Liatinova vačka do PD - áno či nie

sekcia na poukázanie problémov s dízlovými autami. čerpadlá, vstreky, dvojhmoty atd..návody a vysvetlenia

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Presne tak,iný profil má DPF vačka a bez DPF.Kedže na tvare záleží "výroba" tlaku vo vstrekovači tak nesprávnu si nevie RJ zmenežovať kedže má inak časovanie.Chyba je ale hlavne v predajcoch pretože do radu píše huj že...pre motory BKC,BXE,BLS atd a to nie je pravda.Im je jedno či seno či slama
navaho
Príspevky: 219
Dátum registrácie: 11.07.2010 09:06
Zdieľať na Facebook

Re: Liatinova vačka do PD - áno či nie

Príspevok od používateľa navaho »

To ,ze liatina je tvrdsia ako ocel, tak to plati jedine ked to porovnavas s nespracovanou ocelou. Ocelova suciastka sa da "zazracne" spracovat..... v strede sa necha pruzna a povrch si urobis minimalne rovnako tvrdy ako ma liatina (kalenie, cementovanie, nitridovanie), takze urcite ocel.
VW Passat 1.9 TDI
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Re: Liatinova vačka do PD - áno či nie

Príspevok od používateľa mhlavaty »

To sa aj patrične využíva pri spracovaní,povrch tvrdý,jadro veľmi húževnaté.Treba ale stále upozorńovať na ten fakt,že je to len a len vlastnosť jednovačkových PD motorov. U dvojvačkových si neviem výmenu vačkovice ani spomenúť,hydrá nik nemení ani pri 500 tis km.
Že je to u jednovačkového (všetky 1,9 PD a zopár 2,0 PD) každých 200 tis km nejaký ten výdaj ( hydro 65+panvičky 35) logicky plus práca sa to motoru oplatí odpustiť nakoľko práca je to aj z rozvodmi,čistením egru a sania jednodňový úkon pre jedného čo sa nikam neženie. Je už len vecou logiky že v danom rozobratí neurobiť čistenie vstrekov (ultrazvuk) a ich nové petesnenie velká chyba,ale to je o drobných peniazoch.A vytešovať sa dá z kolosálnej spoľahlivosti ďalších 200 tis.

Návrat na "Bežné poruchy dieselových áut"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní