Priciny problemov pri pohone auta LPG

Ako je to vlastne s plynom? Aký máte na to názor ? skúsenosti ?

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

MayoZVOLEN
Príspevky: 735
Dátum registrácie: 04.02.2011 13:04
Bydlisko: Zvolen
Zdieľať na Facebook

...

Príspevok od používateľa MayoZVOLEN »

Aku znacku splynovaca mas pod kapotou ?
lukas123654
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 19.09.2016 16:22
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lukas123654 »

značka splynovača je LOVATO
Hondar
Príspevky: 504
Dátum registrácie: 24.02.2015 18:27
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Hondar »

Chod k inemu plynarovi. Zvalit problem na palivo je take jednoducho-lakave ... a opravit to za pjetikilko zase lakavo-jednoduche :3035:
Nenehaj sa osrat :41c2:
marikapu
Príspevky: 144
Dátum registrácie: 29.11.2011 12:15
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa marikapu »

Ahojte, bolo pár dní -2°C a vždy ráno po naštartovaní (5s) zhasol motor a po opätovnom štarte už šlapal dobre a po kilometri a pol prepol na plyn. Robí vám to? Ďalšia vec svieti mi check motora pri každom plyne okrem slvnft, môže to byť tým že bol splynovač nastavovaný pri natankovaní tejto značky? Vďaka Vivaro
Hondar
Príspevky: 504
Dátum registrácie: 24.02.2015 18:27
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Hondar »

Je od Teba moc "mudre", ze si nam poskytol vsetky potrebne informacie.... Znacka model rocnik motor plynovy system starostlivost (vykonana, ale hlavne ta zandebana).
Ked to zhasne tak to zjavne frci na benzin. Tak ss zameraj na problem v benzinovej podskupine. Alebo vzduchovy filter a tesnost airboxu a celeho sacieho potrubia, lambda sonda, sviecky, vysokonapätove kable. Hlavne pozor na notorickych vymienacov nahradnych dielov, ktorí vedia len to, ze pre BIG BISNISSSS je lepsie zacat s Lambdou ako tesnostou sania :4090: meheheheheeeee :40bd:
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Check motora je ponajviac chudobná zmes. Tvoje auto asi vie čítať lebo plynom zo slovnaftu sa zaváža milion iných púmp nielen firemné. :40bd: :40bd: :40bd: :40bd: :40bd:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
marikapu
Príspevky: 144
Dátum registrácie: 29.11.2011 12:15
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa marikapu »

Fakt okrem slvnftu každý plyn svieti, až kým ho tam opäť nenatankujem a neprejdem 200km... auto nemam dlho Vivaro 2,0 2008 250000km dialnice väčšinou(predajcu poznám) plyn Zavoli tam bol montovaný v deň prihlásenia auta
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Tak to máš vyriešené tankuj eco-plyn a si v pohode lol
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
adriann100
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 09.02.2018 17:24
Zdieľať na Facebook

fabia 1.4 mpi 44kw 2003 LPG Trhanie,dusenie motora v ťahu

Príspevok od používateľa adriann100 »

Zdravím mám taký problém,mám fabiu na lpg(plyn),všetko my doteraz fungovalo, až po výmene tesnenia pod hlavou, lpg začalo blbnúť,na benzín to ide uplne v pohode aj do otáčok,na lpg to ide tiež do otáčok, ale v ťahu to nechce prekročiť viac ako 2000rpm.Prosím o nejaké rady už som skúšal hoci čo aj štelovať regulačný ventil na hadici ktorý mám upevnený na škrtiacej klapke,neviem aký vpliv mohlo mať na to výmena tesnenia pod hlavou,dakujem za hocijaké rady.
marikapu
Príspevky: 144
Dátum registrácie: 29.11.2011 12:15
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa marikapu »

Ja mam napr. vstreky 1,2,3,4 a hadičky plynu do valcov idú 1,2,4,3 kamoš v srbsku prerába motory na väčšie objemy a aj tak sa pomýlil a dal 1,2,3,4.... niečo zle zložili alebo zabudli kým bola hlava na rovnaní nie? Možno skladal iný mechanik ako demontoval...
adriann100
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 09.02.2018 17:24
Zdieľať na Facebook

fabia 1.4 mpi 44kw 2003 LPG Trhanie,dusenie motora v ťahu

Príspevok od používateľa adriann100 »

ja nemám elektronické vstreky, ja to mám spravené ako to mali embéčky,favority,karburatorové felicie (glx),zo splynovača my vedie jedna hadica ktorá je napojena na škrtiacu klapku,sanie mám dobre utesnené všetko poriadku takže falošný vzduch by to nemalo ťahať,neviem aký malo nato vlpyv výmena hlavy ked pri demontáži som dal dole len tú hadicu zo škrtiacej klapky viac nič ohladom plynu a po zložení to všetko frčalo až po skúške v ťahu lpg netahalo nádrž bola plná.Ak mal tiež niekdo takýto problem alebo s lpg skusenosti dakujem za info.
wilz
Príspevky: 3687
Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa wilz »

No podľa toho čo píšeš, najskôr došlo k nejakej chybe pri spätnej montáži. Samotná demontáž hlavy a výmena tesnenia by na to nemali mať žiaden zásadný vplyv.
Ťažko ti tu niekto od počítača naslepo dobre poradí, najlepšie bude zájsť do dielne kde ti ten plyn montovali, prípadne do iného plynového servisu.
Daxisko
Príspevky: 48
Dátum registrácie: 30.11.2010 12:49
Bydlisko: Bratislava
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Daxisko »

Su moznosti asi 2 - prva je ta, že jazdis na LPG, a potrebujes emulator aby si ukazovalo realny stav paliva (benzínu) inak ti bude klesat rucicka odkedy natankujes, tak to rata podla aktual spotreby a najazdenych km. stav paliva v nadrzi (co je ale nepresne ak mas LPG lebo sa ti nic nemina). Druha moznost - naozaj mas volaco na plyne pošahané. Skús nazrieť na nádrž plynovú na ten ukazovateľ stavu LPG čo je pod krytom, či sa míňa, ak áno, len si potvrdíš moje vysvetlenie. A ak to chceš úplne potvrdiť tak skoč na pumpu a keď do akože poloprázdnej nádže napcháš len 5 litrov benzínu, tak to je tak. lol
a566
Príspevky: 711
Dátum registrácie: 06.04.2020 16:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa a566 »

oco13 napísal:Favorit : ja mám napríklad namontovaný plyn aj v traktore , ktorý spraví možno 20 motohodín ročne. Prečo??? jednoducho pretože všetky moje autá doteraz mali plyn a aj ho mať budú, benzín patrí do kosačiek .
Inak niekde je aj kaukulačka návratnosti a pohybuje sa to niekde okolo 20t km . Čiže náklady na prestavbu už má späť a ďalších 20 rokov jazdí za polovicu. :40bd: :40bd: :40bd: :40bd: :40bd:
A "bezproblémové" auto je až keď z neho vyhodíš benzínovú časť a jazdíš čisto na plyn. Dá sa to , hlavne pri starších podtlakových systémoch.
komentar z 2013 dozrel ako vino... lebo dnes e10 a podobne sragory...
kto by povedal ze raz plyn bude premiovy... lol

Návrat na "LPG, CNG - Hybrid"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných