Strana 2 z 4

Napísané: 07.09.2016 12:56
od používateľa december
to som nevedel

Napísané: 07.09.2016 21:31
od používateľa hjundai
Inak som zaregistroval dosť sťažností na forach práve na LPG priamo od predajcu- výrobcu - opakované problémy s neschopnosťou bežného značkového servisu to poriešiť - Hyundai a myslím aj Dacia.... nevedia to vyladiť, zákazníci behajú pre svietiace kontrolky, hádže sa to na "neznačkový" plyn. Takže asi bude lepšie dať si to urobiť následne v dobrej dielni....

Napísané: 07.09.2016 21:39
od používateľa seven549
01Eagle napísal: nadrz má 11 rokov tu nikto nikdy nekontroloval a podľa servisu kým nepusta neriesit
no prosim aspon ze sa prvy priznal.

Napísané: 07.09.2016 21:46
od používateľa seven549
oco13 napísal:A pokial máš auto dovezené aj s plynom z cudziny , tak aj bez protokolu. Ja to mávam za stovku ale zase na aute je milion administatívnych nedostatkov. Zato brzdy si hajzlík tlačil trikrát (ktovie prečo) :40bd: :40bd: :40bd: :40bd: :40bd:
hej ja som tiez uz neodolal skratka nemam cas a nervy na to robim tiez za stovku a zistil som ze netreba riesit absolutne nic.ani cakat v rade pol dna + auto mam za hodku zase v rukach :41c2: :2f93: toto su sluzby.nech to lieta ked platim.

Napísané: 07.09.2016 21:51
od používateľa seven549
oco13 napísal:Tomket , mňa za toto isté otočili , Cčko a opakovaná s "reflexnou" nálepkou. :3c90: :3c90: :3c90:
doma som vyhrabal stary vozik sport jacht z 80 rokov.neviem kedy bol na stk mozno tak 10 rokov dozadu.reflexna nalepka hmlovka vin ziadne na rame.tak ok vozik ako novy co nevidel 10 rokov denne svetlo hmlovka sa nahodila 10 cm od brzdoveho svetla ako vyhlaska pise reflexna nalepka 80km/h odrazky na bok vin sa vyrazilo a na stk mi fizel co ma sem tam riesi na DI za moje prehresky informuje ze tie stare voziky chce nasa eu zrusit v roku 2020 ze nesplnaju podmienky.no keby ze to viem tak ho rovno vyhodim.

Napísané: 07.09.2016 23:07
od používateľa 01Eagle
Seven549
Ty poctivo menis lpg nadrz či nekupujem staršie autá? Moja je rok po no viem si predstaviť že behajú aj so staršou

Napísané: 08.09.2016 19:13
od používateľa seven549
ja som odporca lpg.nemam rad tlakovu bombu v interieri auta.zapalim cigaretu a zhorim.cital som ze smrt spalenim je najhorsia.a ak by som to aj prezil budem chodit ako darkman.radsej by som bral gulku.

Napísané: 08.09.2016 20:44
od používateľa jakubko4x4
66QUATTRO napísal: Lebo mi kontroloval ešte aj hrany na oknách či nie je niekde vyštrbené,

Po hranách behajú, keď zisťujú, či je na ňom fólia, alebo je napr. fabrické tónované sklo.

Normálne mu vravím, že to neni fólia a on len dlubal nechtom do hrany skla. Skoro si ho zalomil.
;))

Napísané: 08.09.2016 23:14
od používateľa bajo777
Seven mas recht, lpg je blbost tankuj benzin, ten je v pohode, aj Niki Lauda poveda...

Napísané: 09.09.2016 08:42
od používateľa 66QUATTRO
jakubko4x4: to by som chápal...ale kontrolovať to na obidvoch predných oknách?

Napísané: 09.09.2016 11:22
od používateľa laco1871
ja mam na najmenšom okne normalne nalepenu foliu dc-fix

a pod nou je paska nalepena v pasoch rovnobežne so spodnou lištou
a je to vidiet s 2 -och metrov,že to tam je nalepené a aj na STK tak pojdem lol

Napísané: 09.09.2016 23:34
od používateľa Hondar
Ja som v lete vymenil 68L valcovu nadrz co mala na sebe vyrazeny r. 1997 a ani mrcha-nemoc jej nebola. Celu dobu sa totiz vozila v interieri na koberčeku jak premiér v Caravele :b:
Ine je, ak diskova nadrz visi pri zadnom kolese a prska na nu stale "sracka" z cesty. Taka ma po 10 rokoch naozaj dost a moze hrozit riziko uniku LPG. Ale zakon nas to nuti menit podla datumu - tak ako lekarnicky...bóóóže kolko ich ja len mam doma udajne "nefunkcnych" a zivot ohrozujucich...
+ pre istotu som este obetoval cas a peniaze a zohnal som si Protokol o montazi plynoveho zariadenia ... akoze jeho kopiu z montaznej dielne za 50,-€
V oktobri ma caka STK+EK, takze uz sa tesim na obstruujuceho demmentneho technika.
Este pripomeniem, ze obvodne urady dopravy kazdemu obcanovi pomozu VELKE HOUNO, ked clovek patra po tom davno stratenom zdrape, ktory ma byt archivovany v zlozke vozidla na OúD prislusneho okresu, od okamihu zapisu bifuel do Osvedcenia o evidencii. Tupci platení z nasich dani ani nevedeli ci ma kazde vozidlo jednu zlozku a ta s nim putuje z okresu do okresu podla jeho aktualnej evidencie alebo v kazdom okrese vznika zlozka nova (a v nej je logicky evidovane z historie káry VELIKANSKE HOVNISKO). Cize ak bolo auto postupne prihlasene napr. v 8 okresoch tak na kazdom okresnom urade dopravy ma svoju (takmer prazdnu) zlozku. A vcul buc mudry, kde mas hladat svoj protokol o montazi PZ, ktory ti "svedomity" predavajuci neodovzdal pri kupe, kedze ho nema, ani ho udajne nikdy nepotreboval. A uradnici z OuD sa vzdy huzevnato vyhovoria na iny okres, nech ich nevopruzujes - OSOBNA SKUSENOST :342a:
Vivat Slovakistan=bananistan :41c2:

Prajem pevne nervy.

Napísané: 19.09.2016 18:16
od používateľa lra
Dobry den.

Co sa tyka veku nadrze, tak v polsku sa da jej zivot predlzit az na 20 rokov. /ako tu niekto spomenul je ine ked je nadrz v kufri na kobercekoch ako zozrata od soli. Vyjde to na cca polovicu ceny novej.

Napísané: 19.09.2016 21:20
od používateľa Hondar
Lenze v SR nie je organizacia, ktora je spôsobila vykonavat tlakove skusky LPG nadrzi a tym predlzovat ich "zivotnost". Jedina je v Prahe a cena za jej sluzby previsuje hodnotu novej nadrze aj s odbornou montazou a dokladom o namontovani :41c2:

Napísané: 19.09.2016 22:52
od používateľa lra
hondar: nejak sa mi stratila veta ze sa to na "konfekcne"nadrze neoplati, pri velkokapacitnych to moze byt rentabilne