Strana 1 z 2

BMW e60,61 , 530 i X drive, 190 kw , 2006 - LPG

Napísané: 15.08.2018 00:22
od používateľa astravitara
*** LPG do BMW E 60,61 - 530 benzín, X drive, Touring 02/2006, 2996 ccm, 190 kW, kód motora by mal byť N52 B30 A . *** Aký typ splynovača a u akej firmy ? Ďakujem za rady.

Napísané: 15.08.2018 08:15
od používateľa lorak777
zalezi aj odkial si, pre oblasť zap.slov. hatiar pri zvolene, sturovo, potom aj abraham a hlohovec... pohladaj.

Napísané: 15.08.2018 09:33
od používateľa astravitara
To viem, už mám piate auto na lpg,a bol som vo všetkých lpg servisoch osobne -- chcem vedieť konkrétne napr. v Poprade selling má prestavbu na BMW splynovače Elpigas + esgi, ale nemá napísaný tento motor 530 - 190 kW, N52

Napísané: 15.08.2018 19:34
od používateľa martincichy
Aj za cenu individualnej prestavby by som siel do BRC u Francaka v Ladomirovej (prestahoval sa z Korejoviec).

Napísané: 20.08.2018 12:50
od používateľa stagba
isť do individualnej prestavby ok, Frančak ok ale proboha prečo BRC? však to sa najviac kazi. asi najspolahlivejsia lpg kombinacia by bola- riadiaca jednotka STAG Q-generacie, reduktor Tomasetto Alaska, pre vyssi vykon Artic, vstrekovace HANA, multiventil Tomasetto a nadrž hocijaka.

Napísané: 10.09.2018 09:03
od používateľa lra
ja by som dal splynovace Magic III a vstrekovace Barracuda 130, predsalen hany padli na kvalite.

Napísané: 10.09.2018 11:55
od používateľa stagba
Regulator Tomasetto ma vintegrovany ventil plynu, dobre sa montuje a reguluje asi najstabilnejsie tlak, dlho vydrzi. S vstrekovacmi HANA som nemal problem, posledne montujeme HANA 2002, vyborna kvalita za super cenu, super su aj ACW 03, ale aj samozrejme Keihin, tam je vyssia cena

Napísané: 10.09.2018 12:39
od používateľa lra
ACW 03 niesu zle,

magic regulatory su kompaktnejsie, maju dobru termiku, tlak drzia stabilne a hlavne sa nepumpuju ako dvojzubec /to je ryba/ :4090:

Napísané: 11.09.2018 09:35
od používateľa stagba
nazor ti neberiem, mas dobre skusenosti s tymto regulatorom. pravdepodobne sa na nom nepreraza membrana a nefuci plyn do podtlaku ako bezne na tom genialnom. potom niet vyhrad.

Napísané: 11.09.2018 10:44
od používateľa lra
tento regulator treba montovat najlepsie hlavou dole alebo bokom a jedna vypust plynu musi byt dole. aby sa v nom necistoty neusadzali.

Keby si sledoval situaciu, tak problem bol uz davno vyrieseny.

A davat alasku/arctic do takehoto auta sa moze vypomstit, pochybujem ze v kazdej situacii nakrmia to auto aj keby boli dva.
Hlavne ked mu zacnes ostro nakladat a termika pojde prec....


Nahodne prejavujuce sa problemy budu neprijemne pre klienta, ale nie pre vas...

Napísané: 11.09.2018 13:20
od používateľa stagba
neviem o ziadnej vyriesenej situacii, reagoval som na jedno doporucenie systemu a napisal som z mojej praxe aka zostava komponentov je najspolahlivejsia. nic viac a ak mas dobre skusenosti s magic regulatorom tak nech sa paci. nepoznam problem pri ziadnom regulatore ktory by mal problem s termikou pokial je pripojeny korektne, to jest paralerne na maly okruh auta. fabricke nastavenie takmer kazdeho vyrobcu lpg systemov na prepnutie do plynu je 30 st. teploty regulatora a navrat do benzinu je 0 st. teploty plynu, tieto hodnoty niesu vycucane z prsta a z toho sa da vyvodit v akych limitoch lpg pracuje spravne. ale k nastaveniu treba pristupovat individualne, lepsie systemy maju aj korekcie od teploty regulatora ktore riesia nastavenia aj tym co tomu nakladaju.nespominam si na pripad ze by teplota pri nejakom regulatore drasticky klesala, v kazdom je len nejaka dutina, mozno s nejakymi rebrami cez ktoru prefrci horuca chladiaca zmes tlacena vodnou pumpou.je to tak na alaske, kme, acr, geniuse a aj na magice a vsetkych ostatnych. a namontovat tomasetto regulator do BMW- bezproblemu, je to vyborny regulator. STAG ma EU homologizaciu R115 pre BMW robenu s tymito regulatormi, cize auta schvalovali a merali emisie s tomasetto regulatormi.a pisal som to viackrat, regulator ma len jednu jedinu ulohu, stabilne drzat tlak plynu lebo plyn do motora nieje vstreknuty, je vpusteny svojim tlakom. a samozrejme nesmie casom prepustat lpg cez podtlak do sania ako sa to deje pri tych geniusoch

Napísané: 11.09.2018 21:22
od používateľa lra
schvalene su dve kopy systemov, a nie vsetko robi dobrotu. vstrekovace valtek. videl som tri a auta od vas ani jedno nemalo rovnaku dlzku hadic od vstrekovacov do sania /rozdiel aj 20cm/, najlacnejsie vstrekovace, lpg hadice pouzite pre podtlak, to je podla 115ky?

Napísané: 12.09.2018 08:39
od používateľa stagba
erstopatnastok je dve kopy, casto s tomasettami alebo valtekmi ale tusim ani jedna s baracudami alebo magicom. ale to je nepodstatne. co sa tyka dlzky hadiciek ta nehra rolu. pre predstavu, mas styri zahradne ventily k nim pripojene hadice, jedna je o nieco dlhsia, chytis konce do ruky a zacnes ventily postupne rovnako otvarat, zatvarat, dookola. z kazdej vystrekne rovnake mnozstvo vody len z tej dlhsej pri prvom vystreknuti menej o obsah hadice o ktory je dlhsia, uz pri dalsom vystreknuti obsah bude rovnaky ako pri ostetnych. to iste sa deje aj pri vstrekovacoch lpg a ten nepatrny rozdiel prvej davky pri dlhsej hadicke je absolutne nepodstatny. Asi podstatnejsi je bod v ktorom vstrekneme plyn, ten si myslim je lepsie aby bol co najblizsie k benzinovym vstrekovacom a kvoli tomu sa niekedy nedaju vstrekovace umiestnit tak aby hadicky boli rovnake. A davat do suvisu cenu a kvalitu pri hocijakom vyrobku je na dlhsiu diskusiu a tu je s tebou viest nebudem lebo posuvas ju z vecnej roviny niekde inde.
Vstrekovace Valtek su dobre spolahlive, daju sa zrepasovat a nastavit a funguju donemoty.
stastsne a vesele

Napísané: 13.09.2018 12:06
od používateľa andy.gee
stagba napísal:prečo BRC? však to sa najviac kazi
mame v rodine a medzi kamaratmi BRC systemov teda dost a nepokazil sa za tie roky ziaden

iste, pokazit sa moze cokolvek, ale v ziadom pripade si nemyslim, ze BRC je na spode pomyselnej tabulky spolahlivosti

Napísané: 13.09.2018 15:17
od používateľa stagba
andy.gee, poslal som sukr. spr., prišla?