- olej ako aditivum -

diskusia o aditívach, aký olej pre moje vozidlo ...

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

uwa0949279888
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 31.08.2015 14:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa uwa0949279888 »

tomasht napísal:podla mna dalsia rada za nezaplatenie... idealny stav by nastal, ked by z nafty po spaleni neostal ziaden popolcek a o to ide aj vyrobcom... kazdy jeden olej obsahuje aditiva, ktore po spaleni zanechaju popol a ten sa usadzuje na spickach trisiek a vo vstrekovacich otvoroch... niektore oleje sa vyrabaju z tazkych rafinatov, takze k popolceku sa pridavaju aj karbonove usadeniny... cize olej nemoze nicomu pomoct, skor naopak
:28b7:
berzerkertt
Príspevky: 87
Dátum registrácie: 16.07.2008 15:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa berzerkertt »

Trochu to tu ozivim co sa tyka 2T oleja do nafty. Novsie motory s dpf/fap potrebuju v pripade aditivacie dvojtaktne oleje normy JASO FC resp. ISO-L-EGC. Vyssia norma je uz nevhodna, lebo tvori viac popola kvoli vysokovykonnym aditivam.
Ide hlavne o ten popol po zhoreni - oleje s touto normou produkuju zanedbatelne mnozstvo popola a horia velmi cisto, pretoze su na horenie vo valci urcene. Takyto olej ma len velmi malo spolocne s klasickym M2T olejom do trabanta.
Dolezite je tiez, aby olej neobsahoval zluceniny zinku - tie vedia tvorit usady a zapchavat vstreky.
Podla nemcurskych info je najpriatelskejsi pre DPF tento olej / zinok neobsahuje / ADDINOL Super 2T MZ 406

Pozor, tieto info nemam podlozene ziadnymi dokazmi, mam to z vlastneho dlhodobeho vyskumu po roznych forach.

Návrat na "Oleje, mazivá, palivá, aditíva"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných