JEEP

Diskusia ohľadne vozidiel značky Jeep

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

klingo33
Príspevky: 66
Dátum registrácie: 25.09.2007 19:19
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

JEEP

Príspevok od používateľa klingo33 »

Páni,
ktorý z diesslvých motorov je najspolahlivejší 2,7l 3,0l prípadne BA+LPG 3,7 4,0 4,7l?
Zvažujem kúpu niečoho so 4x4 s automatom a diessel prípadne vysoký obsah BA+lpg. Auto na bežné používanie a občasné ťahanie autoprepravníka ikeď A/T zrejme nieje ideálana na ťahanie ale na 98% chcem A/T. Nieje podmienka že to musí byť JEEP ale zvažujem všetky možnosti.
Ďakujem za všetky poznatky. :300f:
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

4.0i alebo 4.7i.
3.7i nemaju moc radi plyn, ale funguju - viac sa docitas na jeep forach.

diesle nie : prilis slabe, prilis namahane, prilis draha udrzba pri takomto veku, prilis vela komponentov co zvykne zlyhavat.
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

mp3turbo , :hero:
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

preco ? To plati pre kazde starsie auto... benzin by mal byt vyrazne spolahlivejsi nez nafta, az na par vynimiek ktore sa rozhodne netykaju jednoduchej desiatkami rokov overenej konstrukcie predovsetkym americkych v8 motorov.
pidizvi
Príspevky: 3408
Dátum registrácie: 20.09.2011 12:42
Bydlisko: SC
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pidizvi »

ides kupovat asi tak 13 rocne auto, je uplne jedno, ktory motor je najspolahlivejsi podla tabuliek, ked uz kazdy bude mat za sebou 300 tisic km.
4.0 cize este starsia generacia ako WK, to uz bude mat kazdy kus taku historiu za sebou, ze nema zmysel zovseobecnovat. Hlavne najst v seriovom stave je takmer nemozne. Tie motory sa lubia prehrievat same, nie este pri tahani a po odjazdeni 300 tisic.
Inak zadanie na jednicku. Pytas sa na motory bez ohladu na model a vlastne ani nemusi byt jeep. :4012:
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

>> ides kupovat asi tak 13 rocne auto, je uplne jedno, ktory motor je najspolahlivejsi podla tabuliek, ked uz kazdy bude mat 300 tisic km

aj je dolezite aj nie je - ked mas prieserove motory na konstrukciu ako napriklad 2.5tdi a *.TSI od Wolcgagenu, 2.7hdi od Peugeotu, 3.0d co bol pouzity v Renaulte, Opli, Saabe a este neviem kde ... to su proste motory ktore maju zaďeláno na pruser. Bez ohladu na kilometre, dane len vekom, lajdavymi majitelmi tretej/stvrtej generacie ktori proste nemaju na udrzbu.

A potom mas niektore motory, napriklad americke Hemi 5.7, 6.1 a 6.4, ktore vyrobia vo fabrike, priyebu tomu 6200 rpm na stolici, nameraju vykon, namontuju do auta, to auto je o dva tyzdne na Nascar pretekoch a po nich este dalsich 30 rokov funguje. Proste mas zelezo ktore vydrzi neuveritelne veci, totalne nepredstavitelne v europskych podmienkach.

Ach ano, spominas ze motory uz budu mat 300.000km. Toto rozpravaj europskym verklikom ktore sotva drzia pohromade - prakticky vsetky americke motory spred 15tich rokov su designovane teda konstruktersky navrhovane zhruba pred 30 rokmi... a nevsimnu si ze navalali milion alebo dva.

Míľ, samozrejme. Kludne si to vynasob 1.6 aby si mal kilometre :)

Cize prave preto ma obrovsky vyznam pytat sa ktore motory nie su prieserove. Jasne, zavisi od konkretneho kusu, sprosty slovensky cloviecik dokaze pokazit aj rovnu kolajnicu ale proste ma obrovsky vyznam pytat sa ktory motor ma - i ked len statisticky - mensie problemy.

90% V8 motorov ktore maju zaklad na lavej strane oceanu si bez mihnutia oka kupim ked bude na tachometri svietit 800.000km. Vysrobujem sviecky po jednej, odmeram kompresie na kazdom valci zvlast a koniec previerky - platim, odchadzam. Pri europskej produkcii takehoto nehrozi.


Totalne predimenzovana neošidená konstrukcia je dovod, preco prakticky KAZDY AMERICKY v6 a v8 motor mozes beztrestne pretocit na plyn a moze sa to spravit lajdacky nekvalitne u kazdeho Jozka v garazi. A teraz si porovnaj kolko europskych a japonskych motorov mozes spravit na plyn aby sa nerozpadli na atomy - jooooj boze toto ma sedla ventilov, jooooj boze plyn na prilis velke "oktanove" cislo, jaaaaaj boli to detonacne spalovanie, juuuuj prilis velka teplota pokrutilo nam hlavicku uz druhykrat... tam kde v europe sotva najdes motor co vydrzi plyn, tam v amerike sotva najdes motor co nevydrzi. Jasne, prispieva k tomu aj generalna konstrukcia ako taka - oturbene europsky prditka versus atmosfericke americke vrm vrm, samozrejme priamovstrekove europsky prditka su uplne mimo hru o plyn...

Takze tak.
Napísať odpoveď

Návrat na "Jeep Fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní