Nikto do teba nechce hádzať žiadne "kamene" ani symbolicky
len si treba uvedomiť,že každý človek je povahou iný
niekto nevie ani,že nejaký olej v motore vobec je, len ma kĺučik naštartuje a ide, ďalej sa nestará.. a myslí si,že je to tak dobre, doveruje servisu na 110%
Ty si pravy opak, staráš sa aj o to,čo už bolo davno vyriešené..jednoducho DOVERUJ trochu viac tým konštrukterom, DOVERUJ tomu oleju , tej špecifikacii ktorá je predpisaná a podľa NEJ vymeň olej , nikto Ťa nepresviedča,že musíš jazdiť na tom 0W-20..
Vypusť ho ,čím skorej !!!!
A daj hocjaky olej viskozity 5W-XX ,
lebo to je ten pravý olej pre 90% všetkych aut,
aj pre vysoké zaťaženie motora,ten olej bol podrobený ďaleko extremnejším testom ako si vieš predstaviť , a ktoré Ty nikdy nedosiahneš pri normalnej ,alebo intenzívnejšej prevádzke auta...
noboj sa ,že ten olej nema rezervy a ,že zadreš motor..také dačo sa NIKDY nestane.. A hlavne motoru najviac pomožeš TY ako ten medzikus medzi volantom sedačkou a pedálmi keď BUDEŠ SLEDOVAŤ udaje na budíkoch,lebo na to tam tie budíky sú aby si ich sledoval, a tak zistíš, čo sa s motorom deje...
A ked chceš jazdiť na okruhu , tak by si mal mať udaje o tlaku oleja v motore, o teplote oleja motora a o teplote oleja prevodovky, nehovoriac o hodnote tlaku boostu /tlak preplňania/ a o možnosti jeho regulacie
ale v 1,4 take dačo asi netreba
Jednoducho treba motoru sem tam VYŤAŤ , až po obmedzovač, ale také dačo o čom hovorí seven je fakt extrem..hnať motor na maxx.niekolko hodín v kuse , to duševne zdravy človek jednoducho nedokáže, tam musí byť uchylka...