zistenie poistných udalostí podľa VIN
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 7883
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
laura - dobre ti to napisal -- proste,prid,zaplat si to ,daj tam auto ktore malo poistnu udalost,a potom mozeme dalej diskutovat,lenze ty budes asi socka pre ktoru je vela dat 20 euro za to.dalsi co by chcel vsetko zadarmo.vsetko sa da overit kazde jedno auto nech je odhocikial z europy,len autickari ktorym ide o chleba budu tu hlasat ze sa to neda.
-
- Príspevky: 1400
- Dátum registrácie: 03.03.2005 11:52
- Bydlisko: Levice Zdieľať na Facebook
dakujem za vysvetlenie seven, prispel si rozumnym nazorom, vsetci si z toho zoberieme svoje ... ... ty si to uz urcite vyskusal, ked mas tolko vela skusenosti, ja som oponoval a pytal sa, skusal som vytiahnut co najviac informacii ... a som socka
jackboy, Tebe dakujem bez ironie, aspon som sa o malicko viac dozvedel.
Patko1, ... v Slovenskom systeme je toho fakt strasne malo...a zadavatel temy chcel zistit nejake info predpokladam "slovenskeho systemu" ... No ten je aj viac ako 100 rokov za opicami, takze sme zase tam, ze tu neriesime zahranicie, ale Slovensko ...
jackboy, Tebe dakujem bez ironie, aspon som sa o malicko viac dozvedel.
Patko1, ... v Slovenskom systeme je toho fakt strasne malo...a zadavatel temy chcel zistit nejake info predpokladam "slovenskeho systemu" ... No ten je aj viac ako 100 rokov za opicami, takze sme zase tam, ze tu neriesime zahranicie, ale Slovensko ...
-
- Príspevky: 7883
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 40
- Dátum registrácie: 20.10.2009 11:03 Zdieľať na Facebook
SKP-čka to robí zadarmo
www.skp.sk
www.skp.sk
-
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: 05.04.2013 07:54 Zdieľať na Facebook
Ako to vlastne je...
Dobry den,
rad by som dal dohady v tejto diskusii na pravu mieru:
1. O cezhranicnych poistnych udalostiach sposobenych vozidlom (PZP) sa mozu navzajom informovat narodne kancelarie poistovatelov (system zelenej karty), ale obvykle nie su verejne dostupne. Verejne dostupne informacie su v kazdej krajine ustanovene zakonom. Vacsinou sa jedna o informacie, ci a kde je konkretne vozidlo povinne zmluvne poistene. Poskytnutie informacie, ci uz z prostredia poistitela alebo kancelarie, nad ramec tohto zakonom stanoveneho rozsahu tretim osobam, ktore nie su osobami dotknutymi, alebo osobami, ktore nie su opravnenymi na poskytovanie informacii v zmysle zakona, sa povazuje za porusenie vseobecne zavaznych pravnych predpisov.
2. Nakladanie s informaciami o poistnych alebo skodovych udalostiach sposobenych na vozidle z titulu havarijneho poistenia (KASKO) sa riadi inym zakonom a vo vseobecnosti (na Slovensku urcite) nie su tieto informacie verejne pristupne a poskytnutie informacie tretim neopravnenym osobam je porusenie zakona.
3. Informacie o financovanych vozidlach leasingovymi spolocnostami su verejne dostupne a individualne dotazy su vacsinou bezplatné.
4. Informacie z STK v Ceskej republike nie su verejne dostupne a firma Cebia, nefiguruje medzi prevadzkovatelmi STK, nie je opravnena na poskytovanie tychto informacii a uz vobec nie na to, aby taketo neoficialne ziskane informacie predavala.
5. Detto servisna historia. Firma Cebia, nefiguruje medzi predajcami a autorizovanymi servismi ziadnej znacky, nie je opravnena na poskytovanie tychto informacii a uz vobec nie na to, aby taketo neoficialne ziskane informacie predavala.
