Strana 2 z 6

Napísané: 31.12.2013 21:09
od používateľa oco13
Andy : myslím , že to je dobre pretože ak by nebola táto nedôvera tak by to výrazne zvyšovalo ceny takýchto aut na trhu. Mňa firemné auta naučili , že " sadni a choď a nestaraj sa". Takže zopár aut som kupoval aj bez toho aby som vôbec otvoril kapotu a videl motor.

Napísané: 31.12.2013 21:32
od používateľa ivko1
ivko1 napísal:
Favorit 135 napísal:to Ivko1: pozri napr. na tento clanok: http://forum.skodahome.cz/topic/40381-s ... tazou-lpg/
Už ked tam vidí, že "skodahome" tak ani nečítam dalej, a kludne vysvetlím aj prečo, koncern som nikdy nevlastnil a ani vlastniť nebudem, teda ich problémy ma vôbec nezaujímajú
Máme tu vela overených firiem, kde nie je problém zveriť čokolvek, inde dobabrú aj to čo sa dobabrať nedá.

Ku Škodovkárom sa nemiením vyjadrovať preto, lebo majú skreslený pohlad na svet...
Logicky nevylučujem že niektorý mohli mať problém, ale je tam tolko faktorov a mne sa to dnes nechce čítať.

Mne stačilo čo napísal autor tejto témy, a ked sa posťažuje tak každý , tak si LPG do auta nedá nik

Napísané: 31.12.2013 22:11
od používateľa laco1871
Príčiny porúch lpg zriadenia v autach maju ten istý základ ako je písane vyššie v komentároch

a síce ,že majiteľ je väčší škrob ako Škot a nie je ochotný davať peniaze na UDRŽBU svojho auta, preto mu zlyháva zapaľovacia a palivová sustava motora
a vyhovára sa na lpg

potom NEODBORNÁ MONTÁŽ a chybné nastavenie prvádzkových hodnot lpg systemu

a nakoniec čerpanie nekvalitného plynu len preto,že je "lacnejší"

Ja som najazdil s Esperom za 4 roky 150 000 km na lpg a ŽIADNÝ problém som nemal.

Jazdené auto s LPG by som NIKDY nekupoval ,pretože som jazdil na lpg veľa, dlhé trasy a vobec som motor nešetril
a hlavne , čo bola veĽká chyba jazdil som sustavne na lpg ,
motor potrebuje sem tam nejakých 20-30 km pobežať na benzín, veľmi sa tým oddiali jeho zničenie.

Napísané: 31.12.2013 22:14
od používateľa oco13
Favorit : http://www.autadoterenu.cz/aro-na-drevo ... fikce-344/
Je faktom , že aj v dnešnej dobe zopár strojov na toto palivo chodí.
Tento pán si dokonca celý generátor vyrobil svojpomocne .http://nasetraktory.eu/forum/viewtopic. ... =drevoplyn

Napísané: 31.12.2013 22:15
od používateľa jammie
Mam na lpg v subaru od marca a najazdenych 20 tis km. dost som montaz zvazoval ale nelutujem ani cent. stavil som na overenu montaznu dielnu s ktorou mali majitelia subaru pozitivne skusenosti a nesetril som na systeme a dal som brc. cena za montaz bola cca 1300€ a vtedy som to pocital ze pri spotrebe cca 11 L plynu mi vysla navratnost po 20 tis km. na benzin som jazdil vzdy okolo 10 L a plynu 11 a to nejazdim na spotrebu. Osobne sa len smejem ako sa niektori ludia stazuju ako im to trha a blbne na lpg montovane u kadejakych majstrov... za tych 20 tis na lpg ziadne zavahanie ani nic podobne.

Napísané: 31.12.2013 22:22
od používateľa ivko1
Favorit 135 napísal:Mozno maju skodovkari skresleny pohlad na svet, ale to maju aj ludia, ktori apriori beru vsetko od koncernu za hnoj a nepripustia ziadny iny nazor uz len z principu.
Ja nemám nič proti tebe a ani proti žiadnemu majitelovi koncernu, ktorý pri výbere auta zváži aj iné alternatívy a ked mu na základe porovnania zo všetkého najviac vyhovuje Škodovka tak nech si ju kúpi, ale väčšinou je to presne naopak, Škodovka sa kupuje automaticky bez toho aby som si to provnal s tým čo mi ponúkne za dané groše konkurencia

Napísané: 31.12.2013 22:30
od používateľa wikyxxx
A aká je sankcia za to že budem mat nelegalny plyn v aute a mi ho najdu policajti ??? STK a EK neriešme :)

Napísané: 31.12.2013 22:46
od používateľa laco1871
wikyxxx,

ty možeš mať namotovaný plyn v aute takým sposobom,že pri zbežnom pohľade pod kapotu na motor ,

nezainteresovaný človek /teda ten,čo nikdy nevidel sučiastky lpg systemu/ NIČ nezistí

leda ak pri pohĺade na auto zospodu,

na zdviháku alebo v montážnej jame

ale ruku na srdce : naozaj nevieš najsť tých cca 1100 €

za legálnu montáž ???

Legislatíva je legislatíva a každý štát by si mal chrániť a aj si chráni svoj vnútorný trh,
aj keď osobne si myslim, že všetky jednotlivé súčiastky roznych systémov lpg by mali byť vzájomne kombinovateĺné a aj premontovateĽné z jedného vozidla do druhého

Napísané: 01.01.2014 01:06
od používateľa oco13
Laco - obštrukcie pri STK a EK , neznalosť a zlý výklad predpisov , natolko znechucujú niektorých ludí , že naozaj radšej volia nelegalny plyn a vždy pred STK demontujú reduktor von.
Konkretne ja mám teraz dokazovať , že auto je dovoz len kvoli tomu že rok výroby a rok dovozu v TP sú rovnaké. Inak ma vraj na EK ani nepustia.Pritom viem , že auto bolo ako nové rozbité na mraky a k nám dovezené ako totalka , len musím zase obehávať úrady a pýtať duplikáty papierov z 1997 roku.

Napísané: 01.01.2014 01:29
od používateľa danco110
K tomu nelegalnemu lpg , kamosa zastavili na octe 2 1.2tsi vyzera pofidernejsie a auto nemal pisane na seba ale na osobu z druheho konca sr . Policajt ho ziadal o otvorenie kapoty a pod torpedom cekoval vin, Vin sedelo pri pohlade na motor policajt zkonstatoval ze v aute je lpg .(neni tam) Ci ten policajt bol mentalne retardovany (ne)viem

Napísané: 01.01.2014 02:18
od používateľa Kujon78
v Poľsku dám 850 €, tu dám 1200 € rozdiel minimálny a problémy násobne vyššie.

Pri prestavbe auta čo žerie jak krava, sa to vráti veľmi rýchlo. Ak kupujem auto s tým, že tam chcem dať LPG tak je to ako keby si kúpil za ponúk daného vozidla tu vyššiu a hotovo. Ak máš auto už dlhšie a tak chceš LPG, tak treba zvážiť. Ale má to prepiť v krčme, tak volí dať do auta :-)

Dobré LPG zariadenie, správna dieľňa a správne nastavenie znamená pokoj. Ak niektorá z týchto troch vecí zlyhá je prúser !!!!

Napísané: 01.01.2014 08:37
od používateľa laco1871
oco13 napísal:Laco - obštrukcie pri STK a EK , neznalosť a zlý výklad predpisov , natolko znechucujú niektorých ludí , že naozaj radšej volia nelegalny plyn a vždy pred STK demontujú reduktor von.
Konkretne ja mám teraz dokazovať , že auto je dovoz len kvoli tomu že rok výroby a rok dovozu v TP sú rovnaké. Inak ma vraj na EK ani nepustia.Pritom viem , že auto bolo ako nové rozbité na mraky a k nám dovezené ako totalka , len musím zase obehávať úrady a pýtať duplikáty papierov z 1997 roku.
Naozaj zvláštny sposob argumentácie...

Oco13, Ty si vzkriesil zombie a čuduješ sa ,že ťa všade straší ???

Ak to bola totalka,tak si mal zobrať použiteĺné sučiastky a zbytok dať do zbernych surovin, nie to spojazdňovať

Konal si protizákonne a ešte sa ideš obhajovať?

Toto je možne len na skorumpovanom SVK,
hanba !

Napísané: 01.01.2014 08:55
od používateľa YxoYpsilono
hanba tebe, hnusny komunista!

Napísané: 01.01.2014 11:43
od používateľa oco13
Ja som nikoho nevzkriesil , len keď som auto kupoval tak mi majitel povedal pravdu . Nehovor mi , že nevieš ako poliaci nosili v tej dobe autá. A ako je potom možné že aj výrobcovia dodávajú dodnes servisom štvrťky alebo polky karoserií?
Pokial je akákolvek totalka opravovaná na stolici tak nemôže byť problém . Mal som Fiestu ktorá bola zložená z troch rôznych vozov a za 8 rokov nemala poruchu. Ale to nie je predmetom témy .
Ak si dnes kúpiš auto v zahraničí kvoli cene (nové) , potom sa vymení zo 10 majitelov , tak na EK ti bude mudrc tvrdiť že to nemôže byť dovoz , práve podla dátumov v TP. A ty musíš vynakladať dosť velké úsilie k opetovnému skompletovaniu papierov.
Tým chcem povedať , že po 20 rokoch a 20 majiteloch , legálny plyn prináša aj dosť velké administratívne nevýhody.
https://www.youtube.com/watch?v=aI4psFcBVys

Napísané: 01.01.2014 11:51
od používateľa laco1871
Ja som z Esperom nijaké problémy pri EK ani pri STK nemal

stačilo doložiť PROTOKOL o montáži LPG zariadenia

to je Alfa a Omega , ako hovoria v kostole

bez Protokolu o montáži nie je možné vykonať EK ANI STK
na vozidle s alternativnym pohonom LPG