Dekarbonizácia 2.0TDI napriamo

diskusia o aditívach, aký olej pre moje vozidlo ...

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

avelmak
Príspevky: 2654
Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
Bydlisko: Rimavska Sobota
Zdieľať na Facebook

Re: Dekarbonizácia 2.0TDI napriamo

Príspevok od používateľa avelmak »

Len si polozte velmi jednoduchu otazku pre seba---kam sa dostane bordel zo sacieho kanala?Mne bolo vysvetlene od majitela dekarbonizacnej firmy ze rovno do vyfuku,opakujem a zvyraznujem jeho odpoved ROVNO DO VYFUKU!!!Samozrejme hral som sa na kuchara-casnika,ale po tej odpovede som sa vybuchol.Za 10sec som mal zablokovane tel cislo.
martincichy
Príspevky: 5453
Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44
Zdieľať na Facebook

Re: Dekarbonizácia 2.0TDI napriamo

Príspevok od používateľa martincichy »

Dekarbonizaciu motora si urobi kazdy sam jednoducho:

PRAVIDELNE MENIŤ OLEJ KAZDYCH 10 TIS KM.

Ja to robim na vsetkych autach - jakziv som neotvaral svoj motor.
lubos zimovcak
Príspevky: 3435
Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12
Zdieľať na Facebook

Re: Dekarbonizácia 2.0TDI napriamo

Príspevok od používateľa lubos zimovcak »

Mne to iba raz robil mechanik na 607,asi po 400.000 km.
Bolo toho oveľa menej ako na obrázku, ale bolo.
Pekne krásne mechanicky.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24980
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Re: Dekarbonizácia 2.0TDI napriamo

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Minimálne zanesenie sania je vec ktorá v podstate byť musí pretože vychádza z podstaty práce motora.U benzínu priamostrek je to ako u dieslu,a nepriamostrek to má už iba v malej miere,ale má.Ak má motor bežať efektívne tak medzi výfukovým a sacím zdvihom je celkom slušnú dobu otvorenie oboch ventilov (prekrytie). A to je v podstate pachateľ procesu.Asi by bolo mnoho ľudí prekvapených aké tu panujú tlakové pomery keď končí jeden proces a začína druhý.Ale že dať motoru "žrať" čokolvek akože čistiace by znamenalo,že pol kila gebuziny musí povoliť,uvolniť sa,po nasatí byť pri zhorení vo valci,odtiaľ vypluté do turbíny,z turbíny do DPF,presnejšie jeho predradenej časti katalizátora a až následne do filtra.Dovi dopo..Takže pokojne si to nechajte urobiť,je to ozaj svetoborný nápad
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Re: Dekarbonizácia 2.0TDI napriamo

Príspevok od používateľa oco13 »

Milan boli tu orchové škrupiny, alebo čo je lepšie (podla mňa) suchý lad. Je toto lepšia varianta?
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24980
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Re: Dekarbonizácia 2.0TDI napriamo

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Jedným aj druhým to ide urobiť,nie som schopný rozsúdiť,skôr je rozhodnutie čím robiť závislé na dostupnosti toho média.Suchý ľad je bezpečnejší.Ja som si nejakou nepozornostou pustil vzduch na článok prsta zvrchu a nastrielal som si bordel pod kožu.To zo vzduchom nešlo vtedy žiadne médium,len vzduch.Som myslel sa poserem
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Re: Dekarbonizácia 2.0TDI napriamo

Príspevok od používateľa oco13 »

Robil som so suchým ladom a viem že to fakt cítiť aj cez kombinezu.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24980
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Re: Dekarbonizácia 2.0TDI napriamo

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Občas pieskujem,pieskom,karborundom alebo sklom.Ale v boxe za sklom a v rukávcoch,to nie je žiadna srandička,za chvilku je v 0,7 mm plechu diera ako na ponožke.Aj pri škrupinách či ľade je bezpečnosť vcelku iba relatívna,nie je to práca ktorá sa dá obľúbiť
pepo64
Príspevky: 1034
Dátum registrácie: 16.04.2012 18:43
Zdieľať na Facebook

