Strana 1 z 3

DSG ako pracuje a čo obsahuje

Napísané: 10.12.2016 11:21
od používateľa mhlavaty
Pre tých ktorý chcú získať prehlad čo sa v tejto konštrukcii skrýva ale aj pár neoceniteľných rád ktoré nájdete pod názvom brak signálu (chýbajúci signál).Dáva velmi dobrý prehlad o jednotlivých častiach a dá sa pochopiť ako jednotlivé časti fungujú a ako na seba naväzujú. Obsahuje aj prehlad o rozvode oleja a elekronická schéma dáva dobrý prehlad o spôsobe snímania dát a funkcii,kde si treba všímať už spomenuté ...ako sa prejavuje chyba
je to obšírnejší materiál kedže je to celý prehlad konštrukcie,uložil som ho tu
https://uloz.to/!GpiFNBPCFi1u/presel-02e-dsg-pdf

Veľmi doporučujem si pozorne celé prezrieť hlavne pre tých,ktorý sa rozhodujú - kupiť či nie auto z DSG

Napísané: 10.12.2016 12:26
od používateľa jaster-83

Napísané: 10.12.2016 13:16
od používateľa easyridersvk
... lietadla su bezne navrhovane s bezpecnostou 1. tj co nameraju na to je pocitane. ziadna rezerva ...:D. rezerva je v skrateni vymennych intervalov. sadnete do lietadla? :D

Napísané: 10.12.2016 14:05
od používateľa mhlavaty
cviro123 napísal:Keby si mal kazdy jeden diel rozobraty a technicky rozkresleny a vysvetleny ako pracuje tak si nekupis nic a vyhnes sa vsetkemu. Takze netreba zacat lamentovat tak to je komplet so vsetkym. Nechcite vidiet ine veci ako pracuju lebo osediviete v tej sekunde. A takisto tu netreba znova zacat plakat ako to bolo davno.
Ano aj nie.ak vidíš niečo dobre rozkreslené,duplom máš vysvetlenie ako funguje a pochopíš princíp,ako bonus k elektrickým veciam vysvetlené ako sa prejavuje ich vada,to je cesta k cielenej oprave.Ak niečo nevieš ako funguje,nemáš šancu.Pre toho kto sa v tom nepotrebuje hrabať,ale stane sa len uživateľom to zase trocha predstavy čo to vlastne má,prečo to je také drahé,prečo toľko stojí oprava atd.Kto k tomu pristupuje bez záujmu,ten si to ani nepozrie.
Uvažujem postupne to rozširovať o motory hlavne tie dnešné aby ľudia aspoň trocha predstavu čo za technika sa za nejakou značkou skrýva.

Napísané: 10.12.2016 14:13
od používateľa wilz
easyridersvk napísal:... lietadla su bezne navrhovane s bezpecnostou 1 ...., ziadna rezerva ...[/quotetj co

Prosím ťa to čo tu kdákaš za somariny.
To si kde na to došiel.
Čítal si na internete, v diskusii na topkách, nie ?
A to čo má byť že "čo namerajú na to je pocitane" ? Kto čo kde nameria ?
Nemáš šajnu o čo ide, ale musíš sa zúčastniť.

Napísané: 10.12.2016 14:54
od používateľa mhlavaty
Vrátim sa k počiatočnej téme.Koľko ľudí má vo svojom aute Haldex,Multitronic,Nivomat,koľko ľudí počuje to slovo,prípadne ide kupovať auto a má predstavu o čo kráča.Asi obmedzený počet. Dnes majú autá nespočet vecí,funkcií a vymožeností a ľudia nemajú ani potuchy čo sa za tým skrýva.Všade kde sa povie A nezaškodí,ak sa povie aj B. To A vám predstavia z radosťou v každom shovroome,ale povedia vždy a zásadne iba pozítívnu stránku a je len a len na vás,aby ste si urobili obraz aj o tom ostatnom.Väčšinou (alebo vždy ?!) je ten druhý obraz horší a hlavne drahší.

Napísané: 10.12.2016 17:06
od používateľa hjundai
Vobec nejde o zlozitost technologie...vsetko sa da opravit len je otazka ci chceme mat mechanikov na urovni...dostupne a cenovo prijatelne diely....

Napísané: 10.12.2016 18:33
od používateľa oco13
Povedal by som že zložitejšia technologia sa ovela skôr pokazí a neznesie hrubé zaobchádzanie.

Napísané: 10.12.2016 19:27
od používateľa Acon
A preto vyhladávam autá s úžasne "jednoduchým" ZF hydroautomatom ;-) Pre obraz o jednoduchosti prikladám nejaké foto s reálneho repasu ;-) http://acon.rajce.idnes.cz/ZF_4HP22/

Napísané: 10.12.2016 19:59
od používateľa easyridersvk
to v mravenisku nie su take labyrinty...lol. kto sa v tom ma vyznat.. by som bol zvedavy ako to dsg malo riesene audi s1 z B skupiny. tolko prkotin tam asi nemali.

wilz mozes tomu kludne verit... zda sa malo? 1.1 je pri 100 tonovom lietadle 10 ton materialu navyse co nezaraba. miesto tzch 10 ton hlinika/karbonu moze lietadlo odniest viac batoziny, cestujucich ,doletiet dalej...dokonca ak vsetok navrh sa deje len na pc/na papiery bez realnych letovych skusok tak sa znizuje zivotnost na osminu vypocitaneho.

*mal som 1 tonu miesto 10....oops

Napísané: 10.12.2016 21:52
od používateľa oco13
Acon - odfotím ti prevodovku zo Žuka??? Tri kvalty bez synchronov a s 8násobným zaťažením ako v aute funguje cez 50 rokov. :40bd: :40bd:
Dobre už naozaj bolo. lol

Napísané: 10.12.2016 23:58
od používateľa mhlavaty
Mal som ju aj v Žuku,ale hlavne v Pobede M 20. Zaujímavo sa s tým jazdilo,akonáhle sa tam dalo za tri,už sa neradilo,jedine ak sa zastavilo úplne.Za sobotu a nedelu zjedol natankovanú stovku (50 lt) a to sme len behali po meste a naháňali baby.Celý deň som takmer nestretol auto,v tej dobe mal celý okres 600 aut (ŠPZ som mal 06-06)

Napísané: 11.12.2016 00:43
od používateľa oco13
mhlavaty napísal:Mal som ju aj v Žuku,ale hlavne v Pobede M 20. Zaujímavo sa s tým jazdilo,akonáhle sa tam dalo za tri,už sa neradilo,jedine ak sa zastavilo úplne.Za sobotu a nedelu zjedol natankovanú stovku (50 lt) a to sme len behali po meste a naháňali baby.Celý deň som takmer nestretol auto,v tej dobe mal celý okres 600 aut (ŠPZ som mal 06-06)
Milan to malo byť porovnanie čo sa skôr pokazí . Prevodovku z Jawy 250 naskladám so zaviazanými očami. V jednoduchosti je krása. A to už ani nevravím o genialnosti poloautomatu radenia - jena súčiasta a radíš bez spojky. lol

Napísané: 11.12.2016 08:26
od používateľa mhlavaty
Krásne sú aj zložitejšie veci,len treba brať do úvahy že každou zložitostou a každým káblikom rádove rastie pravdepodobnosť závady.Takúto zložitú vec odrovná jediná prkotinka z tých desať tisíc možností ktoré sa núkajú.
Veď poznáš môj servisný van,ten nemá ani centrál ani el.okná ani zrkadlá,a to je super,svetlá H4 a nesvietia mi do zákruty,ani samé nezaparkuje,to bude funkčné 1000 rokov,ja nemám čas na vlastné auto.Ale inak je v plnke,má aj el.štartér a už 11 rokov tuknem do klúča a idem,kapotu otváram len na STK.To je velká udalosť,vtedy ho aj umyjem.

Napísané: 11.12.2016 10:50
od používateľa oco13
Tak som si spomenul ako volakedy svokor vyhrával poldecáky v krčme. Staval sa že jeho Moskvič chytí vždy na druhé otočenie klukou. Vždy vyhral :40bd: :40bd: Ale to bolo v roku 1970 :40bd: