Prijmeme vodiča na goricocovú súpravu

Ponuky práce: Auto moto, brigády ...

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Kocman85
Príspevky: 127
Dátum registrácie: 27.11.2008 20:43
Bydlisko: HE + KE
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Kocman85 »

Trošku z reality:

Import z GR 24t (cca 1490km = 1050€), prerátajte si to sami. A viem, že daný "dopravca" to špeduje ešte nižšie. Nechcem si ani predstaviť koľko ostane samotnému vykonávateľovi prepravy.

Domestic 24t (cca 500km = 430€).

Cenu prepravy určuje trh. Je mi jasné, že náklady na prevádzku sú niekedy vyššie ako výnosy z prepravy, ale to zákazník (majiteľ tovaru) nechce počuť. On len sleduje cenu nafty a vyhráža sa zmenou dodávateľa ak nedostane zľavu, ostatné náklady neskúma. Takže v konečnom dôsledku mi klesajpca cena nafty vôbec nepomáha :(.

Je to veľmi citlivá téma, ale cenotvorba a odmeňovanie výkonov nie je u nás nastavené správne. Chýba osveta, informovanosť.

Asi tak.
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

Osveta a informovanosť koho, zákazníkov? Myslíš, že keď bude informovaný, že náklady sú vyššie tak rád zaplatí viac? Sami si musíte pýtať viac!
Kocman85
Príspevky: 127
Dátum registrácie: 27.11.2008 20:43
Bydlisko: HE + KE
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Kocman85 »

Pýtame si viac, nemysli si že nie !!! Problém je skôr v tom, že po každom zvýšení cien strácame zákazníkov - okamžite.....furt sa nájde niekto kto to odvezie hlboko pod cenu a sme nahratí. Môjho šéfa nezaujíma, že zákazník nechce platiť viac, ide mu o to aby mal ZISK. Kým to niekto nevysvetlí majiteľovi tovaru, že je lepšie si priplatiť za službu a mať trvalého dodávateľa so servisom zásielky a bez starostí, je to zbytočné. Každý v prvom rade pozerá na náklady a vlastný zisk. Či zákazník, špeditér, dopravca alebo aj vodič. To že to nie je udržateľné už nikoho nezaujíma.

Návrat na "Práca Auto-moto"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní