jeep cherokee 2,5 TD 4x4

Diskusia ohľadne vozidiel značky Jeep

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

nlubos
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 04.02.2009 20:17
Zdieľať na Facebook

jeep cherokee 2,5 TD 4x4

Príspevok od používateľa nlubos »

Zase jedna rada.Dnes som dostal zaujímavú informáciu, vraj keď je zapnuté 4x4 neodporúča sa otáčať na suchom povrchu a ani zatáčať do zátačky väčšej ako 30° a to z dôvodu, že pri tom trpí mechanizmus.Ako je to potom pri cúvani?Ak máte niekto k tomuto nejaké reálne skúsenosti tak napíšte.Ďakujem.
mirkokos
Príspevky: 189
Dátum registrácie: 09.02.2008 13:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mirkokos »

všeobecne chápavý normalny človek ktorý vlastní terenne auto vie že 4x4 na "tvrdo", by nikdy nemal používat na pevnom povrchu, a je jedno o akú značku sa jedná, ved si to predstav -- pri zatáčaní opisuje predná naprava dlhšiu drahu ako zadna- dereš gumy trpia difraky križe uloženie naprav, to je to iste ako by si jazdil s uzavierkou napr. zadného difu po asfalte, neviem ako čo si myslel tým cúvaním ???? - je to to isté ako ist do predu(ty potrebuješ cúvat po asfalte zo zaradenou štvorkolkou???) nechapem

a aj tak nechapem načo kedy je dobré zapinat 4x4 na asfalte?? to pari do snehu a blata--- nato je to priraditelnéé.

samozrejme toto naplati pre 4x4 s medzidifom,
neviem načo ti je jeep ked nechapeš zakladným prinicipom pohonu 4x4, potom tie autá tak vyzerajú,,,,, ZAUJIMAVá informácia :41c2: :41c2: :41c2: :41c2: :41c2:
FMS1
Príspevky: 154
Dátum registrácie: 24.06.2008 18:01
Zdieľať na Facebook

Re: jeep cherokee 2,5 TD 4x4

Príspevok od používateľa FMS1 »

nlubos napísal:Zase jedna rada.Dnes som dostal zaujímavú informáciu, vraj keď je zapnuté 4x4 neodporúča sa otáčať na suchom povrchu a ani zatáčať do zátačky väčšej ako 30° a to z dôvodu, že pri tom trpí mechanizmus.Ako je to potom pri cúvani?Ak máte niekto k tomuto nejaké reálne skúsenosti tak napíšte.Ďakujem.
jeep cherokee 2,5 TD 4x4 by mal mat medzinapravovy diferencial ??? tak naco toto riesis ? ak je zapnuta uzavierka medzinapravoveho tak len pri redukovanej rychlosti...a tu nepouzivas predsa na tvrdom podklade ???? alebo ano ?
blackrock
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 09.10.2006 09:24
Zdieľať na Facebook

8-)

Príspevok od používateľa blackrock »

ty tu stvorkolku radsej predaj kua co nevies citat manual co mas nalepeny vecsinou na clone?????????????????????? kazdy vyrobca to dava inak ale vecsinou ked mas 4x4 nemas prekrocit 40km za hodinu a to je uplne u riti ci sa tocis ci co robis lebo kazde koleso hrabe inak ziadne z nich sa netoci rovnako cize ked ides do zakruty auto otocis a potom je taka vec ty puk ze uzavierka diferencialu co ti spravi ze sa uzavrie difak a vsetky kolesa sa tocia rovnako a to v tedy tocit nemozes lebo ak mas aspon zakladnu skolu a min zaklady z fyziky tak vis ze ked ides do zakruty tak kazde koleso sa toci inak lebo ide po inej kruznici cize to co je vnutri v zakrute sa toci rychlejsie a teraz si predstav ze by sa tocili rovnako na pevnom povrchu kua v dakej fajnej rychlosti ved by si odrapil napravu pri najlepsom, exzistuju aj kurzi offroad ten si radsej zaplat lacnejsie ako si dodrbat autak
nlubos
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 04.02.2009 20:17
Zdieľať na Facebook

odpoved

Príspevok od používateľa nlubos »

hm vozil som sa len na štvorkolkách čo mali stáli náhon.Na clone mám napísané, že pohon 4x4 sa nedoporučuje zapínať pri vyššej rýchlosti ako 80km za hodinu teda aspoň tak mi to preložili z nemčiny.a nemal som na mysli jazdu po asfalte ale napríklad po zasneženej ceste lebo často chodím do Tatier.A čo sa týka cúvania tak u nás keď napadne sneh ako teraz a chceš zacúvať na parkovisku tak zo zadným náhonom je to trošku viac problematické hmm.Ale dík za vysvetlenie.
nlubos
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 04.02.2009 20:17
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa nlubos »

aha ja som tam napísal na suchom - myslel som pevný napr namrznutú zasneženú cestu ako sú teraz vo Vysokých tatrách tak sa všetkým ospravedlňujem moja chyba.Dikk
Romannn
Príspevky: 9
Dátum registrácie: 27.01.2009 22:15
Bydlisko: TT
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Romannn »

ja mam osobne jeep cherokee Xj 4,0 HO rok vyroby 91 a chcel by som povedat k danej teme ze jeep pouziva dva druhy redukcnych prevodoviek- comad trec ten ma vecsina lacnejsich verzii ta je bez medzinapravoveho diferencialu a tym sa moze pouzivat len na klzkych povrchoch a potom selec trac je takmer vzdy u verzii limited ten ma medzi napravovy diferencial cize o jednu polohu na zaradovacej pake viac proste mozes chodit po asfalte zo zaradenym nahonom na vsetky kola tieto redukcne prevodovky sa daju medzi sebou aj zamenit len treba dat pozoz na rozdielne pocty drazok na vstupnych hriadeloch su dva druhy
masurko459
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 13.10.2008 18:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa masurko459 »

Tiez mam Cherokee 4,0 a Romann to napisal presne (dobre ta to ten Palino naucil) :-)
Romannn
Príspevky: 9
Dátum registrácie: 27.01.2009 22:15
Bydlisko: TT
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Romannn »

ja som samouk :d :D
Napísať odpoveď

Návrat na "Jeep Fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 44 neregistrovaných