Strana 1 z 1

Grand Cherokee 2,7 2003 - Problémy s prevodovkou

Napísané: 03.02.2011 12:12
od používateľa 0911912825
Dobrý deň.

Prosím o radu! Kúpil som Jeep Grand Cherokee 2,7 r.v. 2003 a mám s ním takýto problém. Hneď po kúpe, mi svietila kontrolka - porucha motora a auto mi neradilo rýchlosti. Bol som na diagnostike, opravili to, chvíľu to išlo a zase mi svieti kontrolka. A ešte sa mi spúšťa samovoľne bez príčiny alarm.
Bateriu som vymenil už pri prvej poruche.
Poraďte mi prosím, kde by mohla byť chyba.

Ďakujem!

Napísané: 03.02.2011 17:36
od používateľa karcikarci
skuste pozret olej v prevodovke :)

Napísané: 07.02.2011 09:20
od používateľa Andrejjeep
No olej bez servisného náradia moc nepozre.

A imho nemusí to byť samotná prevodovka, predpokladám že pánovi zaradilo 2 rýchlostný supen na AT a koniec.

Chyba je v riadiacej páke (hold vymoženosť od MB) je mechanicko elektrická, a máš v nej vadné čidlá, a AT má rozporné údaje medzi voličom režimov a fyzickým AT čo má zakvaltované. Oprave možná jedine za výmenu riadiacej páky ak je to táto chyba, čo by mohlo byť keďže v servise mu na diagnostike len vymazali pamať závad.

A.

Napísané: 08.02.2011 18:13
od používateľa 0911912825
Olej bol menený pri 120 000 km, teraz má najazdené 159 tis.
Robí mi to stále, keď zresetujem chybu tak to ide ale stále to svieti a občas to hodí do jednotky a zase musím tri krát štartovať za sebou, aby to išlo. Asi to odnesiem do Priboviec, tam robia prevodovky. Mechanik vravel, že to je mechanická chyba lenže keď to robí páčka neviem či to odstráni.

Napísané: 09.02.2011 08:43
od používateľa Andrejjeep
No hamuj ako môžeš, najskor treba dobru diagnostiku, a hlavne aby tomu niekto rozumel a vedel čo má hladať.
Pochybujem že mekániko v Pribovciach bude mať ofiko diagnostiku a univerzál toho moc nepovie. NAG1 je pomerne spoľahlivá prevodovka, tak nevidím prečo by ju človek mal kuchať, to by som robil ako posledné, a to čo popisuješ je presne to čo robí páka riadenia ked je v ťahu nejaký snímač.
Chcelo by to tu mať auto na diagnostiku potom by vedel povedať viac, ono totiž je to viacej chýb v súvislostu za sebou.

A.

Napísané: 19.03.2011 00:18
od používateľa lubomt
Andrejjeep napísal:No hamuj ako môžeš, najskor treba dobru diagnostiku, a hlavne aby tomu niekto rozumel a vedel čo má hladať.
Pochybujem že mekániko v Pribovciach bude mať ofiko diagnostiku a univerzál toho moc nepovie. NAG1 je pomerne spoľahlivá prevodovka, tak nevidím prečo by ju človek mal kuchať, to by som robil ako posledné, a to čo popisuješ je presne to čo robí páka riadenia ked je v ťahu nejaký snímač.
Chcelo by to tu mať auto na diagnostiku potom by vedel povedať viac, ono totiž je to viacej chýb v súvislostu za sebou.

A.
Diagnostiku pan MEKANIKO v Pribovciach ma dobru, to sa neboj. Ta prevodovka od Mercedesu - no, neviem , povedal by som taky stred, robili sme ich kopu.Je to najslabsia prevopdovka od Mercedesu co sa davala do JEEP-u.
Ale samozrejme ako vravis TY, najprv diagnostika a potom je velakrat clovek mudrejsi.
NO ako si povedal, MY TEDA TOMU ASI VOBEC NEROZUMIEME V TYCH PRIBOVCIACH. Zaujimave ze vsetky auta co sme urobili doteraz jazdia, vratane znacky Jeep.tak msa nam asi dari robit dobre len tak nahodou...

