Strana 3 z 47

Napísané: 19.09.2014 11:29
od používateľa Olsen
....som to robil na stvorke so stlacenym plynom na hranici moznosti aby nepreradilo do trojky a ako dostalo vyssie otacky tak na podlahu. Viac z toho aby nepodradilo neviem dostat.

Napísané: 19.09.2014 11:58
od používateľa mhlavaty
V momente ako pedál plynu chodí hore dole je logovaniu koniec,spôsobuje to zmenu riadenia všetkého a tak to nevyhodnotí nik,jedine vyslovene informatívne z neistou dávkou presnosti a pravdivosti výsledku.Príliš veľa je premenných už aj beztak,ešte sa pridá okúňanie menežmentu nad prevodovkou ktorú si musí pred prílišným zaťažením chrániť,a je to v pytlíku.To je jedna z množstva vecí pre ktoré by som najradšej v živote nevidel auto z automatom,je to samý problém od A do Z,z jediným plusom že auto môže riadiť blondína.Už pohľad na tú páku ma irituje

Napísané: 28.09.2014 16:31
od používateľa Olsen
....tak som sa zmieril s tym ze moje Galaxy nenalogujem.

Teraz Vas vsak poprosim o pozretie sa na log. manzelkinho VW New Beetla 1.9 TDI 66kw ALH. Na stvorke plny plyn od 1500ot. Hranicu 4000ot. som vsak nedosiahol. Tiahle pomale stupanie.

http://uloz.to/xqw8zbSq/log-vw-csv

http://uloz.to/xC1aiQuS/log-0vwe-csv

Napísané: 28.09.2014 20:30
od používateľa mhlavaty
Je to úplná katastrofa,verím že to auto predbiehajú aj bicykle.
Je to stav keď už nie je v poriadku vôbec nič a kam oko dovidí sú iba velmi zlé hodnoty.Doslova od A po Z
To auto treba od základu vyčistiť,pozrieť technický stav turbíny ,EGR,lebo ako by jej ani nebolo,stav všetkého čo sa týka podtlakov, proste tam to treba urobiť od základu

Napísané: 29.09.2014 09:29
od používateľa Olsen
...dakujem budem to musiet tym padom riesit asi komplexne. Ked je tam toho viac tak to dam do ruk niekomu kto tomu rozumie. Inac manzelka s tym jazdi v celku v pohode nestazuje si ale je to velmi kludny sofer (asi ten vykon nepotrebuje :) )

Napísané: 29.09.2014 19:42
od používateľa mhlavaty
Musí byť veľmi kľudný vodič,lebo tie hodnoty sú ukážkovo zlé a teda viem ako to ide (teda vlastne nejde)

Napísané: 15.10.2014 20:39
od používateľa Lekso
Caute,

Hladam sikovneho cloveka s diagnostikou.
Pri plnej zatazi okolo 2tis. otacok trasie autom.
Pri vyssich otackach a plnom plyne ide krasne plynulo, do nudzaku nehadze.

Octavia II TDI 1.9 BXE 2006 265tis. km.

audi A4, 96 kw, avf

Napísané: 30.11.2014 12:11
od používateľa meri27
Ahojte, môžte sa prosím pozrieť na môj log. http://leteckaposta.cz/685802474

Napísané: 30.11.2014 23:21
od používateľa mhlavaty
Hodnoty sú dobré a v poriadku.Viac informácií by poskytol kanál 010 miesto 003

Napísané: 01.12.2014 12:17
od používateľa meri27
Ďakujem za odpoveď, skúsim urobiť aj na 10 a nahodím sem, lebo tak sa mi zdá, že na menším otáčkach neni taký výkon ako by trebalo, ľahko zdochne. Podtlakové hadičky som už menil.

Napísané: 01.12.2014 18:07
od používateľa mhlavaty
Ak budeš robiť nový log,tak začni log máličko skôr povedzme nech už merá od 1400 ot a plný plyn.Aj preto treba 010 aby bolo jasné čo sa robilo s plynovým pedálom.Inak pri hodnostení som vychádzal z predpokladu že sa log robil na 4-ke
Je málo logovaní a to ich mám teda čosi,aby bol celý log tak kratučký a skákal 200/300ot medzi časovými značkami.Sú také čo na to potebujú tri razy dlhší čas
Na jednu vec ale treba dať pozor.Ja auto nevidím.Tj neviem do čoho je obuté a aké tlaky sú v gumách,napr,či v aute sedel jeden alebo traja a pod.To čo vidím je reakcia na zaťaženie,tj zaťaženie by bolo aj z vozíkom v závese,ale čas by sa naťahoval
To iba na margo hodnotenia niečoho k čomu niet popis

Napísané: 22.12.2014 13:52
od používateľa lucia.a.laco
Zdravím Páni, poprosím o kontrolu logu nakoľko octavia 2003, 66kW? (podozrenie na mierny čip) ALH, 250 000 km ? :d :D , EGR off cca pri 2500 rpm v kopci na 5 stupeň núdzový režim... Mám podozrenie na banku na turbe. Ďakujem za rady
log 1,10,11 : http://uloz.to/xYGsd4bD/log-01-001-010-011-csv
log 3,10,11 : http://uloz.to/xqbpxtvo/log-01-003-010-011-csv

Napísané: 22.12.2014 14:28
od používateľa mhlavaty
Tam je nefunkčná variabilita.Takže predpoklad je správny.Ale okrem tesnosti banky treba pozrieť aj ovládanie podtlaku k tej banke a logicky či je samotná páčka ktorú banka pohybuje schopná lahkého pohybu a nezatuhla

Napísané: 22.12.2014 14:38
od používateľa lucia.a.laco
Ďakujem za rýchlu odpoveď, variabilita ide ľahko mám podozrenie na netesnú membránu podtlakovej banky prosím o vyvrátenie alebo potvrdenie tejto možnosti! momentálne nemám poruke vákuovku na overenie funkčnosti banky...

Napísané: 22.12.2014 18:35
od používateľa lucia.a.laco
Ok potom ma to napadlo...membrána je v p... Ďakujem chlapci