Strana 2 z 3

...

Napísané: 02.12.2014 08:43
od používateľa MayoZVOLEN
S tou fabrikou moze byt problem sa spojit. Este precitat hodnoty by sme mali zvladnut s nasim softom, ak ale bude potrebne nieco nastavit niesom isty ci nas program pusti, mavaju to zamknute.

Napísané: 02.12.2014 14:23
od používateľa paskin89
mne všetko ide,akurát sa mi končí platnost buduci rok,tak neviem ako na to,či sa niečo mení,alebo nie. ale predpokladám nádrž sa mení nejake membrány a či sa to nastavuje to neviem :/

...

Napísané: 02.12.2014 18:23
od používateľa MayoZVOLEN
Platnost coho konci ? Nadrz sa ma menit po 10 rokoch od datumu vyroby, membrany podla poctu odjazdenych km/kvality tankovaneho paliva. Filtre odporucam kontrolovat / menit po 30 tis km. Pokial vsetko funguje odporucam aspon kontrolu na PC, najma spravnost zmesi a vystupneho tlaku z regulatora.

Lpg landi renzo

Napísané: 10.12.2014 01:05
od používateľa tomashind
Zdravím mama seat altea xl 1.6/2007mam tam namontovaný landi renzo aplikovať a mam taky problém železa studená mi pekne prepne na plyn ale jak náhle vypnem a znova zapnem motor tak my ho vypína a papa mi to strašne bol som s tým v servise a povedali mi ze to môže byť reduktor lebo sa správa tak jak keby tam nebol tlak a mysli si ze je nádrž prázdna je to možné ďakujem za vás odpovede
Nabudúce pred založením témy skús hľadať "foter"

Landi renzo prepina na benzin

Napísané: 13.12.2016 22:18
od používateľa jafet111
Vedel by mi niekto poradit s problemom ktory mam s LPG Landi renzo ?

Bol spraveny kompletny repas LPG t.j. vymena vstrekovacov(oranzove za cierne), vymena membrany, vymena filtra. Po repase zacal problem pri jazdeni, kde LPG prepinal samovolne na benzin. Boli znova vyemene vstrekovace pre podozrenie na zlu sadu. Problem vsak nezmyzol. Nasledne bol vymeneny snimac tlaku. Problem vsak nadalej pretrvava. V LPG servise su uz z toho nestastny. Vedel by niekto poradit ci sa s tym uz stretol ? V podstate okrem nadrze a kablov bolo vymenene uz vsetko. Auto jazdi na beznin bez problemov. Jedna sa o auto Skoda Fabia 1,4 16V, 74kW.

Napísané: 13.12.2016 22:29
od používateľa MayoZVOLEN
Medzicasom som sa dostal k viacerym, aj tovarenskym SW na Landi Renzo, pomocou ktorych som sa zatial spojil s kazdou, aj fabrickou prestavbou. LR je potvora, treba sa s nim pohrat a mat poruke viac verzii SW. Takze, keby nieco cislo na mna nieje problem najst :-)

Napísané: 14.12.2016 13:42
od používateľa jafet111
Toto bol v poradi 2 repas vykonany na automobile. Pred 3-4 rokmi sa repas robil tiez no neboli ziadne problemy. V LPG servise sa do riadiacej jednotky LPG dostat vedia. Dokonca vedia menit aj hodnoty. Neviem kde by mohol byt problem.
Podla mojho nazoru by sa na to mohlo ist logicky - zistit za akych podmienok jednotka vyhodnocuje ze ma prepinat na beznin a podla toho sa odrazit t.j. ist po pricine. Preverit vsetky tieto podmienky ci v nich nie je nejaky zadrhel a poriesit to.

Napísané: 16.12.2016 10:10
od používateľa stagba
jafet111, este napiš v akom aute to maš, kolko km si na lpg prešiel, kto a kedy robil prestavbu.
LandiRenzo servisujeme aj my ale prestavby s nim nerobime, su aj spolahlivejsie zariadenia a aj cenovo priaznivejsie pre zakaznika ci uz montaze alebo servisu. Ale urcite kvality hadam system ma ked sa preň rozhodli niektorí vyrobcovia aut ked ho montuju priamo pri vyrobe aut. Ale patália s nim je, hlavne so vstrekovcmi, čidlami tlaku. opravy robime naslepo lebo pripojit sa alebo robit nejake korekcie sa pri fabrickej prestavbe neda. Vymena vstrekovacov zaberie. vymena vsetkych styroch vsak vyjde aj na 300, v aut. servise aj na 500. Niekolko krat sa zakaznik rozhodol ked mu dosla trpezlivost, pre vymenu celeho systemu lebo nestaci vymenit riadiacu jednotku za beznu a prepinac lebo cela kabelaž je ina, potvrdil to aj dovozca do SR, preto von s tym a isiel tam STAG. Najcastejsie trpia vstrekovace pri talianskych zariadeniach ako LR, BRC, Tart. niesu lacne, ACW vstrekovace od STAG sa zrepasuju, vsetky styri za 40 a fičia dalej.
Stag ma aj vynikajuce diagnosticke zariadenie pre svoje systemy, tzv. Rejestrator/Záznamnik dát. Pripoji sa k riadiacej jednotke, prestrci sa tlacitko k soferovi a ked nastane problem šofer stlaci tlacitko a tym oznaci moment v zaznamenavanych datach ze prave tu sa odohrala porucha.
Ja si vsak myslim ze porucha tvojeho auta bude velmi prosta, uveď odpovede zo zaciatku mojeho prispevku.
Naždiar

Napísané: 17.12.2016 22:42
od používateľa jafet111
stagba: ako som spominal je to auto Skoda fabia combi 1,4 16V 74kW (motor BBZ) r.v. 2006. Som 2 majitel. Prvy majitel bola nejaka firma a ta si dala hned do noveho auta montovat LPG vo firme energas - Nizna Mysla. Auto ma uz najazdene 280 000 km. Ked som auto kupoval malo 140 000km. Pri 160 tis. som menil vsetky vstrekovace aj snimac tlaku. Slo to bez problemov doteraz. Teraz pri 280 tis som navsitvil LPG servis a spravil sa repas t.j. vymena vsetkych vstrekovacov, filtra, membran, aj snimaca tlaku, no nastal uvedeny problem, ktory pretrvava. Vsimol som si ze sa to deje pri radeni rychlosti resp. pri ubrati plynoveho pedala. Ako keby to malo suvis s tlakom kedze v oboch pripadoch/momentoch sa znizuje mnozstvo dodavaneho plynu to vstekovacov.

P.S. Stary dorbry system s centralnym zmiesavacom kde neboli ziadne citlive vstrekovace a zmiesavalo sa to v sacom potrubi. Ziadnu vyhodu v pripade sekvencnych LPG nepocitujem. Tak si tak mam dojazd na plnu nadrz rovnaky. Fungovalo to bez problemov vecne. Existuje este montaze takychto LPG systemov do aut ? Tie STAG vstrekovace su vsetky 4 za 40 Eur alebo kazdy jeden je za 40 ?

Rozmyslal som o vymene automobilu, no nakoniec som sa rozhodol ze si auto necham este zo 3-4 roky a dam auto dokopy(rozvody, riadenie atd + to LPG ktore uz robilo problemy a vedel som ze repas bude drahy(400Eur)). No necakal som ze nastanu taketo problemy, takze rozmyslam ci sa na to vsetko nevykaslem a radsej nekupim nieco ine.

Napísané: 10.06.2020 21:47
od používateľa amilio
MayoZVOLEN napísal:Aj my robime Landi Renzo. Len aby sa nezbudlo... ;)
dovolím si niečo napísať: áno robíte ale?......mal som u Vás auto so systemom landi renzo.Nechali ste ma sedieť 4h pokial ste,,opravovali,, moje auto..a jeho chyba? v zime triaslo,po zahriatí išlo ok..bohužiaľ,na nič ste neprišli,teda ak nepočítam nejaký káblik zle zapojený(vraj) a zaúčtovanie si skúšobnej jazdy(na mojom aute,mojej PHM:-) výsledok žiadny a pri druhej návšteve iba dohady že to budú určite vstreky..no neboli páni od Hatiara tobôž nie za takú cenu akú ste mi povedali.Iba som chcel poukázať že ste to neboli schopný opraviť,iba zobrať peniaze

Napísané: 10.06.2020 22:13
od používateľa oco13
Milý Amilio - tvoj préspevok je vyslovene tendenčný s úmyslom očierniť jeden z najlepších servisov na Slovensku.
Takže - nechali ťa sedieť ? a čo asi tak s tebou mali robiť? zobrať ťa na kolotoče? V každom servise buď čakáš , alebo ti povedia zavolajte o tri dni. Pri aute ťa nechá možno tak dedinský mechanik, všade inde dodržujú BOZP.
Neopravili ti auto? tak napíš kto ti ho opravil aby tu bola aj pozitívna info.
Skúčobná jazda sice je to tvoje auto, ale je pokazené, takže logicky sa skúša ono a s tvojim plynom - lebo práve ten može robiť problémy. A uvedom si , že ten mechanik čo tú jazdu robí berie plat ten tam nie je preto aby sa povozil.
A cena?? ak nie si ochotný akceptovať cenu tak načo ideš do servisu? Čakáš snáď , že Hatiar je armada spásy a robí za vatikánsku menu.
Bol som u neho s BRC, Lovatom, Landi Renzom, aj s Vialle a vždy mi pomohli. :300f:

...