Re: Dekarbonizácia 2.0TDI napriamo

Príspevok od používateľa pepo64 »

Ak nechcete mať zakarbónovaný motor, tak jazdite ako ľudia, nie 1400 rpm, ja som svoje auto 2,0 td ktoré malo bezmála 500.000km išiel dať do šrotu(zožrala ho hrdza, motor išiel ako hodinky)tak som len tak zo zvedavosti zhodil viko ventilov a ERG ventil, čuduj sa svete žiadny karbón, bolo to iba ako zafarbené ale žiadne vrstvy, tankovaná skoro vždy najlacnejšia nafta Tesco a Dalioil.Lenže jazdím tak že cez obec idem +- 60 na trojke a 2400-2500 rpm, každý deň keď to premávka dovolila tak som to podržal v max. otáčkach niekedy na trojke niekedy na štvorke aj pol či celú minútu, rovnako aj na diaľnici, štvorka a skoro max. otáčky niekoľko kilometrov.Lenže to nepochopia nikdy Tí ktorým ide o 0,2 L spoteby.
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Re: Dekarbonizácia 2.0TDI napriamo

Príspevok od používateľa oco13 »

Pepo - kupujem si benzínový motor aj kvoli tomu aby som mohol jazdiť na volnobehu. Pri aute gazdinej - Ak jazdím 2200rpm tak dám na palivo o 200 viac ak jazdím 1200 rpm tak dám 200 za čistenie - ale nie som ohučaný jak krava. Ona jazdí naozaj na trojke cez dediny, ja to nedokážem - nekupujem si auto aby som sa mu prispôsoboval, ale na to aby ma odviezlo. Ani jedno moje auto nikdy nechodí cez 3000rpm - lebo mi to proste vadí. :4012:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
db69
Príspevky: 926
Dátum registrácie: 18.06.2020 19:48
Bydlisko: okr. Galanta
Zdieľať na Facebook

Re: Dekarbonizácia 2.0TDI napriamo

Príspevok od používateľa db69 »

oco13 napísal: 26.11.2022 10:22 Pepo - kupujem si benzínový motor aj kvoli tomu aby som mohol jazdiť na volnobehu. Pri aute gazdinej - Ak jazdím 2200rpm tak dám na palivo o 200 viac ak jazdím 1200 rpm tak dám 200 za čistenie - ale nie som ohučaný jak krava. Ona jazdí naozaj na trojke cez dediny, ja to nedokážem - nekupujem si auto aby som sa mu prispôsoboval, ale na to aby ma odviezlo. Ani jedno moje auto nikdy nechodí cez 3000rpm - lebo mi to proste vadí. :4012:
aj čítaš po sebe čo napíšeš? 1200 na benzíne a pri 2200 si ohučaný?🤦‍♂️ to jazdíš multikárou?
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Re: Dekarbonizácia 2.0TDI napriamo

Príspevok od používateľa oco13 »

db69 napísal: 26.11.2022 16:52 aj čítaš po sebe čo napíšeš? 1200 na benzíne a pri 2200 si ohučaný?🤦‍♂️ to jazdíš multikárou?
1200rpm francuzsky benzin 1.8 16v neslavne známa Laguna 2, a 2200rpm krpatý C2 1.4HDi hučí jako krava. Ano dokáže isť aj na 5ke a 1400rpm, ale ak si predstavím čo to robí s motorom, tak radšej tým autom nejazdím. Multikára, Zetor, Kubota - tie dokážu jazdiť aj na volnobehu.(800rpm)
Rovnako firemné Caddy, Partner, Berlingo - dokázali jazdiť aj potichu, ale trpeli a umierali.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť

Návrat na "Oleje, mazivá, palivá, aditíva"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 58 neregistrovaných