rozozieranie membran karburatora - silikon odolny benzinu
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 79
- Dátum registrácie: 23.01.2008 12:27 Zdieľať na Facebook
rozozieranie membran karburatora - silikon odolny benzinu
Caute,
prosim Vas, ma niekto skusenosti so silikonmi, tmelami a pod., ktore su odolne benzinu?
Kazdy rok menim membrany a tesnenia na karburatoroch, ktore proste stvrdu ciastocne a popraskaju. Vzdy len v tom mieste kde su neustale vystavene benzinu.
Rozmyslam, ze to moze byt sposobene aj kvalitou nahradnych dielov (nove cina a original su uz proste stare skladove zasoby), ale zaroven biozlozkami v dnesnych benzinoch ktore maju svoje negativne vlastnosti a rozozieraju vsetko viac ako benzin kedysi.
Nie je problem tieto membrany este zohnat, resp. nakupit do zasoby, ale su to zbytocne eura kazdy rok a preto rozmyslam ci sa neoplati novu membranu potriet pruznou hmotou odolnou voci benzinu na tej strane kde je zaplavena benzinom.
Mate niekto skusenosti? Su tie hmoty pruzne, vydrzia staly kontakt s benzinom?
Napr. vyberame z googlu:
https://www.skutry-levne.cz/nahradni-di ... 48699.html
https://www.lepidlatmely.sk/loctite-mr- ... tvrzujici/
loctite ale asi neodolava plosne benzinu, iba ako tesnenie, takze na membranu nevhodny
a toto sice absolutne neekonomicke a ako membrana realne nepouzitelne, ale pre zaujimavost:
https://www.gumex.sk/guma-viton-fkm-6000-24663.html
Mate niekto skusenost s tym Marston, resp. viete o inom produkte?
Typ aut nepisem nakolko toto je vseobecny problem aplikovatelny vo viacerych pouzitiach, ak by to fungovalo.
dakujem
prosim Vas, ma niekto skusenosti so silikonmi, tmelami a pod., ktore su odolne benzinu?
Kazdy rok menim membrany a tesnenia na karburatoroch, ktore proste stvrdu ciastocne a popraskaju. Vzdy len v tom mieste kde su neustale vystavene benzinu.
Rozmyslam, ze to moze byt sposobene aj kvalitou nahradnych dielov (nove cina a original su uz proste stare skladove zasoby), ale zaroven biozlozkami v dnesnych benzinoch ktore maju svoje negativne vlastnosti a rozozieraju vsetko viac ako benzin kedysi.
Nie je problem tieto membrany este zohnat, resp. nakupit do zasoby, ale su to zbytocne eura kazdy rok a preto rozmyslam ci sa neoplati novu membranu potriet pruznou hmotou odolnou voci benzinu na tej strane kde je zaplavena benzinom.
Mate niekto skusenosti? Su tie hmoty pruzne, vydrzia staly kontakt s benzinom?
Napr. vyberame z googlu:
https://www.skutry-levne.cz/nahradni-di ... 48699.html
https://www.lepidlatmely.sk/loctite-mr- ... tvrzujici/
loctite ale asi neodolava plosne benzinu, iba ako tesnenie, takze na membranu nevhodny
a toto sice absolutne neekonomicke a ako membrana realne nepouzitelne, ale pre zaujimavost:
https://www.gumex.sk/guma-viton-fkm-6000-24663.html
Mate niekto skusenost s tym Marston, resp. viete o inom produkte?
Typ aut nepisem nakolko toto je vseobecny problem aplikovatelny vo viacerych pouzitiach, ak by to fungovalo.
dakujem
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
Pokiaľ ja poznám KARBURATORY , a že ich poznám velmi dobre
pretože som mal niekoľko žigulíkov a dodnes mám k nim priručku
Tak membrány sa používaju v karburátore na ovládanie podtlaku
a podtlakom je ovladaná II.komora karburátora ktorá zabezpečuje max. výkon motora pri max. otvorenej škrtiacej klapke
Pre motor ovládaný karburátorom je oveĺa doležitejšie nastavenie správnej výšky hladiny v plavákovej komore
potom správne nastavený systém voĺnobehu, ktorý je uzko prepojený so systémom I.stupňa
tam je doležitá správna kalibrácie trysiek a vzdušníkov
potom sa už ken reguluje bohatosť zmesi podĺa testera vyf.plynov.
Tolko moje poznatky o karburátore.
Inak si myslím, že ak sa dnes dodávaju nejake nahradne diely pre karburatory zvučnych značiek MIKUNI , WEBER..
tak tieto diely su určené pre použitie v karburátore a tým pádom maxx.odolné voči účinkom benzínu
pretože som mal niekoľko žigulíkov a dodnes mám k nim priručku
Tak membrány sa používaju v karburátore na ovládanie podtlaku
a podtlakom je ovladaná II.komora karburátora ktorá zabezpečuje max. výkon motora pri max. otvorenej škrtiacej klapke
Pre motor ovládaný karburátorom je oveĺa doležitejšie nastavenie správnej výšky hladiny v plavákovej komore
potom správne nastavený systém voĺnobehu, ktorý je uzko prepojený so systémom I.stupňa
tam je doležitá správna kalibrácie trysiek a vzdušníkov
potom sa už ken reguluje bohatosť zmesi podĺa testera vyf.plynov.
Tolko moje poznatky o karburátore.
Inak si myslím, že ak sa dnes dodávaju nejake nahradne diely pre karburatory zvučnych značiek MIKUNI , WEBER..
tak tieto diely su určené pre použitie v karburátore a tým pádom maxx.odolné voči účinkom benzínu
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24980
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 79
- Dátum registrácie: 23.01.2008 12:27 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5285
- Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24980
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 79
- Dátum registrácie: 23.01.2008 12:27 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 53 neregistrovaných