Napísané: 30.11.2020 18:19
od používateľa MayoZVOLEN
@amilio
Kazdy splynovac (LPG zariadenie) je SUBOR komponentov, navyse instalovany do auta, ktore uz davno nema konstrukciu ako zo "Žiguláka".
Co tym chcem povedat ?
Ze je nie ojedinele, ze zavadu nenajdeme za 15 minut, opravime za 5 a odovzdame za 3.
Pokial sa nepodarilo chybu najs (odstranit) nemyslim, ze sme okolnosti nevysvetlili pri odovzdani. Niekolkokrat sa nam stalo, ze dohladanie chyby trvalo dlhsie.
Taktiez niekolkokrat sme na zariadeniach LR vymenili vstrekovace a ak nepomohlo odstranit problem vybrali sme ich von a vratili spat povodne. Niekedy to totiz bez vyskusania jednoducho nejde.
A ze nemam v tíme jasnovidcov, ktori vycitaju zavadu pohladom pod otvorenu kapotu za 9 sekund ?
Ak nejaky servis takych ma napiste, ktory. Rad tam poslem svojich ludi (a pojdem aj ja) na skolenie.
Pokial nam nedoverujete a mate pocit, ze svoju robotu flakame pokojne skuste stastie inde. Ale poviem uprimne, Vas komentar ma skutocne prekvapil. Bezne robime "celodenne" opravy, castokrat aj viacdnove a obvykle sme uspesni. Netvrdim, ze v 100%-tach, ale takych 95% si trufnem napisat. Niektore opravy zvykneme "rozfazovat" ked zakaznik nemoze nechat auto u nas na viac dni. Ale VZDY sa vieme so zakaznikom dohodnut. Aspon som si to doteraz myslel...

Napísané: 30.11.2020 18:22
od používateľa MayoZVOLEN
oco13 napísal:Milý Amilio - tvoj préspevok je vyslovene tendenčný s úmyslom očierniť jeden z najlepších servisov na Slovensku.
Takže - nechali ťa sedieť ? a čo asi tak s tebou mali robiť? zobrať ťa na kolotoče? V každom servise buď čakáš , alebo ti povedia zavolajte o tri dni. Pri aute ťa nechá možno tak dedinský mechanik, všade inde dodržujú BOZP.
Neopravili ti auto? tak napíš kto ti ho opravil aby tu bola aj pozitívna info.
Skúčobná jazda sice je to tvoje auto, ale je pokazené, takže logicky sa skúša ono a s tvojim plynom - lebo práve ten može robiť problémy. A uvedom si , že ten mechanik čo tú jazdu robí berie plat ten tam nie je preto aby sa povozil.
A cena?? ak nie si ochotný akceptovať cenu tak načo ideš do servisu? Čakáš snáď , že Hatiar je armada spásy a robí za vatikánsku menu.
Bol som u neho s BRC, Lovatom, Landi Renzom, aj s Vialle a vždy mi pomohli. :300f:
Vdaka, som rad, ze si spokojny a este radsej, ze si to takmer dokonale vysvetlil.
Spokojny zakaznik je totiz moj hlavny ciel.

Napísané: 18.01.2021 21:04
od používateľa Lofinko12
Dobry deň
Bol som v servise na LPG, mam landi renso,lebo mi prepinalo hned na plyn (mal som lpg v automatickom režime) aj ked auto nebolo dostatočne zohriate a po pridani nožneho plynu mi hned preplo na lpg. Tak som vypinal a zapinal LPG ručne podla teploty motora. Potom nastali väčsie probemy...ked som rano vypol lpg a po zohriati opät zapol tak uz mi to nepreplo na plyn.isiel som do servisu...nemohol sa napojit na riadiacu jednotku aby spravil diagnostiku. Vymenil jednotku za druhu a ta uz išla ...aj vsetko nastavil a uz to ide krasne ako ma...az ked sa motor nahreje...lenže predtym to auto ked som ho zhasol, tak jak keby si odfuklo...predpokladam že to bol plyn z reduktora,ktory potom vyfučal, aby nebol pod tlakom...proste vždy ked som zhasol to auto a teraz po tejto vymene nič...nepočujem nič...je to chyba? Dakujem za radu.

Napísané: 18.01.2021 21:28
od používateľa oco13
Určite to nie je chyba, chybou bolo práve to odfukovanie.