Priciny problemov pri pohone auta LPG
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 735
- Dátum registrácie: 04.02.2011 13:04
- Bydlisko: Zvolen Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 19.09.2016 16:22 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 504
- Dátum registrácie: 24.02.2015 18:27 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 144
- Dátum registrácie: 29.11.2011 12:15 Zdieľať na Facebook
Ahojte, bolo pár dní -2°C a vždy ráno po naštartovaní (5s) zhasol motor a po opätovnom štarte už šlapal dobre a po kilometri a pol prepol na plyn. Robí vám to? Ďalšia vec svieti mi check motora pri každom plyne okrem slvnft, môže to byť tým že bol splynovač nastavovaný pri natankovaní tejto značky? Vďaka Vivaro
-
- Príspevky: 504
- Dátum registrácie: 24.02.2015 18:27 Zdieľať na Facebook
Je od Teba moc "mudre", ze si nam poskytol vsetky potrebne informacie.... Znacka model rocnik motor plynovy system starostlivost (vykonana, ale hlavne ta zandebana).
Ked to zhasne tak to zjavne frci na benzin. Tak ss zameraj na problem v benzinovej podskupine. Alebo vzduchovy filter a tesnost airboxu a celeho sacieho potrubia, lambda sonda, sviecky, vysokonapätove kable. Hlavne pozor na notorickych vymienacov nahradnych dielov, ktorí vedia len to, ze pre BIG BISNISSSS je lepsie zacat s Lambdou ako tesnostou sania meheheheheeeee
Ked to zhasne tak to zjavne frci na benzin. Tak ss zameraj na problem v benzinovej podskupine. Alebo vzduchovy filter a tesnost airboxu a celeho sacieho potrubia, lambda sonda, sviecky, vysokonapätove kable. Hlavne pozor na notorickych vymienacov nahradnych dielov, ktorí vedia len to, ze pre BIG BISNISSSS je lepsie zacat s Lambdou ako tesnostou sania meheheheheeeee
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 144
- Dátum registrácie: 29.11.2011 12:15 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 09.02.2018 17:24 Zdieľať na Facebook
fabia 1.4 mpi 44kw 2003 LPG Trhanie,dusenie motora v ťahu
Zdravím mám taký problém,mám fabiu na lpg(plyn),všetko my doteraz fungovalo, až po výmene tesnenia pod hlavou, lpg začalo blbnúť,na benzín to ide uplne v pohode aj do otáčok,na lpg to ide tiež do otáčok, ale v ťahu to nechce prekročiť viac ako 2000rpm.Prosím o nejaké rady už som skúšal hoci čo aj štelovať regulačný ventil na hadici ktorý mám upevnený na škrtiacej klapke,neviem aký vpliv mohlo mať na to výmena tesnenia pod hlavou,dakujem za hocijaké rady.
-
- Príspevky: 144
- Dátum registrácie: 29.11.2011 12:15 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 09.02.2018 17:24 Zdieľať na Facebook
fabia 1.4 mpi 44kw 2003 LPG Trhanie,dusenie motora v ťahu
ja nemám elektronické vstreky, ja to mám spravené ako to mali embéčky,favority,karburatorové felicie (glx),zo splynovača my vedie jedna hadica ktorá je napojena na škrtiacu klapku,sanie mám dobre utesnené všetko poriadku takže falošný vzduch by to nemalo ťahať,neviem aký malo nato vlpyv výmena hlavy ked pri demontáži som dal dole len tú hadicu zo škrtiacej klapky viac nič ohladom plynu a po zložení to všetko frčalo až po skúške v ťahu lpg netahalo nádrž bola plná.Ak mal tiež niekdo takýto problem alebo s lpg skusenosti dakujem za info.
-
- Príspevky: 3692
- Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44 Zdieľať na Facebook
No podľa toho čo píšeš, najskôr došlo k nejakej chybe pri spätnej montáži. Samotná demontáž hlavy a výmena tesnenia by na to nemali mať žiaden zásadný vplyv.
Ťažko ti tu niekto od počítača naslepo dobre poradí, najlepšie bude zájsť do dielne kde ti ten plyn montovali, prípadne do iného plynového servisu.
Ťažko ti tu niekto od počítača naslepo dobre poradí, najlepšie bude zájsť do dielne kde ti ten plyn montovali, prípadne do iného plynového servisu.
-
- Príspevky: 48
- Dátum registrácie: 30.11.2010 12:49
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
Su moznosti asi 2 - prva je ta, že jazdis na LPG, a potrebujes emulator aby si ukazovalo realny stav paliva (benzínu) inak ti bude klesat rucicka odkedy natankujes, tak to rata podla aktual spotreby a najazdenych km. stav paliva v nadrzi (co je ale nepresne ak mas LPG lebo sa ti nic nemina). Druha moznost - naozaj mas volaco na plyne pošahané. Skús nazrieť na nádrž plynovú na ten ukazovateľ stavu LPG čo je pod krytom, či sa míňa, ak áno, len si potvrdíš moje vysvetlenie. A ak to chceš úplne potvrdiť tak skoč na pumpu a keď do akože poloprázdnej nádže napcháš len 5 litrov benzínu, tak to je tak.
-
- Príspevky: 711
- Dátum registrácie: 06.04.2020 16:01 Zdieľať na Facebook
komentar z 2013 dozrel ako vino... lebo dnes e10 a podobne sragory...oco13 napísal:Favorit : ja mám napríklad namontovaný plyn aj v traktore , ktorý spraví možno 20 motohodín ročne. Prečo??? jednoducho pretože všetky moje autá doteraz mali plyn a aj ho mať budú, benzín patrí do kosačiek .
Inak niekde je aj kaukulačka návratnosti a pohybuje sa to niekde okolo 20t km . Čiže náklady na prestavbu už má späť a ďalších 20 rokov jazdí za polovicu.
A "bezproblémové" auto je až keď z neho vyhodíš benzínovú časť a jazdíš čisto na plyn. Dá sa to , hlavne pri starších podtlakových systémoch.
kto by povedal ze raz plyn bude premiovy...
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 41 neregistrovaných