6. Patracie systemy. Vo vseobecnosti su zverejnovane informacie z narodnych patracich systemov, ktore obsahuju informacie o odcudzenych vozidlach a EC, ktore boli odcudzene v tuzemsku, alebo v zahranici, ak ich tuzemsky majitel do narodneho patrania nahlasil. Narodne patracie systemy preto neobsahuju informacie z inych krajin.
Na to sluzia medzinarodne patracie systemy. Tie urcite nie su verejne dostupne. Vozidlo, ktore sa pri lustracii nachadza v nejakom medzinarodnom patracom systeme, musi byt fyzicky policiou zaistene. Tuto podmienku by pri zverejneni informacii nebolo mozne zabezpecit.
7. Stav povlakovej vrstvy, resp. stopy po opravach karoserie a priebeh stavu najazdenych km su verejne a bezplatne dostupne na www.ko.sk. Co sa tyka najazdenych km su tam informacie nielen z KO, ale aj zo vsetkych TK a EK.
8. „...slovensko je zaostale v electronickej informovanosti cez systemy...“, „... No ten je aj viac ako 100 rokov za opicami ...“
Nechcem sa nijako dotknut vedomostnej urovne autorov tychto vyjadreni, ale nemozno s nimi suhlasit:
- system evidencie vozidiel nie je o nic viac, ani menej pristupny verejnosti, ako je to v susednych krajinach,
- SR sucasne s Rakuskom ako prve zaviedlo v EU elektronicke osvedcenie cast I.,
- prebiehaju legislativno – technicke pripravy na elektronicke sluzby v ramci narodnej evidencie vozidiel, ktore zacnu fungovat uz buduci rok. Potom niektore operacie v evidencii vozidiel bude mozne vykonat prostrednictvom Internetu priamo z domu,
- SR je pripojene do EUCARISu (www.eucaris.net),
- udaje z TK, EK a KO su verejne pristupne vratane najazdenych kilometrov. Mozete si overit platnost kontroly, dokonca su pristupne sluzby notifikacie vyprsania platnosti,
Skuste to porovnat len so situaciou v susednom Cesku. V kazdom uvedenom bode sme pred nimi. Tam maju problem vobec udrzat v chode register vozidiel, aby mohli vykonavat zakladne registracne ukony. Napr. informacia zo vcerajska: http://www.iprostejov.cz/cz/p/kdy-bude- ... u-dopravy/
Potom neviem, kto je zaostaly a 100 rokov za opicami...
rad by som dal dohady v tejto diskusii na pravu mieru:
1. O cezhranicnych poistnych udalostiach sposobenych vozidlom (PZP) sa mozu navzajom informovat narodne kancelarie poistovatelov (system zelenej karty), ale obvykle nie su verejne dostupne. Verejne dostupne informacie su v kazdej krajine ustanovene zakonom. Vacsinou sa jedna o informacie, ci a kde je konkretne vozidlo povinne zmluvne poistene. Poskytnutie informacie, ci uz z prostredia poistitela alebo kancelarie, nad ramec tohto zakonom stanoveneho rozsahu tretim osobam, ktore nie su osobami dotknutymi, alebo osobami, ktore nie su opravnenymi na poskytovanie informacii v zmysle zakona, sa povazuje za porusenie vseobecne zavaznych pravnych predpisov.
2. Nakladanie s informaciami o poistnych alebo skodovych udalostiach sposobenych na vozidle z titulu havarijneho poistenia (KASKO) sa riadi inym zakonom a vo vseobecnosti (na Slovensku urcite) nie su tieto informacie verejne pristupne a poskytnutie informacie tretim neopravnenym osobam je porusenie zakona.
3. Informacie o financovanych vozidlach leasingovymi spolocnostami su verejne dostupne a individualne dotazy su vacsinou bezplatné.
4. Informacie z STK v Ceskej republike nie su verejne dostupne a firma Cebia, nefiguruje medzi prevadzkovatelmi STK, nie je opravnena na poskytovanie tychto informacii a uz vobec nie na to, aby taketo neoficialne ziskane informacie predavala.
5. Detto servisna historia. Firma Cebia, nefiguruje medzi predajcami a autorizovanymi servismi ziadnej znacky, nie je opravnena na poskytovanie tychto informacii a uz vobec nie na to, aby taketo neoficialne ziskane informacie predavala.
6. Patracie systemy. Vo vseobecnosti su zverejnovane informacie z narodnych patracich systemov, ktore obsahuju informacie o odcudzenych vozidlach a EC, ktore boli odcudzene v tuzemsku, alebo v zahranici, ak ich tuzemsky majitel do narodneho patrania nahlasil. Narodne patracie systemy preto neobsahuju informacie z inych krajin.
Na to sluzia medzinarodne patracie systemy. Tie urcite nie su verejne dostupne. Vozidlo, ktore sa pri lustracii nachadza v nejakom medzinarodnom patracom systeme, musi byt fyzicky policiou zaistene. Tuto podmienku by pri zverejneni informacii nebolo mozne zabezpecit.
7. Stav povlakovej vrstvy, resp. stopy po opravach karoserie a priebeh stavu najazdenych km su verejne a bezplatne dostupne na www.ko.sk. Co sa tyka najazdenych km su tam informacie nielen z KO, ale aj zo vsetkych TK a EK.
8. „...slovensko je zaostale v electronickej informovanosti cez systemy...“, „... No ten je aj viac ako 100 rokov za opicami ...“
Nechcem sa nijako dotknut vedomostnej urovne autorov tychto vyjadreni, ale nemozno s nimi suhlasit:
- system evidencie vozidiel nie je o nic viac, ani menej pristupny verejnosti, ako je to v susednych krajinach,
- SR sucasne s Rakuskom ako prve zaviedlo v EU elektronicke osvedcenie cast I.,
- prebiehaju legislativno – technicke pripravy na elektronicke sluzby v ramci narodnej evidencie vozidiel, ktore zacnu fungovat uz buduci rok. Potom niektore operacie v evidencii vozidiel bude mozne vykonat prostrednictvom Internetu priamo z domu,
- SR je pripojene do EUCARISu (www.eucaris.net),
- udaje z TK, EK a KO su verejne pristupne vratane najazdenych kilometrov. Mozete si overit platnost kontroly, dokonca su pristupne sluzby notifikacie vyprsania platnosti,
Skuste to porovnat len so situaciou v susednom Cesku. V kazdom uvedenom bode sme pred nimi. Tam maju problem vobec udrzat v chode register vozidiel, aby mohli vykonavat zakladne registracne ukony. Napr. informacia zo vcerajska: http://www.iprostejov.cz/cz/p/kdy-bude- ... u-dopravy/
Potom neviem, kto je zaostaly a 100 rokov za opicami...
-
- Príspevky: 293
- Dátum registrácie: 03.08.2005 08:59 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 293
- Dátum registrácie: 03.08.2005 08:59 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2963
- Dátum registrácie: 14.05.2010 17:09
- Bydlisko: Ta Blava né Zdieľať na Facebook
Sestra kupovala auto .Ja som zháňal autá ktoré by jej vyhovovali ,keď som našiel niečo približné podňa zadania ,zavolal som jej,príklad ,Fiat Punto EČV .. 572 SR,rok výroby, tolko km ,nebúrané,cena. Za chvílu sestra volá ,prd makový auto stav km sedí taký-onaký majiteľ,tri nehody,jedna stredná ,dvakrát oškreté plechy.Aký zázrak? Sestra robí v poisťovni.A čo nebolo poistené u nich ,vie zistiť u ostatných.Také sú to čarylaura napísal:no toto by zaujimalo aj mna, lebo neverim, ze takyto zoznam je niekde pristupny, toto su dost doverne informacie na to, aby ich poistovne vypustili, nie to este verejne zverejnili
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných