Strana 2 z 2

Napísané: 17.12.2017 13:04
od používateľa pajtyi
Oco prave naopak.Vodic musi sediet v aute pri vazeni.Zatial ma 3krat vazili a vzdy prikazali ostat sediet v aute.

Napísané: 17.12.2017 13:48
od používateľa citronsk
Jazdim s Citroen Jumper a ten sa uz pri nalozeni 1t kedy ma este 100+ kg rezervu sprava vyrazne odlisne o toho ako ked jazdi prazdny... citit to hlavne na nrzdac a tlmicoch.. treba sa da zvazit a uvidis. skontrolovat pnemumatiky cimas nafukane 4 atm.

Napísané: 17.12.2017 14:06
od používateľa alex252
mastik29 napísal:Ty sam vies co vozis, predpokladam, ze od vsetkeho tovaru mas papiere, teda vies aj vahu. Nosnost auta je zapisana v TP, teda nemas problem vediet ci je, alebo neni auto pretazene.
Nosnost tych dodaviek byva cca 1200 kg.
Áno lenže papiere dostávam až po nákladke. Aj to niekedy čakám 15,20,30 minút. Kebyže ich dostanem pred tak rovno viem že veľké tlačiarne a podobné veci neberiem.

Napísané: 17.12.2017 21:19
od používateľa cobo77
Prázdna dodávka má bez šoféra cca 2280kg takže pripočítaj svoju hmotnosť plus naftu a odpočítať od 3500kg takže odvezieš cca 1100 kg nákladu ... odvážene mám auta citroen Jumper a fiat ducato s 2.8jtd bol o niečo ťažší. ..takže podľa mňa 80% dodávok chodí pretazenych. .. zažil som aj úpravy na 5t zdvojené zadné perá alebo dofukovacie mechy aby zadok "nesedel vizualne" ...

Napísané: 17.12.2017 21:37
od používateľa christiane
Ej boli ze to casy v 87 na Avii 30.Pisalo sa 2.4 T a na korbe podla papierov 7 T.Ako som dal trojku,motor skapal.Normy nepustili ani perestrojka :4012: V CSAD sa nestihalo vozit tak kolko na korbu voslo.Gumy sa nestihali ani zodrat,vecsinou niekde buchli.