Lamborghini bude vyrábať SUV

Sem móžete poukázať na zaujímavý web v oblasti auto-moto, nie reklama...

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Hlasovanie ukončené 02.06.2015 13:07

Ano
12
55%
Nie
8
36%
Znysel majĂş len Japonce :)))
2
9%
 
Celkom hlasov: 22

raven85
Príspevky: 1583
Dátum registrácie: 10.10.2011 08:37
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa raven85 »

Podľa mňa keby tam dali X3, X5, X6, Q5, Q7, tak to dopadne určite tak isto...
Nie sú to autá do terénu.
Nato je Nissan Patrol, Toyota Hilux, Mercedes G, Lada Niva, Suzuki Jimny a podobné autíčká...:)
Kujon78
Carschanger
Príspevky: 5424
Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Kujon78 »

Ale šak od SUV to ani nikto nečaká. A kto hej, tak nepochopil načo taká kategória je.

Je to vyšší posed s možnosťou občasnej návštevy nejakej chaty. Prejdenia rozbitejšou cestou atď. Určite by ináč tie auta dopadli, ak by mali iné kolesá. Akékoľvek auto ak bude mať vzorku jak na okruh, tak jednoducho nevylezú !!!

A vždy viem postaviť podmienky tak, že nejaké auto na tejto dráhe vyhorí. Veľa robí obutie. Ta X6 chcela ísť, ale jednoducho ju nepotiahli pneumatiky. Ak viem, že jazdím terénom, alebo idem do terénu, tak musím mať na to prispôsobené pneu.
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

P"neu sú jednoznačne limit a v tom videu aj keď bol RR obutý +- rovnako tak je zasa fakt, že lepší pohon jako TR od LR vymyslený nebol. Ale nemožu ho mať samozrejme všetci. Takto sú nútení vymyslieť niečo ešte lepšie ;-)
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

to je asi 12r.staré a chronicky známe video. Tu je ten rozdiel medzi L322 s TR a X6. Kto občas jazdí po podobných povrchoch vie, že je to nad možnosti letných pneu. Mokrá tráva je skrátka úplný prúser aj keď su všetci myslia, že je to brnkačka. Ak by nemal TR tak by stál jako Jeremi na tej X6.
Nemám problém uznat, že som fanúšik LR a kľudne sa nechám za to ukameňovať. No ochotne priznám ak je niečo ozaj prúser. Ale TR je naozaj systém ktorý v priamom porovnaní doteraz vždy ukázal, že je ďaleko vpreru. Zatial. A LR rešpektujem aj preto, že aj keď s tým vačšina jazdí max cez obrubníky, do posledného modelu sú to autá ktoré to v teréne vedia.
Priame porovnanie si predstavujem takto nejako https://www.youtube.com/watch?v=V05uNdqXqqU
mato.soky
Príspevky: 1376
Dátum registrácie: 29.03.2013 14:07
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mato.soky »

https://www.youtube.com/watch?v=gWL-r72tGOE

ja len že chcel by som vidieť toto spraviť napr. taký cayenne
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

Starymotorista napísal:...
Dovolím si nesúhlasiť.
.... :)
Starký, motosport j eúplne iná kategória s inými nárokmi. Tam stačí mechanika. Patrolisti možu nesúhlasiť ale práve Nissan naozaj s ničím neprišiel. To už Mitsubishi a MB G svojho času jako jediní ponúkali systém kompletních mechanických uzávierok. TR je ale úplne iná liga. Je to spojenie mechaniky (lock stredu a zadného difu) a elektroniky. Jasné, elektronika má vysoký potenciál posrať sa no tu riešime systém jako taký a reálne prekonaný zatial nie je. Ani malosériovo. A v spojení aspoň s AT pneu to prejde naozaj veľmi vela. Rozhodne viac jako autá ktoré majú mechanicky uzamykateľné dify. Hlavne sa to nezahrabe tam, kde sa zahrabe všetko ostatné. Mňa kurát štve, že auto s tak skvělou prejazdnosťou je oplastované pomali až k zemi. No aspoň na D4 a RRS stál eexistujú ochrany podvozkov, sady na zvýšenie podvozkov a montáže navijakov + sa to dá obuť na ešte jako tak rozumné kolesá
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

mato.soky napísal:https://www.youtube.com/watch?v=gWL-r72tGOE

ja len že chcel by som vidieť toto spraviť napr. taký cayenne
Tak vždy sa nájdu takí, čo to porovnajú
https://www.youtube.com/watch?v=i1dLWVpK0bc
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

Ale toto je Lambe a toto je od nich prvý OFF alebo SUV 4:15 ;-) https://www.youtube.com/watch?v=Yq4U78KYrhw
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

kým nesadne natvrdo na brucho a dolu je pevný podklad, tak to ide. stačí ak sa točia všetky kolesá a jedno jako. To je typický príklad, kedy stačí mechanika
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

offroad komunita je úplne iná kategória užívateľov. Pre nich je Patrol ideálny. Sice hnije jako prezreté hrušky no je úplne jednoduchý, odolný a keď si videl čo robia offroaďáci tak vieš že iné autá vy při tom vzhľade boli považované za totálky ;-) Ak by som chcel ničiť auto na skalách, obúchať podvozok, prahy o skaly, kmene... tak patrol je najvhodnejšie náradie. Aby ale mal prejazdnosť, musí sa upraviť aby sa vošli pneu 33"-35" niektorí tam napracú po orezaní blatníkov aj 37" čo na priemere o 15cm viac jako vačšina iných áut a to je na trakcii kurvapoznať, navyše to zdvihne dioferák od země o cca 7cm a to je veľa. Ak by mal takto upravený patrol ešte aj použiteľný výkon (lebo nemá) a okrem mechaniky aj podbne vyspelý systém jako TR tak už by mu pomohli jedine pásy ;-)

Návrat na "Zaujímavé stránky, odkazy"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 11 neregistrovaných