aký resistin

zapaľovanie, škrtiaca klapka, chladenie atd..návody a vysvetlenia

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

hjundai
Príspevky: 2709
Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39
Zdieľať na Facebook

aký resistin

Príspevok od používateľa hjundai »

Rýchla jednoduchá otázka: na ošetrenie skrutiek - šrubiek - všetkého hrdzavejúceho je vhodný resistin car alebo ml?
Vďaka
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

car
hjundai
Príspevky: 2709
Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hjundai »

ďakujem
wilz
Príspevky: 3687
Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa wilz »

Chcel som založiť samostatnú tému ohľadne Resistin ML, skúsim najprv odpovedať v tejto, ktorá sa mi ukázala.
Totiž ten Resistin ML ktorý sa dá teraz kúpiť, nie je ten Resistin ML ktorý sme dlhé roky poznali.
Minul sa mi ten čo som mal, tak som kúpil nový a zistil som že smrdí nejako inak a tiež som zistil že keď sa nanesie na hladký povrch, tak po zaschnutí sa sám začne zlupávať.
To znamená že preventívne nechráni ešte nekorodované povrchy pred koróziou. Tiež jeho vzlínavosť je podstatne horšia ako sne to všetci poznali u starého dobrého Resistin ML. Ochranu korodovaných povrchov som neskúšal.

Zistil som si teda telefón na technológa u jeho výrobcu a zavolal som mu.
Potvrdil mi moju skúsenosť, že vraj v r.2017-18 museli na príkaz EU prestať pridávať do neho nejaké aditíva, kvôli zdravotnej závadnosti (asi to niekto pil), tak hľadali že čím by to nahradili, aj voľačo našli, ale výsledok už poznáme.

Takže prosím ak niekto pozná nejakú náhradu, ktorá má rovnaké alebo aj lepšie vlastnosti ako mal pôvodný Resistin ML, myslím že nebudem sám kto bude za radu vďačný.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Celkom nepríjemná správa,lebo Resistin má pevné miesto takmer pri každej oprave na podvozku,zväčša ochrana závitov.V podstate neviem o tomto rozdiely,žijem zo zásob,dokonca včera som objavil kilovku starú možno dvadsať rokov ale vnútro ločká takže mám doživotné zásoby.Náhrad existuje na dutiny viacero,skúsim názvy vyloviť v pamäti,ale učinok nepoznám (dutinový) Ten Resistin ML aj Car bol doslova svetový.Ale korodujú aj farebné kovy a ochrániť treba niekedy aj ocel kde je nutné chrániť "bezfarebne" a tam sú nutné použiť inhibitory ktoré sú drahé aj veľmi ťažko zohnateľné.Ibaže...kedy kto videl aby pri oprave klimatizácie natreli spoje pod O krúžkami a časom to tam nezožrala korózia hliníka,alebo kde hrozí elektrokorózia (ocel/hliník)
Náhrada za Resistin do dutín bude jedine niečo na báze voskov,tie som neraz videl v aerosole v predajni.
Sme asi trocha divný,chceme chrániť pred koroziou výrobky ktoré už nemajú ambíciu slúžiť desaťročia a celú snahu to dáva do smiešneho svetla ochraňovať niečo čo je na h.... už ako nové,a či chránené či nie,po pár rokoch skončí v šrote pre nerentabilitu do toho sypať čiastky na údržbu nik to nebude držať dvadsať tridsať rokov.
Napísať odpoveď

Návrat na "Bežné poruchy benzínových aut"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní