ModernĂ asistenti
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 17825
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Velmi výstižné - a to auto by malo byť etalonom ešte aj dnes.
Prevezie po polných cestách dva koše vajec na vzdialenosť asi 50km bez rozbitia jediného vajíčka. Zoznámte sa - Citroen 2CV (Kačica)
https://www.cas.sk/clanok/92732/citroen ... -60-rokov/
Prevezie po polných cestách dva koše vajec na vzdialenosť asi 50km bez rozbitia jediného vajíčka. Zoznámte sa - Citroen 2CV (Kačica)
https://www.cas.sk/clanok/92732/citroen ... -60-rokov/
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 2272
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
Jasne, lebo auto určuje majiteľacicmanec napísal:Nezastávam sa hentých kravín, ale keby kamarát použil smerovku tak ho autiak nikam vracať nebude. Ale to ávdynkári a béemvéčkari nikdy nezistia...
Mimochodom, práve Audi a BMW sú v počte zavinených nehôd na 24. a 25. mieste medzi značkami. Hádaj, kto jazdí horšie?
Uhádol si, majitelia 23 iných značiek.
len tak pre zaujímavosť, na prvých miestach boli Lancia, Dacia, škodovica a Volvo.
Údaje sú z Nemecka a samozrejme sa bral do úvahy aj percentuálny počet áut v premávke.
Miekedy mám dojem, že ti to celodenné sedenie na tomto fóre už nerobí dobre.
-
- Príspevky: 2272
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2709
- Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39 Zdieľať na Facebook
Auto určuje majiteľa - ta hej je v tom kus pravdy, moje pozorovanie hen od Košíc je že najtupelá a oberkok..ti sedia v audinách. Ďalšie priečky obsadzujú Passat a BMW a tak ďalej.
Otázka načo tí asistenti vôbec vznikli - kde sa vzal dpyt po nich. No nikdy, žiaden nebol to len snaha vymyslieť ešte niečo čo inde nemajú. Prínos k nehodovosti? Prínos k rýchlosti dopravy? Prínos k cene auta? K spotrebe? nakoniec je prínos jediný - pre výrobcu auta a tej kraviny....
Asistent núti byť menej pozorný a kto je menej pozorný ten neskôr reaguje.
Čakám kedy si dementi budú nosiť asistenta večer k žene do postele.
Otázka načo tí asistenti vôbec vznikli - kde sa vzal dpyt po nich. No nikdy, žiaden nebol to len snaha vymyslieť ešte niečo čo inde nemajú. Prínos k nehodovosti? Prínos k rýchlosti dopravy? Prínos k cene auta? K spotrebe? nakoniec je prínos jediný - pre výrobcu auta a tej kraviny....
Asistent núti byť menej pozorný a kto je menej pozorný ten neskôr reaguje.
Čakám kedy si dementi budú nosiť asistenta večer k žene do postele.
-
- Príspevky: 2956
- Dátum registrácie: 14.05.2010 17:09
- Bydlisko: Ta Blava né Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 519
- Dátum registrácie: 12.06.2018 15:59 Zdieľať na Facebook
Samozrejme, že sa to dá všetko vypnúť. Ale pre anciáša, kto má na to nervy stále to po každom štarte vypínať.
Aspoň nech spravia adaptívny tempomat, keď dám smerovku na obiehanie. Načo ma ten radar spomalí, kým nevídem z pruhu?? V audine za 80 litrov.
Kludne nech sa to predáva všetko spolu ako samostatný paket, ale nech je volba a nie nútenie.
Nezávidím nikomu plnku v aute. Dva dni dozadu si pánko na dialnici išiel z pruhu do pruhu ako po krčmovej seanse. Keď som ho obehol, jasné, ďobkal do 10' tft displejíka a pozeral do neho ako nevidiaci do nového času.
Aspoň nech spravia adaptívny tempomat, keď dám smerovku na obiehanie. Načo ma ten radar spomalí, kým nevídem z pruhu?? V audine za 80 litrov.
Kludne nech sa to predáva všetko spolu ako samostatný paket, ale nech je volba a nie nútenie.
Nezávidím nikomu plnku v aute. Dva dni dozadu si pánko na dialnici išiel z pruhu do pruhu ako po krčmovej seanse. Keď som ho obehol, jasné, ďobkal do 10' tft displejíka a pozeral do neho ako nevidiaci do nového času.
-
- Príspevky: 81
- Dátum registrácie: 04.12.2009 10:59 Zdieľať na Facebook
vidim pani, ze tu realnu skusenost nemate...
samozrejme sa da funkcia vzdy vypnut, dokonca je u BMW aktivna az nad 70kmh aby ta to neotravovalo v meste ked krizujes rozne ciary atd.
Mal som funkciu v X5 F15 nikdy som s tym nemal problem, dost krat som si povedal, ze super ked som nachvilku nebol pozorny a volant ma upozornil, ze idem na kraj pruhu. Tak isto top proti mikrospankom a prevencia je samozrejme najlepsia.
Dalsi priklad v 5ke G30 kde auto dokaze ist autonomne ci uz na zaklade pruhov alebo auta pred sebou. Na ceste z DE do SK dokaze auto takymto sposobom prejst kludne 700km okrem najazdov, vyjazdov na inu dialnicu. Auto sa samo vie preradit medzi pruhmi atd. Dost to znizuje stres a unavu pri dlhych trasach, samozrejme autonomna jazda sa da vypnut a vtedy je aktivna len vibracia volantu pripadne automaticke vratenie do pruhu pri opusteni. A ano aj toto sa da vypnut popripade sa da nastavit 3 urovne vibracie, 3 urovne citlivosti dokonca aj ci je auto urobi len upozornenie alebo aj korekciu riadenia.
Takze urcite su tieto systemy dobre mam s nimi najazdene 100 000km a nechcel by som auto bez nich.
samozrejme sa da funkcia vzdy vypnut, dokonca je u BMW aktivna az nad 70kmh aby ta to neotravovalo v meste ked krizujes rozne ciary atd.
Mal som funkciu v X5 F15 nikdy som s tym nemal problem, dost krat som si povedal, ze super ked som nachvilku nebol pozorny a volant ma upozornil, ze idem na kraj pruhu. Tak isto top proti mikrospankom a prevencia je samozrejme najlepsia.
Dalsi priklad v 5ke G30 kde auto dokaze ist autonomne ci uz na zaklade pruhov alebo auta pred sebou. Na ceste z DE do SK dokaze auto takymto sposobom prejst kludne 700km okrem najazdov, vyjazdov na inu dialnicu. Auto sa samo vie preradit medzi pruhmi atd. Dost to znizuje stres a unavu pri dlhych trasach, samozrejme autonomna jazda sa da vypnut a vtedy je aktivna len vibracia volantu pripadne automaticke vratenie do pruhu pri opusteni. A ano aj toto sa da vypnut popripade sa da nastavit 3 urovne vibracie, 3 urovne citlivosti dokonca aj ci je auto urobi len upozornenie alebo aj korekciu riadenia.
Takze urcite su tieto systemy dobre mam s nimi najazdene 100 000km a nechcel by som auto bez nich.
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 343
- Dátum registrácie: 04.11.2017 23:37 Zdieľať na Facebook
Pokial prvky aktivnej bezpecnosti pracuju formou upozornenia, pipnutie ci vybrovanie volantu, budiz, ale ked uz mi zacne auto tahat volantom alebo samovolne brzdit ci zrychlovat, stracam doveru v taketo auto a stava sa pre mna nepredvidatelnym a svojim sposobom nebezpecnym. Mozno som staromodny, alebo neskuseny, ale ja uprednostnujem pocit uplnej kontroly nad vozidlom, mat volant pevne v rukach. Aky vyznam ma system ktory udrzuje rychlost a smer jazdy na bezpecnost, ked to ludi este viac odputava od pozornosti a sledovania premavky okolo seba, zacnu si citat knihu alebo si kurier vyplni papiere kym pride do ciela? Uz teraz to bezne vidno v kabine dodavky alebo nakladiaka, na volante papiere, na pristrojovke kalkulacka, tablet, telefon a este im dajme "autopilota"... Tym nechcem povedat ze aktivna bezpecnost je zla, ale nemala by zachadzat az do nahradzania reakcii vodica a zasahovat priamo do riadenia...
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3064
- Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23 Zdieľať na Facebook
Áha, už sa pomaly priznávate, luxusný cár a vlečie sa za kamiónom. Pochopil som, pánko má pomocníkov na šoférovanie,a keď som spomalil na 70km/h tak sa spamätal zobral kormáň do ruky, a féjsbúg vypol a začal sa venovať riadeniu luxusného cáru po dialnici. Veď v tom mojom zrkadle vidím aj čo vyvádzal za mnou ,diva sa do mobilu, na adaptivny tempomat ide 10 metrou za mnou a ja mám nervy aký buzik znovu šetrí palivo vo vzduchovom tunely za kamiónom
-
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: 28.06.2007 07:43 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 519
- Dátum registrácie: 12.06.2018 15:59 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných