Strana 2 z 2

Napísané: 03.10.2017 22:19
od používateľa mhlavaty
Lacko tento to aspoň priznal.Ale často ľudia veci zatĺkajú,a to je úplne smiešne pretože často sa im to zavádzanie dokonca vypomstí pretože dlhšie hladáš závadu.Keby priznal,ideš priamo,ale máloktorý má gule povedať rovno ako to je,len aby nevyzeral hlúpo.Starý môj majster vždy prízvukoval...never nikdy zákazníkovi,nech hovorí čokoľvek,ver až tomu čo si overíš.Toto sa mi vždy osvedčilo

Napísané: 04.10.2017 05:13
od používateľa skojec
P0234 Rízení plnicího tlaku, regulační mez prekročena

Pri tejto chybe ide zväcsa o zatuhnutu regulaciu turba.Vyskusat este za jazdy s diagnostikou
Staci vycistit turbo a hned aj egr ventil a auto musi ist,pokial nieje poskodene nic ine.

Napísané: 04.10.2017 18:35
od používateľa tomasis93
Páni Ďakujem Vám za odpovede určite sa nato pozrieme spolu s mechanikom budúci týžden. ( Autíčko bolo dovezené z Belgicka niesom majitelom dlhú dobu neviem ako často bol menený olej no ja som ho po kúpe hned vymenil. Auto je vraj sériovo bez DPF filtra tak povedal mechanik že by mu to v počítači vyhodilo keby tam dpf je alebo bolo).

Pán @skojec chcem sa opýtat prejavy tej chyby môžu presne byť biely štiplavý dym z výfuku (nespálena nafta) aj to že lietajú otačky plus niekedy vypne turbo či myslíte že tých vecí tam bude omnoho viac? Na diag. vypísalo len tie dve chyby no možno sa to nepozrelo úplne do podrobna. (Niesom do toho znalec tak sa informatívne pytam)

Napísané: 06.10.2017 09:41
od používateľa skojec
myslim,ze toho bude asi viac,ale zacal by som tym,ze by som spravil zakladny servis pokial nemam servisnu historiu.To znamena vymena vsetky filtrov.Dalej odstranil problem s regulaciou turba jeho vycistenim v ultrazvuku,samozrejme hned aj egr ventil.Do nafty by som pridal cistic vstrekov.Ja pouzivam od Xeramic.Je nane dobra cena a aj kvalita.Nasledne vymazat chyby z riadiacej jednotky motora a najazdit zopar kilometrov a znovu napichnut na diagnostiku co vypise riadiaca jednotka motora.Samozrejme sledovat ako sa auto sprava

Napísané: 06.10.2017 09:43
od používateľa skojec
samozrejme u starsieho dovozoveho auta by som vymenil a skontroloval rozvody aj s vodnym cerpadlom

Napísané: 06.10.2017 09:49
od používateľa skojec
husty biely dym by skor malo sposobovat pritomnost vody vo valcoch,k tomu este pisete nepravidelny chod motora,kolisanie otacok
Kludne to moze sposobovat prasknute tesnenie pod hlavou motora

Napísané: 06.10.2017 10:40
od používateľa mhlavaty
Prítomnosť vody má nulový predpoklad.jednak tam kde je cesta vody do valca,je aj cesta pre desivý tlak po expanzii z valca do vody.Navyše,vo valci je u preplňovaného motora vždy väčší tlak vo valci než vo vodnom systéme.
Teoreticky existuje aj napriek tlakovým pomerom že sa voda do valca dostane,ale je to v čase odstavenia a nečinnosti,netesnosť musí byť taká veľká že valec sa naplní a pri prvom štarte dôjde k zablokovaniu točenia (tvrdý náraz piestu na vodu),a to je iný rachot.Ak je menšia a objem natečenia sa v kompresnom priestore zmestí,tak po prvom vypľutí vody do turbíny a následnej pary z výfuku to prestane,ale pre zmenu nafukuje hadice a vytláča vodu z expanzky.Neexistuje u preplňovaného diesla aby to majiteľ nezistil,ak už iné nie,tak na natlakovaných hadiciach vody aj z patričným úbytkom chladiva

Napísané: 06.10.2017 10:47
od používateľa skojec
Ano voda v takom pripade tlakuje a aj ubytok to je jasne

Napísané: 26.10.2017 17:26
od používateľa tomasis93
Zdravím Páni,
tak autíčko doteraz stojí zaťial sa sním nerobilo nič no ako som si naposledy všimol začala sa pomaličky strácať chladiaca a pribúdať olej a vypisovalo oil pressure. Motor bol potečený celý som ho umyl a od vtedy som na aute šiel len raz no všimol som si že dosť mokro je okolo vákuovej pumpy alebo tandemové čerpadlo neviem ako sa to presne nazýva kúpil som originál plechové tesnenie lebo vyzerá že to ide okolo toho. Chcem sa opýtať na čo si dať pri výmene pozor? Môže mi niečo vypadnúť alebo sa to nejak nastavuje ?? Ďakujem za odpovede

Napísané: 26.10.2017 17:51
od používateľa mhlavaty
Treba si dať záležať aby sa alebo vybrala zátka na meranie tlaku a nafta vypustila (koľko vytečie) ale aj potom napchať vela savých papierových utierok pod tandem aby nafta nezatiekla do spoja motor-prevodovka.Ak sa dostane do spojky bude šmýkať.
Potom opatrne vyčistiť aby sa nedostal bordel do vstupného kanánika lebo to už vedie ku vstrekom.No a pozor aby nebol schodík medzi hlavou a posledným mostíkom vačky,čo zrejme bude,pretože inak to nikdy v živote nemôže tiecť.Teda môže,ak mechanik dá von vačkovicu a nechal tandem na mieste a plech nevymenil.On dá späť mostík,ale ku tandemu ho už pritisknúť nevie a tak sa stane to čo musí.Nič nevypadne,pozor iba na čistotu

Napísané: 03.12.2017 18:24
od používateľa tomasis93
Ďakujem za každú radu. Autíčko opravené boli to tesnenia vstrekov ktoré boli rozožraté.

Re: 1.9 TDI 77KW BXE Hustý biely dym

Napísané: 24.04.2023 20:20
od používateľa hdmiro
dymilo pretože malo rozožraté gumičky vstrekovačov?