Strana 1 z 1

TOYOTA LANDCRUISER LC 100

Napísané: 10.05.2018 20:20
od používateľa pradeniak
Dobrý večer-prosba o radu.Vlastním LC 100 r.v. 2001.4.2 TD
Po výmene zadných kotúčov a platniciek sa po prejdení asi 5-10 km začínajú zahrievať kotúče...ako ked trochu brzdia,na zdvihaku sa kolesá točia bez problémov,lahučko.
Rúčná brzda je povolená na maximum-nefunkčná... dočasne odpojená.takže brzdia určite platničky...Neviem či je tam nejaký zatažový regulátor alebo čo...bol som aj v TOYOTE a maximalna neochota....vraj plno... skuste tak za 2 týždne
:4012: asi nemajú mechanika čo sa na to cíti...viete niekto poradiť??? Vopred každému dakujem. :4012:

Napísané: 11.05.2018 07:44
od používateľa pidizvi
ako velmi sa zahrievaju? Nie si len prilis citlivy? Ked prejdes 5 km, asi pri tom musis aj brzdit a pri tej vahe vozu sa do platni dostane dost tepla. Pokial sa tocia po zastaveni a zdvihnuti volne, tak by som na to kaslal.
Mozes skusit dvihnut auto, nastartovat, roztocit kolesa nejakych 5 minut, ze ci sa to zahreje.

Napísané: 11.05.2018 08:24
od používateľa m...
pri vymene bolo vsetko ohladne strmenov pozrete, skontrolovane? odchylena prachovka ci nieje piestik ohrdzaveny? voditka pracuju lahko? ak toto ok tak vymen hadicky. mozno este neboli menene a po tych rokoch...

Napísané: 11.05.2018 09:22
od používateľa alterego
Keď majú v servise plno objednaných áut na 2 týždne dopredu prečo by mali uprednostniť teba?

Napísané: 11.05.2018 09:39
od používateľa mhlavaty
Nie celkom rozumiem tomu tancovaniu akolo brzd.LC nie je práve ľahké auto,ale aj tak na dobrom teréne a rovine ho jediný človek vie posunúť hravo dopredu a dozadu.Dávam auto na zdvihák čo vyžaduje posunutie dopredu dozadu kvôli vystredeniu a hravo posuniem akékolvek SUV.Ak nevládzem tak neodbrzduje.Ak sa hýbe volne a šlapnem na brzdu a vzápätí to skúsim,musí tiež byť úplne volné,čo oklo toho treba tancovať.Ak sa jedná o viac ročné auto tak sa strmeň brzdy vždy rozoberie a vyčistí a až tak skladá.Brzda je primítivna vec,ale obabrať sa nedá zatlačením piestika späť.Ak je staršia je valček samé svinstvo niekedy aj z koróziou.To všetko ak napcháte spät jednoduchým zatlačením ,budete to najskôr robiť znova.To ale treba urobiť automaticky a máte pokoj do ďalších platničiek.Duplovane zadné kombinované z funkciou ručnej v strmeni.Jednoduchá zásada,nemám potuchy čo robím tak nerobím,nemám výbavu tiež nerobím,ani ja neplombujem zub a videl som to dokonca naživo.Vyprdnúť sa môžete na motor,aspoň budú volnejšie cesty,ale z brzdami môžete dopadnúť ozaj zle

Napísané: 11.05.2018 11:14
od používateľa dodik13
Typujem,ze bezna pracovna teplota alebo ako bolo napisane ,ze treba ocistit strmene+ valcek a vymenit prachovku a niekedy liznut aj zboku z dosticiek -bezne sa to stava na starsich terenakoch . Inak k tej poznamke ,ze na rovnej ceste to hravo posunie jeden clovek si dovolim trosku nesuhlasit lebo ked som bol pred rokmi s landcruserom100 na vahe tak tam dysplej ukazoval 2900kg a tiez ked sme ho skusali pohynat na zdvyhak tak 2chlapi mali co tlacit :d :D Ze lahke to nie je :40bd: Ale kara fajna na robotu + tahanie + denne pouzivanie

Napísané: 11.05.2018 12:41
od používateľa mhlavaty
Aj Aviu, netreba viac než sa oprieť,pohne sa dobre,dozadu - pohne sa dobre.Ak brzda drží,nepohne sa ani cm,a po druhé,auto pri zastavovaní trhne ako zastanú kolesá.Jednoducho,nechce sa mi veriť že aj takéto základné veci treba špeciálne ľudom predvádzať
Systém brzdy je primitívny,ale valček musí byť hravo pohyblivý aby po zániku tlaku v systéme si ho vrátila samotná tesniaca gumička,pohyb je to možno 1-2 stotiny mm,ale to stačí na úplné uvolnenie stisku.

Dakujem

Napísané: 12.05.2018 19:40
od používateľa pradeniak
Dakujem všetkým za radu-rozoberieme - da sa nová opravna sada a informujem Vás či pomohlo..

Napísané: 15.05.2018 10:18
od používateľa tuninka
Ved pojazdi, pobrzdi a potom obehni okolo auta... rukou sa chyt rafiku zhruba v strede a skus ako velmi je rafik zahriaty (ak neni zeravy). Ak je na prednej naprave pravy aj lavy zhruba rovnako zahriety (idealne je ked je studeny), tak je to sumerne a asi OK.... potom skus aj zadnu napravu.... Ak je rozdiel v teplote na jednej naprave, tak asi teplejsie koleso ma problem, nevracia.... a to by som popozeral. Ale tiez si myslim, ze ked sa brzdi, tak sa to hreje, fyzika nepusti...

Dakujem -nič nepomohlo.

Napísané: 20.05.2018 21:36
od používateľa pradeniak
Všetko je menené za nové...Kotúče,valčeky,platničky,všetko je bez problémov,funguje ako má...
Mám pocit že čim idem rýchlejšie tým sa viac hrejú...
Je to moja sdrdcovka dám jej všetko čo potrebuje...

Ale som v koncoch ...neudržím na tom kotúči prst...smrdia brzdy spáleninou...modré kotúče...to nie je prevádzková teplota...

čo je zaujmavé tak predné su OK,aj pri brzdení v pohode,trochu zohriate,nič nadpriemerné...

brzdy

Napísané: 20.05.2018 21:47
od používateľa pradeniak
:4012: nemôžem kvôli tomu spať,jesť,piť....

jednoducho ma to zožiera deň aj noc...čo to do čerta je za problém???
Chcem mať moje auto 100% v poriadku...
Ale už neviem ako dalej,čo viac mu mám ponúknuť za starostlivosť...
Meniť veci ako na páse???Možno toto možno tamto???
To nie je riešenie...
Ach...