Filter pevných častíc: Časovaná bomba dieslov
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Sir
- Príspevky: 7394
- Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
- Bydlisko: Slovak Banana Republic Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 28
- Dátum registrácie: 09.10.2014 14:06 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- Sir
- Príspevky: 7394
- Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
- Bydlisko: Slovak Banana Republic Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 28
- Dátum registrácie: 09.10.2014 14:06 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
čiste teoreticky, kdeže benzín má vyššiu spotřebu ako nafťák, tak viac ich vyprodukuje ten benzín. Ale to je jedno. Načo je dobrá táto hystéria okolo filtrov? Sú tu, majú svoj účel a ich cena chválabohu klesá tak jako t obolo so všetkými populárními aj nepopulárními novinkami. Stačí si jednoducho uvedomiť, že ho třeba občas vyprášiť tak jako třeba vyhodiť či vyprášiť vrecko z vysavača Tiež sa nikomu nechce no musí
-
- Sir
- Príspevky: 7394
- Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
- Bydlisko: Slovak Banana Republic Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
a načo? Častice sú všetky karcinogénne kvoli svojej veľkosti. Je jedno či sú z benzínu alebo nafty. Sú to skrátka sadze. Vzhľadom na veľkosť ich nezachytia plúca a dostávajú do krvného objemu.
Momentálne aj porovnáme diesel E5 a E6 a priamovstrek benzín, tak diesel je vďaka PDF pre nás neškodný na rozdiel od benzínu. Súčasné diesle už z tohoto hľadiska plnia normu E6C ktorá tu bude tak do 3-4r. a to už budú mať PDF aj benzíny.
Mňa skor zaujíma proces regenerácie, pretože z praxe vieme, že k regenerácii dochádza kedykoľvek a často už v garáži. Pritom primárn afunkcia PDF je v tom, že zachytáva častice v obývaných oblastiach a regeneráciou ich vypustí niekde mimo (predpoklad, že auto ide dlhšie v režime ustálených otáčkách) kde sa po pár hodinách rozptília a stanú sa relatívne neškodnými. No tým, že k regenerácii dochádza hocikedy, tak nejako nechápem zmysel. Dokonca tým lokálne vypustím vysokú koncentráciu v jednom mieste ak sa mi to stane před barákom, čo je úplne bežné.
Momentálne aj porovnáme diesel E5 a E6 a priamovstrek benzín, tak diesel je vďaka PDF pre nás neškodný na rozdiel od benzínu. Súčasné diesle už z tohoto hľadiska plnia normu E6C ktorá tu bude tak do 3-4r. a to už budú mať PDF aj benzíny.
Mňa skor zaujíma proces regenerácie, pretože z praxe vieme, že k regenerácii dochádza kedykoľvek a často už v garáži. Pritom primárn afunkcia PDF je v tom, že zachytáva častice v obývaných oblastiach a regeneráciou ich vypustí niekde mimo (predpoklad, že auto ide dlhšie v režime ustálených otáčkách) kde sa po pár hodinách rozptília a stanú sa relatívne neškodnými. No tým, že k regenerácii dochádza hocikedy, tak nejako nechápem zmysel. Dokonca tým lokálne vypustím vysokú koncentráciu v jednom mieste ak sa mi to stane před barákom, čo je úplne bežné.
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2963
- Dátum registrácie: 14.05.2010 17:09
- Bydlisko: Ta Blava né Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 51 neregistrovaných