VW Passat B8 2017 - zlepšenie svietivosti svetiel
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 454
- Dátum registrácie: 21.11.2010 20:35 Zdieľať na Facebook
oco, stručne a jasne:
Máš na L a R strane dve nové žiarovky, teda dokopi 1400 +1400 lm
za 3 roky tam máš možno 1000 + 1000 lm, teda rozdiel spolu 800lm a to si píš, že to na ceste spoznáš
životnosť žiarovky je udaná dvoma veličinami B3 a Tc
To prvé B3 - 97% žiaroviek dosiahne túto životnosť
To druhé Tc - 63% žiaroviek v tomto čase zlyhalo
napr H7 datasheet
https://www.osram.com/ecat/ORIGINAL%20L ... ZMP_61232/
A životnosť žiarovky je daná otrasmi, prúdovými skokmi, tepelným namáhaním atď.
Podľa tvojej teórie by napr. žiarovka v svetlomete, na skúšobnom stave (svetlo svietilo napr. 3 týždne nonstop), kde sa merala teplota a nepôsobili žiadne vibrácie dosiahla maximálnu dobu životnosti, dokonca ju aj presiahla ale nie, takto to nefunguje.
Máš na L a R strane dve nové žiarovky, teda dokopi 1400 +1400 lm
za 3 roky tam máš možno 1000 + 1000 lm, teda rozdiel spolu 800lm a to si píš, že to na ceste spoznáš
životnosť žiarovky je udaná dvoma veličinami B3 a Tc
To prvé B3 - 97% žiaroviek dosiahne túto životnosť
To druhé Tc - 63% žiaroviek v tomto čase zlyhalo
napr H7 datasheet
https://www.osram.com/ecat/ORIGINAL%20L ... ZMP_61232/
A životnosť žiarovky je daná otrasmi, prúdovými skokmi, tepelným namáhaním atď.
Podľa tvojej teórie by napr. žiarovka v svetlomete, na skúšobnom stave (svetlo svietilo napr. 3 týždne nonstop), kde sa merala teplota a nepôsobili žiadne vibrácie dosiahla maximálnu dobu životnosti, dokonca ju aj presiahla ale nie, takto to nefunguje.
-
- Príspevky: 17825
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
To je všetko o uhle pohladu, len som tým chcel povedať, že merať životnosť žiarovky časom svietenia je neobjektívne.
K tým lumenom rozoznáš v 20ke, v 50tke už pvela menej a v 80tich rokoch už nerozoznáš vôbec ani 3t Lumenov.
Takže by som navrhol neriešiť 4ročné auto, ale to v akej kondicii je zadávatel.
Nakoniec vymeniť žiarovky za rovnaké ale nové je najlacnejšia skúška.
K tým lumenom rozoznáš v 20ke, v 50tke už pvela menej a v 80tich rokoch už nerozoznáš vôbec ani 3t Lumenov.
Takže by som navrhol neriešiť 4ročné auto, ale to v akej kondicii je zadávatel.
Nakoniec vymeniť žiarovky za rovnaké ale nové je najlacnejšia skúška.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 21
- Dátum registrácie: 04.02.2020 18:23 Zdieľať na Facebook
Svetla..
Ahojte, ale to tu riadne zfajnovelo...dnesny šoféri by už chceli vidieť aj za kopec... ja jazdím uz 30 rokov na H4 kach a nemam pocit ze by som dobre nevidel. Kto ten pocit ma nech ide k očnému lebo problém bude niekde inde...
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
>> Ako mu policajt odfotil tie ledky? Resp svetlá v zapnutom stave? Nemožné fotiť , vo vypnutom stave - nemožné Zistiť aku tam má
jasne ze vo vypnutom - lebo ved havarovanom stave uplne normalna vec : kedze islo o obrovsku skodu (neboli to dva tuknute blatniky) a poskodeny tvrdil na mieste policajtom ze ho vinnik zjavne oslepil a zaroven ZIADAL policajta o zdokumentovanie tohoto stavu, policajt jednoducho a proste odfotil ziarovky tak ako boli. Dokonca boli rozbite. Ale hadam spoznas halogen od ledky, ze ?
Takisto mal feši nahodene nejake sialene pneu ktore na dane auto zjavne nepatria, proste ked do teba capne polepena Fabia na 20" kolesach s fešáčikom šiltofka naopak tak vies ze bude sranda.
>> Na expertízu berú auta len pri smrteľných nehodách
alebo napriklad vtedy, ked poistovna povie ze ani piči nezaplati 45.000 eurovu skodu kedze auto vinnika bolo s nelegalnymi upravami NESCHOPNE PREVADZKY NA POZEMNYCH KOMUNIKACIACH. Ze ?
Dojde na sudny spor kde sa musi auticko analyzovat, ze ? Alebo co si myslis ze sud povie "mmmm vycucame si z prsta co mal chlapec obute, ake mal svetielka, ci mal dorabany spojler" a podobne ?
Ako ti vravim, pri naslednom znaleckom skumani auta sa doslo na to, ze mal vykuchany DPF. To samozrejme poskodeny nemal sancu vediet na mieste havarky kedze auta zostali bruchom dole.
Smrtelna nehoda to nebola, trvale nasledky neboli, hospitalizacia nad 30 dni nebola.
>> A ja neverím na rozprávky starej matere že tí policajt urobí kontrolu žiaroviek na ceste,
policajt ako taky nema technicku sposobilost posudzovat toto alebo hento. Zato mobilne stanice technickej kontroly maju... ano, velmi vtipne, smejte sa.
V Cechach uz prislo na to ze mobilne STK kontrolovali pritomnost DPF v naftakoch. A dopadlo to s obrovskym prekvapenim - teda ako pre koho, pre mna nie.
jasne ze vo vypnutom - lebo ved havarovanom stave uplne normalna vec : kedze islo o obrovsku skodu (neboli to dva tuknute blatniky) a poskodeny tvrdil na mieste policajtom ze ho vinnik zjavne oslepil a zaroven ZIADAL policajta o zdokumentovanie tohoto stavu, policajt jednoducho a proste odfotil ziarovky tak ako boli. Dokonca boli rozbite. Ale hadam spoznas halogen od ledky, ze ?
Takisto mal feši nahodene nejake sialene pneu ktore na dane auto zjavne nepatria, proste ked do teba capne polepena Fabia na 20" kolesach s fešáčikom šiltofka naopak tak vies ze bude sranda.
>> Na expertízu berú auta len pri smrteľných nehodách
alebo napriklad vtedy, ked poistovna povie ze ani piči nezaplati 45.000 eurovu skodu kedze auto vinnika bolo s nelegalnymi upravami NESCHOPNE PREVADZKY NA POZEMNYCH KOMUNIKACIACH. Ze ?
Dojde na sudny spor kde sa musi auticko analyzovat, ze ? Alebo co si myslis ze sud povie "mmmm vycucame si z prsta co mal chlapec obute, ake mal svetielka, ci mal dorabany spojler" a podobne ?
Ako ti vravim, pri naslednom znaleckom skumani auta sa doslo na to, ze mal vykuchany DPF. To samozrejme poskodeny nemal sancu vediet na mieste havarky kedze auta zostali bruchom dole.
Smrtelna nehoda to nebola, trvale nasledky neboli, hospitalizacia nad 30 dni nebola.
>> A ja neverím na rozprávky starej matere že tí policajt urobí kontrolu žiaroviek na ceste,
policajt ako taky nema technicku sposobilost posudzovat toto alebo hento. Zato mobilne stanice technickej kontroly maju... ano, velmi vtipne, smejte sa.
V Cechach uz prislo na to ze mobilne STK kontrolovali pritomnost DPF v naftakoch. A dopadlo to s obrovskym prekvapenim - teda ako pre koho, pre mna nie.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
-
- Príspevky: 14963
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Ked sa bavíme o výdrži H7 , tak 3 roky má problém vydržať aj klasická značková žiarovka!!!
Ak sa zasa vrátim k tým vysoko svietivým tak nepoznám nikoho kto by po čase nenadával že vydržia málo.
Posledne to kamoš kupoval do svojeho auta a tá životnosť bola úplne smiešna akurát nadával že 26€ v p<>i
Jediné kto si ich chváli sú poväčšine ludia čo ich kúpia prvý krát než im skapú.
Ja som mal kúpené Philips X-tremeVision 130% a kúpil som ich tiež na skúšku lebo boli za "dobrú cenu" a majú udávanú aj slušnú životnosť.
Ked mi strelila jedna H7 tak som sa dal do výmeny a ked som porovnal klasiku s tou Philips tak som nevidel v podstate žiaden rozdiel že by jedno svetlo svietilo jasnejšie, dal som tam teda obe a tu jednu klasiku si nechal do náhrady.
Čo myslíte kolko vydržal ten Philips? Neviem či to boli dva mesiace ked jedna z tých dvoch skapala
Ak sa zasa vrátim k tým vysoko svietivým tak nepoznám nikoho kto by po čase nenadával že vydržia málo.
Posledne to kamoš kupoval do svojeho auta a tá životnosť bola úplne smiešna akurát nadával že 26€ v p<>i
Jediné kto si ich chváli sú poväčšine ludia čo ich kúpia prvý krát než im skapú.
Ja som mal kúpené Philips X-tremeVision 130% a kúpil som ich tiež na skúšku lebo boli za "dobrú cenu" a majú udávanú aj slušnú životnosť.
Ked mi strelila jedna H7 tak som sa dal do výmeny a ked som porovnal klasiku s tou Philips tak som nevidel v podstate žiaden rozdiel že by jedno svetlo svietilo jasnejšie, dal som tam teda obe a tu jednu klasiku si nechal do náhrady.
Čo myslíte kolko vydržal ten Philips? Neviem či to boli dva mesiace ked jedna z tých dvoch skapala
-
- Príspevky: 278
- Dátum registrácie: 21.04.2009 19:51 Zdieľať na Facebook
pan nepise ci ma auto od nova alebo ho kupil ako jazdenku. Najdu sa vseljaki atleti ktori pouzivaju bezne 80w ziarovky a paraboly maju potom taky biely opar na sebe v lepsom pripade.... v tom horsom to zacne roztapat vsetko okolo... Za predpokladu ze ma parabolu dobru a vonkajsie plexo tiez pomozu len vysokosvietive ziarovky typu racing vision alebo nightbreaker. Ked ani to tak zmena auta s led alebo xenonom. No ked stretne v dazdi moderne led specialne peugeot ford hyundai kia suzuki tak mu nepomoze ani svetelna rampa...
-
- Príspevky: 710
- Dátum registrácie: 16.09.2018 21:15 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2709
- Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17825
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Prosím aj ja o vysvetlenietreba si uvedomiť že obyčajné halogeny už jednoducho na dnešnú dobu a premávku nestačia a je jedno či máš 30 alebo 70rokov,
MPR sa za posledných 30 rokov len znížila, tma je stále rovnaká
Asi to bolo myslené tak, že "full led" svetlá spôsobia že ma oproti idúca dodávka oslepí menej, ako keby som ich nemal Teda že opravia moje oči To nedokázala zatial ani klinika neovizia.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 710
- Dátum registrácie: 16.09.2018 21:15 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 22.08.2021 11:07 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 278
- Dátum registrácie: 21.04.2009 19:51 Zdieľať na Facebook
myslim ze keby maju vsetci len halogeny vela oci a specialne ti ktori o tom nevedia by sa podakovali a nemali by tolke problemy s ocami... Dalsia specialna kapitola su osvetlenia v interieri vozidla kde to posobi neskutocne rusivo pre samotne oko obvzlast ked farba nieje cervena... Su o tom aj podlozene clanky keby chcel niekto rypat...
Pan ma ešte jednu moznost pokial ma napravy vybavene predpripravou na senzory zaťaženia chce investovat nemale € do original svetiel a original kabelaze so senzormi zatazenia a najde vhodny autorizak ktory by sa na taku pakaren dal. Vedel by tam dostat aj led...
Pan ma ešte jednu moznost pokial ma napravy vybavene predpripravou na senzory zaťaženia chce investovat nemale € do original svetiel a original kabelaze so senzormi zatazenia a najde vhodny autorizak ktory by sa na taku pakaren dal. Vedel by tam dostat aj led...
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
Re: VW Passat B8 2017 - zlepšenie svietivosti svetiel
nevedel - autorizak mu neprerobi svetla na xenony / LEDy. Auto by muselo ist na homologizaciu, napr. DEKRA a vyrobca takuto vec nepozehna.
Okrem ineho jedno xenon svetlo stoji okolo 2.000 eur... to nezaplati nikto. A preto sa este hadam nikdy nestalo ze by autorizak prerabal nejake auto na xenony na zelanie majitela.
Okrem ineho jedno xenon svetlo stoji okolo 2.000 eur... to nezaplati nikto. A preto sa este hadam nikdy nestalo ze by autorizak prerabal nejake auto na xenony na zelanie majitela.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
-
- Príspevky: 3377
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
Re: VW Passat B8 2017 - zlepšenie svietivosti svetiel
Čo ste preboha urobili zo strankou??
Z PC vôbec nejde prihlásit, je to menej prehľadne.
Z PC vôbec nejde prihlásit, je to menej prehľadne.
-
- Príspevky: 17825
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Re: VW Passat B8 2017 - zlepšenie svietivosti svetiel
Aj mne opakovane padá prihlásenie - pomáha vymazanie cookies, ale len na pár hodín. Inak ma odhlasuje už po pol hodine. 342a
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný