Strana 2 z 2

Napísané: 25.08.2019 12:41
od používateľa mhlavaty
Ano,presne tak.Boli tam,pretože ich poslal zamestnávateľ.Evidentne ich to nezaujímalo,nemali k ničomu otázky.a ja som sa cítil trapne ako jediný hlúpy čo sa pýta v kuse.A tie oči čo po mne hádzali akože ...hergot čo zdržuješ
Či si zo školenia niečo v tej hlave aj zobrali im bolo v podstate jedno,plat im to nezmení.V danom prostredí týchto ničím nemotivovaných chlapcov sa iba občas vyskytne jedinec ktorý nasáva ako špongia...ibaže keď myslí ne natiahol dostatok tak odchádza.Väčšina však povedľa robí doma čo dáva veľa výhod.

Napísané: 25.08.2019 12:55
od používateľa easyridersvk
hm doteraz sa to iste dalo robit meracmi vibracii ale oproti tomu netreba nikde nijake snimace prikladat. rozhodne to zjednodusi veci. este keby mali databazu kritickych frekvencii jednotlivych suciastok tak by sa dalo najst aj posledny bzuciaci plast v palubovke. lenze tie kriticke frekvenci od zaciatku riesia max v leteckom priemysle a vesmirnom programe, vsade inde okrem prevodoviek len ked sa nieco zmelie a nemaju sajnu kde zacat riesit.

Napísané: 25.08.2019 13:24
od používateľa xentry
Zvukova, tlakova, podtlakova a meranie elektroniky meracimi pristrojmi tu bolo skor ako obd diagnostika stale tu je a stale bude a stale na lepsej urovni. Je jedno kolko ma auto v sebe pocitacov, aj tie pocitace su medzi sebou prepojene aj ten pocitac sa pokazi aj ten pocitac vidi len informaciu od niecoho co treba preverit inak ako obd.

Napísané: 25.08.2019 14:11
od používateľa biker610i
mp3turbo napísal:ani vôľa. Esteze tak zostat po fajronte v dielni a sprtat sa vo veciach aspon do osmej vecer, ked treba baby nahanat a prekacovat.

Milan ty sam si povedal co si si odniesol z toho skolenia so spickovym (tusim Hyundai chlapom) - ze mladez ma zaujem kedy bude obed, kedy sa moze ist fajcit a kedy bude koniec aby sa isli baby nahanat.

Kolko z tych chlapcov si vypytalo kontakt na pana, kolko z nich skusilo slusne poprosit o moznost zavolania a konzultacie ked stretnu nejaky spickovy problem ?
ja som vyuceny automechanik s maturitou odboru dopravnej prevadzky ale nechci aby som ti opravoval auto to by nemuselo dopadnut dobre :40bd: mozem byt rad ze na starom aute viem aspon nejake zakladne veci urobit . Ono ked som chodil do skoly ja som aj mal zaujem sa na praxi v autoservise niecomu priucit ale ked mi dali len zametat dielnu pripadne len daco natierat umyt alebo doniest tak pri tom sa vela nenaucis. Neviem ako je to teraz skolu som skoncil pred 9 rokmi ale ked som ja chodil do skoly tak ohladom opravovania aut som sa tam dokopy nic nenaucil ale vyucny list automechanika som dostal lol :40bd: Preto aj tu na fore obcas zakladam temy nad ktorymi niektorym uzivatelom ostava rozum stat lol ale mna zaujima aj to ze ci sa niektore veci nedaju spravit inak ako je to od vyroby alebo inak bezne zauzivane vid posledna moja tema : prerabka zo vstrekovania na karburator lol :4012:
prerabka-zo-vstrekovania-na-karburator-t76139.html

PS aj ja sa volam Milan :zg282:

Napísané: 25.08.2019 14:51
od používateľa mhlavaty
easyridersvk napísal:hm doteraz sa to iste dalo robit meracmi vibracii ale oproti tomu netreba nikde nijake snimace prikladat. rozhodne to zjednodusi veci. este keby mali databazu kritickych frekvencii jednotlivych suciastok tak by sa dalo najst aj posledny bzuciaci plast v palubovke. lenze tie kriticke frekvenci od zaciatku riesia max v leteckom priemysle a vesmirnom programe, vsade inde okrem prevodoviek len ked sa nieco zmelie a nemaju sajnu kde zacat riesit.


Do roka je X prípadov kde je zvuková kulisa jediné čo o chybe hovorí.U prevodov je to asi najčastejšie.kto absolvoval tú pátraciu akciu ten vie čo zbytočných peňazí sa vyplatilo a nulový efekt.Diagnostika bude stále viac vyžadovať aj tieto metody.Už teraz je bežným meranie všetkého možného,tlakov podtlakov frekvencií,pulzov,priebehy napätí a prúdov v jednom úkone kde sa získava záznam v časovom slede všetkého naraz.Samozrejme je to max náročné na obsluhu a vyhodnotenie grafov či tabuliek.Určite zo dňa na deň sa tu nenakotia super pracoviská zo špičkovou meracou a diagnostickou technikou.Pri množstve aut a teda aj práce mnohým stačí robiť tie najjednoduchšie úkony,ešte aj tie zvrzajú.To proste tak bude,ale napriek tomu sa množí pomaly a iste aj to najlepšie v opravárenstve.Pri úbohom stave školstva sa ale v tej zálahe hlušiny nájde iba zriedka silná osobnosť ktorá ďalej rastie.Ako v hudbe,hraje kde kto,virtuózom sa stane min. percento