oprava zavitu tehlice octavia

Ponuky práce: Auto moto, brigády ...

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

zavitove vlozky su uplne normalna vec, pokial sa napriklad robia kopyta na karbonove diely ci uz hlinikove alebo z umeleho dreva, vzdy sa vsade v miestach spoja pouziju a drzi to fest, keby to takto cigansky je spravene ze zavit do makkeho na metricky srob, to by dostal volakdo po vajcach lol, porovnavat zavitovu vlozku vs strojny srob je mimo, kazde ma svoje urcenie :41c2:, detto koliky, do zeleza sa spravi Hcko diera a je, do makkeho sa to musi vypuzdrit, inac by sa to vymackalo za par razy...
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
pidizvi
Príspevky: 3398
Dátum registrácie: 20.09.2011 12:42
Bydlisko: SC
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pidizvi »

A sviecku v hlinikovej hlave nemas na vacsine autach priamo zavit v hliniku?
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Malý príklad ktorý sa stal nedávno.Dávali sa von vstrekovač na PD-ku a tie bolo divné ako lahunko išli von upevňovacie skrutky.Tak si človek povie,ok sú už tak natiahnuté.Keď sa znovu vkladali a skrutky upevňovali tak jedna išla stále lahko až bolo jasné že závit v hlave (M6) je strhnutý a ozaj skrutka si vyniesla von aj hliníkovú špiráru. Ak by Heli neexistoval tak vy tobolo zaujímavé a finančne duplom.Cca 10 minút závit je tam,a vstrek utiahnutý.Ani sa mi nechce rátať rozdiel tých max 5 e.- aj z robotou voči výmene hlavy.Jednu vec treba pochopiť ako reálny fakt stokrát preverený,vyvložkovaný závit je o veľa zaťažiteľnejší než bol pôvodný,v čom a prečo z jednoduchej veci robiť problém.
Kto pozná strojné závitníky,vie že je jeden,kým bežné sú tri číslované od 1 po 3 a vždy hrubnú. Strojný potrebuje dlhý otvor aby aj časť ktorá finišuje prešla otvorom.Na tom ivkom obrázku ten čo to robil použil jeden závitník,tým že narazil na dno slepej diery nedorezal závit v nutnom prifile.Keby použil krátke a postupné závitniky,závit by mal požadovaný profil a vložka by vošla dnu tak ako je nutné.Ot urobil závit v podstate kuželový,a tak si ho skrutka z kužela aj začala vytáčať von.Jednoznačne chybne urobené

Sviečky u slušnejšej značky sú tiež vložkované pretože sa prechádza na menší závit. Tie staré M14 sú tak dimenzované,že iba úplný idiot môže závit strhnúť,skutočne musí byť galaktický blb.
ivko1
Príspevky: 14963
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Milan teraz si kopnem...
To je tá výhoda tých koncernov že to vie každý opraviť, že sa to krásne diagnostikuje a je na to dielov tri prdele? Na každom TDI PD vytrieskané sedlá vstrekov...

Už som tu mnoho krát spomínal kamoša čo sa dookola stále opalil na koncerne, Touran za "dobrú cenu" s pošahaným DSG, nakoniec repas vyšiel na 3500€ a z "dobrej ceny" neostalo nič...

Ja to tak poviem, ja som do japonca nedal za 8 rokov 3500€ a to mám aj AT, aj tebou spomínané 4x4 čo zbytočne komplikuje a predražuje opravy

Každopádne znova opakujem, neviem kto tu čo rieši pri tehlici čo stojí pár šupov...
Ked nemá na druhú tehlicu tak nech predá auto, lebo je to skoro ako žobrať o ojazdené brzdové platničky, lebo nové stoja 25€

Keby mne mechanik navrhol opravu tehlice pomocou vložky tak ma viac neuvidí
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Vec názoru a dlhá téma
bandit97
Príspevky: 1199
Dátum registrácie: 24.01.2011 19:59
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bandit97 »

Ivko: TDI PD neni o nic lepsie jak snad cokolvek ostatne, ale je o nom dostupnych neporovnatelne viac informacii vratane diagnostiky..! To je to, cim sa tak lisi od konkurencie. :41c2:
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Zase je to vec pohladu,čo za pojem lepšie ukryjeme.Takže by sme museli skončiť celkom velkým elaborátom kde by boli plusy a mínusy rozobraté. Výhoda dostatku informácií je nepochybná,ale to vie paradoxne oceniť hlavne majiteľ inej značky ktorá pod V.A.G nespadá a zažil čo to je nájsť nielen informáciu,ale hlavne človeka na diagnostiku ak sa jedná o neznámejší problém.
Ráno ma zobudil pán z otázkou na Jeep čerokí ...nie a nie zohnať niekoho...no a ani ja,kašlem na Jeep zvysoka.Nebudem sa roky učiť a zdokonalovať v poznaní niečoho čo behajú v okrese tri kusy.To je strata času aj peňazí sa tomu venovať.
To iba na okraj,že...ak bude takých problémov viac,na to auto dobré spomienky neostanú.Zato na auto ktoré nagúlalo pol mega ani nevedeli ako,pri povestnej úspore...na to sa spomínať bude.A nikoho ani nenapadne spomenúť,aký traktorový zvuk malo. Nové 3,0 Tdi už žiadny traktor nie sú,zato dnes zajtra budú ceny jazdeniek zarovno so zachovalými pumpáčmi.Kto je v problematike je mu jasné prečo,lebo je to kompilát problémov ktorý od určitých km je vražedný na peňaženku.Aj kúpiť je vražedná opovážlivosť,lebo tie v predaji sú často pozliepané a nedoopravované aby mohli zmiznúť z dvora.Takže téma je to ťažká a v podstate vyčerpatelná iba v knižnom rozsahu Leninových spisov

Návrat na "Práca Auto-moto"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní