Strana 1 z 4

DPF a aditíva

Napísané: 20.11.2020 11:30
od používateľa ulgo0908
POzdravujem,

z rôznych strán počuvam, ze pridavanie aditiva do nafty zanaša dpf..

Rad by som sa opytal vas, niektorych odbornikov ako to realne je?

Pripadne aku značku aditiva odporucate pre CR motor? Dakujem.

Napísané: 20.11.2020 12:03
od používateľa Mateusz737
radšej tankuj lepšie palivo

Napísané: 20.11.2020 17:27
od používateľa christiane
Neexistuje lepsie palivo.Zo Slovenska sa vozi do Rakuska,z Rakuska do Rumunska,z Rumunska na Slovensko a v podstate krizom-krazom.Preco?DPH.

Napísané: 20.11.2020 18:24
od používateľa mp3turbo
dph nevznikne ani nezanikne, ako si 99% obcanov ktori nikdy nepodnikali mysli. A podvody s DPHckou, specialne pri palive, boli tiez osetrene uz davno.

Napísané: 20.11.2020 19:28
od používateľa oco13
Napriek tomu sa stále robia.

Napísané: 20.11.2020 20:01
od používateľa Mateusz737
myslel som na pumpe u stojana že si má vybrať to lepšie lol

Napísané: 20.11.2020 21:26
od používateľa Sprtos
Takze odpoved na Tvoju otazku. Pouzivam Vif. Najazdil som na nom 115 000 km a DPF mi nezanieslo.

Napísané: 20.11.2020 22:10
od používateľa noreason
Nie je nahodou "kvalitnejsie" palivo na pumpach len obohatené mizerným podielom beznym napr. VIF aditivom ? :)

Napísané: 21.11.2020 00:27
od používateľa lubos zimovcak
Na Slovensku je už prakticky Každá nafta bordel s repkou.
Občas dávam WIF.
Predtým bola top nafta Max motion, aj 500.000 km pôvodne vstrekovace, či čerpadlo.
FAP má 300.000 km a pôvodné.
Len treba mať na pamäti, že najlepší systém má PSA.

Napísané: 21.11.2020 09:14
od používateľa braga
V komplexe pouzivaj Vif-zimne , letne pouzivam to niejake tie roky neviem ci pomaha lebo davam to odjakziva ale ziadny problem som zatial nemal a to su auta vseko z najazdom cez 200 tis. jedno cez 350 tis. a zaklopem si o drevo vsetko povodne , takze na skodu urcite nieje

Napísané: 21.11.2020 09:35
od používateľa pepo64
To je ako s Acylpirínom, dáš si ho, ani nepomôže ani neuškodí :d :D :d :D

Napísané: 21.11.2020 10:06
od používateľa jojko1001
bez aditiv BMW 2015 525 255tis,momentálne a DPF sa doteraz neozvalo, dúfam ,že ešte dlho vydrží. crafter 2008 2,5TDI prvé ohlásenie cez kontrolku pri 280tis.čistenie sprejom a podobné blbosti,škoda peňazí, nič to nevydržalo,nakoniec,výmena,kus za kus,po repase v D, cena za kus 330é.momentálne 370tis.km a ide.tu som sa poprvý raz dočítal o VIF a od septembra som ho začal dávať do craftera,uvidíme ako pôjde,bolo by ho škoda,vymeniť je to ťahúň až na ,,kasnu,,.Už som skúšal dukato,PSA,nič moc aj ked výkon tam je o 30ps vyšší,preto VIF :4012:

Napísané: 21.11.2020 11:01
od používateľa hjundai
najhoršie je keď sa začne zanášať mozog - dávkovanie vif-u je 1:1000 ciže 1mL na 1liter nafty takže už len z tohto pomeru je zrejmé že zanášanie nehrozí.

Napísané: 21.11.2020 13:36
od používateľa mastik29
Ibaze za cca 200 000 km to je 13 litrov VIFu co prejde vyfukom. Kolko popolceka (to co ostane v DPF ako nevypalitelne) z tych 13 litrov ostane? Bezny limit zaplnenia DPF je 70g?

Napísané: 21.11.2020 17:02
od používateľa mp3turbo
ja osobne neviem kolko popolceka z VIFu za tie kilometre zostane, otazka je ci to bude najvacsi problem ludstva. Pretoze 200.000km znamena priblizne 12.000 litrov nafty co urcite zanecha vacsi cirkus nez 13 litrov VIFu.

Neviem z coho je VIF spraveny, nerozumiem sa tomu ale ked ho čuchneš tak velmi pripomina naftu. Nemam dojem ze by VIF bol nejaka najstrasnejsia vodička na svete, spalenim ktorej zostane najviac neriesitelneho popolceku v DPFku...