Napísané: 19.03.2011 07:19
od používateľa ivko1
lubomt nerozčuluj sa, ja tiež neviem kde sú Pribovce, ale keby napísal že ide navštíviť lubamt, ktorý je špecialista na automaty, tak by som vedel ja a aj možno kopec dalších...

Napísané: 19.03.2011 12:05
od používateľa Andrejjeep
Lubo klud, netvrdím že nemáte dignostiku len skúsenosť je taká že povačšinou každy karažmajster má akurát diagnostiku všeobecnú na europske modely. A potom je problem niekedy. To že robíte aj iné AT a viete to robiž je fajn ja sa zase nechytím europskych aut pretože mi nič nehovoria, a ak ma človek robiž niečo poriadne nemože roboť 300 druhov aut. Každopádne NAG-1 je europsky model AT, ale ostatne od chryslera povačšinou ak sa ich niekto chytil tak to dlho nevydržalo, bohužial ja mám len testovaciu skúsenosť finančne si to odniesol kamarát, ktorý si dal opraviť AT staršiu hydrauliskú prevodovku, len chlapci v BA to nezvládli a robili to vyše roka a aj tak to už nieje to čo by to malo byť.

A na 99% pri jeep sa okrem orginálnej dianostiky moc nepohneš najme ak chceš sledovať rozne údaje počas behu auta.

Tot len moja skusenosť, ale vychádzal z toho čo vychádzal čo pán povedal. Tých 2,7 z pokazenou riadiacou pákou je dosť, má to špecifické chyby ktoré tomu nasvedčujú. Bohužial je to výmysel mercedesu a občas sa to pokazí
:41c2: Zlaté US autá, ale už ani to nieje čo bývalo.

A.

Napísané: 19.03.2011 18:19
od používateľa lubomt
nuz tie ameriky uz naozaj nie su ako byvali. Jeep uz celkovo dava do aut co mu pride pod ruku, aj ked myslim ze oproti talianskym motorom je mercedesacky lepsia volba. S diagnostikou mas pravdu, univerzal nevie vsetko...Ta 2,7d prevodovka s motorom v tom aute nie je na zavodenie a tazky teren, takze ak tomu niekto dava na h..u, tak to aj tak dopadne....
Pol roka je nic, rekord drzi jeden z Kosic, nemenovany, ten robil A6 2,5tdi multitronic 3/4 roka a ani to neurobil... Ale to je mimo temu. Mercedes prevodovky robime ako take za max 2-3dni, zalezi ci mm taky menic alebo nie, origo americke od 2 do 5dni.... Zatial jazdia vsetky bez problemov,ani jedna sa nevratila. Tie prevodovky co na ne nemam diely nerobime, rovno poviem zakaznikovi , ze mu to nebudeme robit a moze sa aj poskladat....Inak robime skoro vsetky AT

Napísané: 04.09.2012 20:50
od používateľa VinicP
Nazdar páni nechcem zakladať novú tému tak sa Vás len tak naokraj spýtam: Jeep grand cherokee 3.0crd AT. Ide o to že keď idem autom dolu kopcom, automat vždy podradí na 4 stupeň a to aj pri rýchlosti 80-90km. Ďalej prejdem na rovinku a zase hodí 5 stupeň. Zbytočne to auto ale dolu kopcom zabrzdí tá 4ka a auto má vlastne menší dojazd vlastnou zotrvačnosťou... Iné automaty mi to nerobili. Je tam nejaká chyba alebo, čo. Olej som menil pred 20tis. km, a automat inak radí pekne. Len mi vadí, že keď sa môže auto samé rozbehnúť dolu kopcom, samé sa aj brzdí..ale pritom pri jazde po rovine, auto ide na 5tke aj pod 60 km rýchlosť... čo Vy na to?