Strana 3 z 5

Napísané: 21.08.2018 09:04
od používateľa midnightman
awt ma lsu 4.2 starsi typ sirokopasmovej.

Napísané: 21.08.2018 09:59
od používateľa tibi18
Tak pozrem aky typ tam mam podla cisla lebo LSU 4.2 ma vyssi vykon ohrevu ako LSU 4.9 ale nemyslim si ze to bude problem,...

Napísané: 21.08.2018 10:06
od používateľa midnightman
sprav log s udajom z lambdy a jej teplotou v čase ked ti to vyhlási závadu.

Napísané: 21.08.2018 10:14
od používateľa tibi18
V ktorom kanály najlepsie? Lebo ta teplota sa nachadza vo viacerych,... (i ked mi je divne ze nevypise RJ problem s teplotou katu ale pinda len na vyhrev sondy) Velkodusne som vymenil sondu ze chyba pominie a nic sa nezmenilo.

Napísané: 21.08.2018 10:16
od používateľa midnightman
priznam sa ze netusim takto presne z coho RJ vychadza pri konštatovani nizkeho vykonu :D a zrejme to tu netuší nikto.

Takže treba niekde začať.

Teplota je len jeden údaj :) a pri zohriatom motore to bude 3 miestne číslo v °C od studeneho motora to bude pekne stúpať od 30°C.....50, 100,200,300....atď..

Napísané: 21.08.2018 10:30
od používateľa midnightman
a už niekto overil či vážne nie je na vyhrievani nejaky prechodovy odpor? su to stare auta! Lambda je original bosch?

snimače tam nie su ziadne....bude treba vychadzat z logickych uvah ;) a zdraveho rozumu pripadne mozem startnut AWT na dvore a poslat vysledky.

preklad chybovej hlasky moze byt aj "output too low" čiže čo je too low? Odber prúdu pre vyhrievanie? :)

pripadne by som to asi pichol odisom alebo VASkom nech to pripraví riadené vyhladávanie závad, možno bude soft mudrejši v tomto.

Napísané: 21.08.2018 11:28
od používateľa tibi18
VASko je lepsie? Asi na to nebude stacit len KKL kabel a bude to chciet uz HEXa...

Bohuzial sedlak mi pri kauflande otvoril auto vzal notebok a vsetky kable a buzerant ho aj zamkol,.. Keby ze chcem nahlasit poistnu udalost nemam sandu a tak bol vychcany ze mi tam nechal kabelu aby som si to nesimol no vzhladom ze taska bola chuda som to hned si vsimol. Ale to je odbocenie od temy...

Vyberem dnes sondu je original bosch overim si ze novu co som dal ze je naozaj LSU 4.2... Ano je original bosch a aj povodna fungovala aj hriala a pisala chyby az ked odysla uplne ze vypisalo ze je nefunkcna som ju menil a myslel som ze chyba uz nebude a je.

Ak mozes skus mi ho startnut a povedz mi to co robi a mozno by nebolo na skodu pri akceleracii az pokial ti stupa teplota...

Prechodovy odpor? konektor je cistucky,... jedine som nepozrel konektor na RJ to je pravda a moc sa mi do toho nechce je to tam cele zahadzane plastami ale pred 5 rokmi som to mal tovrene a je to tam ako nove ciste suche.

Jedina vec ma zarazila sonda ma dlhsi kabel a mam tam zmotanych asi 20-30cm lebo je proste dlhy ono to neznamena v zasade nic ale presvedcim sa ci neni LSU 4.9 lebo ta ma o cca 2W mensi vykon vyhrevu nez LSU4.2 a taktiez pri Ip 0mA je u jednej 1,009 lambda a pri druhej 1,003 lambda. a LSU 4.2 ma Heater strategy -40C Uh eeff 8,5 potom k -10 9,5 k 20 ma 10,5 a k 50 ma tak isto 10,5... a este dodam LSU 4.2 ma heater control frequency 2HZ a LSU 4.9 ma 100Hz a viac. Ale presne co to znamena neviem

Napísané: 21.08.2018 12:14
od používateľa tibi18
VAG com IHR 304 je soft co mam,.. Myslim ze za pomoci kablu KKL na tomto konkretnom voze ide vsetko,.. Akurat co som neskusal vraj by malo ist aj prisposobenie druhej RJ motora,..

Napísané: 21.08.2018 14:24
od používateľa tibi18
Takze mam tam 0 258 007 351 a mala by tam byt 0 258 007 090 (ta by mala byt pre AWT) ale obe sondy su LSU 4.2 lisia sa iba dlzkou kablu a jedna ma udajne 160tis km a druha 250 tis km,.. Myslim ale ze nemusim riesit inu sondu cislo bude len o dlzke vodica ci?

Napísané: 21.08.2018 14:31
od používateľa oco13
tibi18 napísal:Bohuzial sedlak mi pri kauflande otvoril auto vzal notebok a vsetky kable a homo**** ho aj zamkol,.. Keby ze chcem nahlasit poistnu udalost nemam sandu a tak bol vychcany ze mi tam nechal kabelu aby som si to nesimol no vzhladom ze taska bola chuda som to hned si vsimol.
Vidíš Tibinko ,keď človek jazdí na starej hrdzavej hrči tak može aj peňaženku nechať na prístrojovke a nezoberie ju nikto. Svoje posledné tri autá sa nesnažím ani len zamykať a jediný prúser je že mi občas naprší cez otvorené okno. :40bd: :40bd: :40bd: :40bd: :40bd: :40bd:

Napísané: 21.08.2018 17:08
od používateľa autolaik
oco ze ty potvora cakas ze ti tam budu hadzat ludia peniaze :40bd:

Napísané: 21.08.2018 17:14
od používateľa oco13
Ja len čakám , že sa ludia zobudia a precitnú z tejto nočnej mory. Že si spomenú - že jedna žena má byť na celý život, že deti sú vzácnejšie ako autá a majetky , že o rodičov sa treba starať a nie ich odkladať do domovov.Že zem nás živí a nie hlúpe automobilky..... treba pokračovať??? :41c2:

Napísané: 21.08.2018 17:37
od používateľa tibi18
Netreba je to pravda,.. Auto mam stare, rodicou do domovu nedavam deti mam uz dve :D a v zahrade pestujem.. Ale pomozte mi vyriesit tu hlupu lambdu lebo pri tejto zavade uz stracam nervy,... Neexistuje aby som to nevyriesil.

Ako kontrolujete tesnost motora? Mam dat od turba dole hadicu smerom zo sacej strany a cez nejaku redukciu napojit kompresor a natlacit tam 1bar? a sledovat?

Napísané: 21.08.2018 17:41
od používateľa tibi18
A este rozvinme tuto temu okolo 1,8T nech to tu ma trosku aj poucny charakter. Kanal 26 4 signaly (zo snimacou klepania) su vlastne riesene z dvoch. Ked je motor vypnuty vsade je 3,5V ak sa nemylim no ked uz bezi nastartujem medzi vlacom 1-2 a 2-3 je velky napatovy rozdiel. Preco? Viete to niekto kuk? Uz sa chytam aj slamky.

Napísané: 21.08.2018 18:00
od používateľa mhlavaty
tibi18 napísal:Netreba je to pravda,.. Auto mam stare, rodicou do domovu nedavam deti mam uz dve :D a v zahrade pestujem.. Ale pomozte mi vyriesit tu hlupu lambdu lebo pri tejto zavade uz stracam nervy,... Neexistuje aby som to nevyriesil.

Ako kontrolujete tesnost motora? Mam dat od turba dole hadicu smerom zo sacej strany a cez nejaku redukciu napojit kompresor a natlacit tam 1bar? a sledovat?

Smoke generátor,to znie príliš fajnovo,po našom šerbel ktorý vyvíja dym.Otvoríš jednu stranu (napr hadica) dáš pagáč z otvorom do ktorého sa privedie dym pod tlakom cca 30 mBar a už iba silné svetlo a pozeráš kde si niekto položil cigaretu.Už som aj chcel urobiť jedno video,ale chce to ďalšieho človeka tak som na to kašlal.