Strana 1 z 2

Skoda Fabia LPG - teplota reduktora

Napísané: 25.12.2016 13:37
od používateľa mig12
Ahojte mam nasledovne auto: fabia 2 kombi rv 09 1.4 63kw system lpg esgi.
Moj problem: napojenie reduktora mam z kurenia do kabiny alebo spiatocky preto mi trva strastne dlho kym prepnd lpg nevravim o tom ze auto slabo kuri ak kury trha lpg asi koli malej prevadzkovej teplote.
Moja otazka mozem reduktor napojit na vodu z maleho okruhu? Napr pred chladicom? Ako mate napajanie vody reduktora vy? Dakujem za kazdy postreh

Napísané: 25.12.2016 15:01
od používateľa laco1871
V 90% pripadov sa zapaja reduktor na hadice z kurenia,

je to tak vzhľadom na to, aby reduktor bol umiestnený mimo náporu vetra pri jazde,

mal som aj také zapojenie,že reduktor bol umiestnený vpredu a bol zapojený priamo na chladiaci okruh motora,kedže bol umiestnený za svetlom ,bol chranený pred náporom vzduchu a fungoval spoľahlivo

riešenie je také,že Ty si možeš umiestniť reduktor KDE len CHCEŠ , pokiaľ SI OCHOTNÝ k nemu ŤAHAŤ hadice
väčšinou sa zvolí kompromisné riešenie, aby tie hadice k reduktoru boli čo najkratšie

A teplotu prepínania si možeš nastaviť aj na 30°C
a tiež pomože aj nejaká CLONA chladenia , teraz v tej zime, avšak v rozumnej miere...

Napísané: 25.12.2016 15:55
od používateľa autolaik
na fabii,octavii,favorite som mal od kurenia, mensi problem s kurenim bol len v octavii. Espero bralo vodu hned od chladica

podotazka: termostat mas poriadku?

Napísané: 25.12.2016 17:47
od používateľa mig12
Termostat meneny je novyvauto sa domnievam ze nekuri kvopi tomu ze okruh kde ma ist teply vzduch do kabiny je predlzeny a tahany cez reduktor.
Reduktor je nad svetlometom cize je chraneny mne len islo o odpoved ci moze byt napojena voda z maleho okruhu aby hned hrialo lpg zaroven s motorom.

Napísané: 25.12.2016 19:22
od používateľa mig12
ahojte da sa na zaklade tohto obrazku nieco povedat o LPG? napr mna zaujalo preco tlak v reduktore dosiahol az k 3barom mam ho nastavit na nizzsi tlak pocas volnobehu je tak 1,5 +-.
DALEJ vystupne napetie na vstrekoch viete mi povedat moznu pricinu maleho napetia na 1valci je to zavada? (ja ako lajk nepocitujem zeby siel na 3 valce alebo by nieco klepalo).

obrazok: http://www.imgup.cz/image/LrvJ

Napísané: 25.12.2016 20:41
od používateľa kozmert
Skús zobrať auto niekde k odborníkom ktorý vedia čo a ako má byť, tam ti určite pomôžu a dostaneš aj odpovede.Nebanuj tých pár eur. Myslím si že toto je najkratšia cesta k riešeniu ku dobrému koncu.

Napísané: 25.12.2016 20:46
od používateľa mig12
Urcite navstvivim aspon na prehliadku

Napísané: 25.12.2016 23:59
od používateľa lorak777
ja nechapem, preco by si to mal napojene az z toho takmer najmenej hriateho miesta - zo spiatocky radiatora... to nie je logicke...spytaj sa na to, kde ti to robili...ja mam hned z hadice od motora...alebo to mas technicky tazko realizovatelne...

Napísané: 26.12.2016 07:34
od používateľa mig12
Lorak sak je to fabia :D tam neni nic tazko zrealizovatelne. Okruh vyhrevu reduktora je napojeny z vyhrievania kabiny bol som to teraz pozerat a je predlzeny o takmer 1.8 az 2 m ty brdo uz viem preco mi auto nekuri a trha lpg

Napísané: 27.12.2016 09:11
od používateľa laco1871
Reduktor NIE JE namontovaný na obeh radiatora :3020:

reduktor je namontovaný na obeh chl.kvapaliny motora !!!

Pretože je chladiaca kvapalina tlačená v obehu nepretržite činnosťou vodnej pumpy ,pod reduktorom bude taká teplota, aka je momentalne v CELOM chladiacom okruhu

Napísané: 27.12.2016 20:14
od používateľa mig12
Laco ja mam reduktor vyhrievany ako pises vyssie na okruh kurenia dnu do kabiny. Je tam kľasicka vsuvka a predlzeny okruh o cca 1.8m hadice o priemere 16mm. Tento okruh kurenia kabiny ide cez reduktor kde je plyn velmi chladny tu sa minie podla mna teplo ktore by som inak fukal do kabiny. Podla mna je jedine riesenie napojenie vidy z maleho okruhu (ohrev motora). Osobne ma trabi azda ken ci reduktoru neuskodi povedzme 60stupnova voda (podla mna nie). Tot vsio robit to chlapikovi kde byvam nedam nakolko montuje lpg formou: no tu to mate namontovane musi to ist ak to nejde podla vasich predstav je chyba inde len nie v lpg...


PS: dakujem za informacie

Napísané: 27.12.2016 22:17
od používateľa bajo777
Ja bych teda za termostatom reduktor nechcel lol, ale ved podla chuti kazdeho sudruha prerabajte, ked viete lepsie ako plynar :2f93:

Napísané: 28.12.2016 06:33
od používateľa mig12
Bajo ty mas reduktor pred termostatom? Odkial konkretne mascnapajonie vody? Ano prerabam a este k tomu mam v aute zimu...

Napísané: 28.12.2016 07:57
od používateľa laco1871
Asi tak,že zapojiť ZA SEBOU radiator kurenia a POTOM reduktor je mantactvo a nepochopenie principu o čo tu ide

robí sa to tak,že do hadice ktorá napaja radiator sa vloží T-kus aby voda cez reduktor obiehala STALE , a cez radiator len vtedy ked to je potreba....

nie len vtedy ak je v činnosti radiator kurenia

ked bude v LETE radiator kurenia celkom odstavený,
ČO POTOM ????

Len nechápem prečo k takému jednoduchému konštatovaniu sme museli prisť až po 12 prispevkoch ??

Napísané: 28.12.2016 10:37
od používateľa mig12
Laco ale to je samozrejme ze nemoze ist seriovo radiator a reduktor. Ja som nic take nepisal. To co som chcel uz mam s touto problematikiu son skonvil.

Laco mozno trosku pri sustredejsom citani mi das za pravdu ze nikde neni napisane ze to idem zapajat za radiator.bude to tak ako pises. Dakujem aj tak za info