135.000 km, svieti kontrolka motora, auto je v TN, po výmene všetkého už aspoň auto ide normálne ale kontrolka stále svieti. Začalo to kolísanie otáčok, veľkou spotrebou a začala postupná výmena dielov, potom aj autorizák , ten to dal do poriadku len ta kontrolka stále svieti a už nevedia prečo
Avensis 4AFE ex
Corolla VVTI ex
Corolla Valvematic 270 000
Rav 4 vvti 137 000
Honda XL,CBF
avelmak
Príspevky: 2654
Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
Bydlisko: Rimavska Sobota
Zdieľať na Facebook

Re: Citroen diagnostika

Príspevok od používateľa avelmak »

Autorizak dal do poriadku len kontrolka svieti a nevedia preco.To je pravda?Ved mali na diagnostike,nevedeli kde je pes zakopany?Vsetko sa da len treba chciet.Co je v pamati zavad?
vlado10
Príspevky: 58
Dátum registrácie: 22.01.2007 20:32
Bydlisko: Ilava
Zdieľať na Facebook

Re: Citroen diagnostika

Príspevok od používateľa vlado10 »

Najskôr to mal servisak v mieste bydliska, menili sa lambdy, katalyzátor , vstrekovače, potom druhý servis menil riadiacu jednotku , auto už ide normálne ale po čase znova svieti kontrolka motora , tak už nevedia že čo ešte, na poslednej diagnostike údajne znova lambda
Avensis 4AFE ex
Corolla VVTI ex
Corolla Valvematic 270 000
Rav 4 vvti 137 000
Honda XL,CBF
smajchel1
Príspevky: 27
Dátum registrácie: 25.10.2013 19:41
Bydlisko: Banovce nad Bebravou
Zdieľať na Facebook

Re: Citroen diagnostika

Príspevok od používateľa smajchel1 »

som z BN ak neporiesis tak sa ozvi viem sa na to pozriet
avelmak
Príspevky: 2654
Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
Bydlisko: Rimavska Sobota
Zdieľať na Facebook

Re: Citroen diagnostika

Príspevok od používateľa avelmak »

Posledna diagnostika znovu lambda.Ale co konkretne?Skrat,funkcia,nedoveryhodny udaj,alebo,alebo...?
ondrik363
Príspevky: 130
Dátum registrácie: 31.03.2012 17:15
Bydlisko: NMnV
Zdieľať na Facebook

Re: Citroen diagnostika

Príspevok od používateľa ondrik363 »

No ked autorizak "opravi" auto a posle ho do sveta s rozsvietenou MIL, tak to smeruje vsetko do sr.ciek..A to je jedna obycajna 1.6...Treba sa pozriet na pracu a signal lambda sondy, dlhodobe korekcie LTFT, potom na STFT a ked to aj tak nikomu nic nepovie, tak treba ist na emisnu..Lebo vo vyfuku je vzdy pravda..
Fiat TIPO Combi 1.6 mjet
Lancia DELTA 1.4 t-jet LPG
Opel OMEGA 2.5i V6 - ex
Opel OMEGA 3.2i V6 - ex
Fiat STILO 1.6 LPG - ex
Fiat CROMA 1.9mjet - ex
Chrysler Pt CRUISER 2.0i LPG - ex
vlado10
Príspevky: 58
Dátum registrácie: 22.01.2007 20:32
Bydlisko: Ilava
Zdieľať na Facebook

Re: Citroen diagnostika

Príspevok od používateľa vlado10 »

Ďakujem za podnety, auto nie je moje , ja som roky na japan benzín, auto vlastní môj zaťko a zaplatil výmenu kade čoho a myslím že niečo aj zbytočne, celé zle, auto má od otca ,prvého majiteľa, je vcelku zachovalé a škoda ho hodiť do šrotu , tak skôr hľadám fakt dobrého diagnostika / mechanika čo sa na to pozrie
Avensis 4AFE ex
Corolla VVTI ex
Corolla Valvematic 270 000
Rav 4 vvti 137 000
Honda XL,CBF
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24982
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Re: Citroen diagnostika

Príspevok od používateľa mhlavaty »

ondrík...plný súhlas.Ibaže u novšieho menežmentu je už dávno širokopásmovka z čerpacím a meracím článkom a tam sú vedľa viac než jedla aj autorizáky.Pretože si ju overiť v pripojenom aj odpojenom stave jednoducho nevedia.Korekcie...sci fi.Dobrým diagnostikom to nutne musí skončiť,škode že hneď nezačalo.Kopec peňazí vyletelo komínom,lebo kúpiť tri razy to isté je lacnejšie než si ho zaplatiť ako prvého.A ano...vo výfuku je pravda,ale aj to je jasné minimu ľudí.Je asi dosť zbytočné písať že pokiaľ sa dá ešte na dielni do poriadku emisný systém tak aby bol nulkový,je prakticky a iste po probléme aj z technického hľadiska
petorix
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 03.04.2014 23:56
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Re: Citroen diagnostika

Príspevok od používateľa petorix »

Zdravim. Chcel by som sa opýtať tých ktorý majú skúsenosti s diagnostikou Lexia či náhodou neviete tolerancie pre korekciu dávky vstrekovačov na Citoen C 2,0 HDI (RHR), lebo nikde neviem nájsť kedy je to ešte dobré a kedy nie. Je to udane v mikrosekundách, takže vôbec neviem ake hodnoty tam majú byť, či je to tak ako pri vw group, alebo celkom inak. Na jednom valci mám úplne mimo od ostatných. Mínusove dorovnávajú tie ktoré sú do plusu, ale kedže je to v tých mikrosekundách tak ani v tom nie som istý. Ďakujem za reakcie.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24982
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Re: Citroen diagnostika

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Overiť prosím,ale ak ma neklame pamäť tak 40% odchýlka od stredovej hodnoty.
petorix
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 03.04.2014 23:56
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Re: Citroen diagnostika

Príspevok od používateľa petorix »

Ja mám takéto hodnoty:
Valec 1: -21,57
Valec 3: 1,96
Valec 4: -37,25
Valec 2: 49,02
Takže neviem ako sa to ráta, z coho 40%, neviem či sú dobré tie hodnoty alebo nie, do citroena sa.mi nechce lebo nemal som taký pocit keď som tam bol že by vedeli poradiť.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24982
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Re: Citroen diagnostika

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Takže našiel som to v poznámkách a veru mýlil som sa.Týka sa to prepadových dávok meraných množstevných a nie korekcií dávok.
Korekcie u VW sa udávajú v mg/str čiže iné jednotky.Ale aj tam to nie je v podstate zadávané inak ako rozsahovo,takže je to doslova na skúsenosti diagnostika z praxe že odkiaľ sa začína korekcia rátať za problémovú. a doporučuje sa riešiť.Navyše máva pomerne často meniaci charakter a z otáčkami sa neraz otočí z mínusovej na plusovú,alebo z otáčkami neúmerne stúpa.Problém korekcií u OBD je v tom že nedovoluje prehlad správania cez celé spekrum zaťažení (otáčok) a tak je výpovedná hodnota hodne nízka.Naštastie dnes sú nástroje kde je možné zdokumentovať celé spektrum velmi presne (vysoká vzorkovacia rýchlosť) datovým rekordérom.Na príklade (Hyundai i10) jasne vidieť že modrý signál (valec) proste ide slabšie ale mení sa to (prepína benzín/plyn)Ide to rozhádzane,potom sa pekne ukľudní a znova a znova sa to strieda podla paliva..toto OBD nemá šancu
Obrázok
Napísať odpoveď

Návrat na "Diagnostika"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 55 neregistrovaných