Škoda 110r

Diskusia o tom najlepšom zo sveta automobilového priemyslu

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

patko1
Príspevky: 5737
Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa patko1 »

cviro123 napísal:Bajo jeden kus uz je zachovany ako novy :)

Patko skus zohnat trosku tohto pripravku a aplikuj na miesto kde mas hrdzu /normalne ju sežere/ Nie je zatial dlhodobo overene :)

Obrázok
Vdaka , skusim pozhanat a potestovat viac pripravkov
marek11111
Príspevky: 1887
Dátum registrácie: 05.01.2010 11:47
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa marek11111 »

patko1 napísal: Najvacsie obavy mam z predneho 4svetloveho cela , to je zhnite na mraky.
Tak toto bude problém, už pred 5timi rokmi som nevedel zohnať schopné čelo. 2svetlové mám aj nové aj použité, no 4svetlové nič. Pri troche šikovnosti sa dá prerobiť 2oko a 4oko, buď ako originál alebo si môžeš urobiť prototypové čelo:

http://skoda-virt.cz/cz/auta/specialy/1 ... 5842#tab-3

fotky 92 a 98 až 105.

Bajo - auto je lakované do pôvodného odtieňa ako z fabriky - jarní zeleň 5020. Bola to jednoduchá renovácia, takmer žiadne zváranie, karoséria bola v super stave. Pokúsim sa zachrániť aj moje druhé erko, to už bude iné kafe lol

http://skoda-virt.cz/cz/auta/erka/10925 ... koda-110r/
patko1
Príspevky: 5737
Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa patko1 »

uff ked sa tomu v poslednej dobe venujem kukanim po nete ako sa to restauruje tak sa normalne asi vzdavam. Ved to je robota ze strach. Asi ju dam len na klatiky dielni vedla zigulaka a nech si zije svoj dochodok chuderka a pokukam sa po nejakej uz spravenej. Minule bola v LC cervena krasna [aspon na foto] za tusim 4500e. Uplne top vypadala len kym som ju objavil tak bola fuc
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Pár veteránov som porobil,takže môžem len potvrdiť že pracnosť a časová náročnosť je obrovská.Pri vykorodovanom aute padne na obnovu šialené množstvo času a ak to má byť práca na cennejšom aute,tak si to vyžaduje ozaj dobré podmienky a velký priestor.Musí byť v dosahu pieskovačka,ja som použil dočasne lakovňu kde sa dá využiť možnosť odsávania so zníženým výkonom.Musel som urobiť cca 500 lt pieskovací bok na demontovatelné diely do 0,8m dĺžky.Po dokonalom odstránení farieb a hrzdze je množstvo chybujúcich častí,tie treba nanovo vytvarovať,to je nekonečná piplačka,ale dá sa krásne.Ešte aj dnes to vie urobiť kopec starých fachmanov.Odrástli sme na autách z cudziny na ktoré neboli diely,ešte ab obyčajný blatník sa vyrábal,pretože jediná predajňa bola Nové vráto v Českých Budejoviciach,a cena bola príkra,.Tabula plechu zase zadarmo.
Aj dnes čas od času pozriem fi čo tu tieto renovácie robia,ale to už je v cenových hladinách takých,že vlastne všetky zákazky sú zvonka a nie sú to zrovna autá z ktorých bolo vyrobených 800 tis
ale len a len autá z predvojnového času.ja som mal tri predvojnové,ale ani sekundu neľutujem že som ich dal preč.Potešenia z nich je prakticky nula,výjsť do dnešnej premávky nepripadá do úvahy,pomery vo veteránskych kluboch poplatné že tam vládnu komunistický zbohatlíci a všakovaká iná háveď,výdaje na to plynú neustále,to nemá konca kraja.To čo sa dnes za desné peniaze kupuje alebo renovuje,včera sprostý národ sprostého vládcu dal zošrotovať.

Návrat na "VETERÁNY a klasické autá"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný