Pretestovanie po odpustení trestu v BA
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 372
- Dátum registrácie: 15.09.2022 16:18 Zdieľať na Facebook
Re: Pretestovanie po odpustení trestu v BA
Božemooooj, že som to sem vôbec písal! Stále si múdry a píšeš ako keby som bol totálny debil, aj keď som ti už dva krát napísal, aby si láskavo rátal s tým, že nie som tupý, ani ten servis. Neboj sa, ten servis existuje 34 rokov (tridsaťštyri, nie je to preklep), tak má iste aj dobrú diagnostiku. Nehovoriac o tom, že odkiaľ som mal asi vedieť, že to nebudem vedieť dva roky odstrániť? Myslíš, že mi diagnostika pred dvomi rokmi napísala, že to bude toľko trvať? Píšeš tu kraviny o tom, ako by si si dal vytetovať na lopatku a podobne, tak mám pre teba návrh:patko1 napísal: ↑17.07.2023 00:14Ved si pisal ze mas diagnostiku na to. A keby si aj nemal nebolo by mudrejsie zakupit si poriadnu ako bludit patrat dva roky?
Oprav to a povedz si sumu. Je to v servise v BA na zdviháku, môžeš sa toho ujať.
Na iné správy od teba už nereagujem.
Naposledy upravil/-a vykopanafosilia v 17.07.2023 14:20, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 372
- Dátum registrácie: 15.09.2022 16:18 Zdieľať na Facebook
Re: Pretestovanie po odpustení trestu v BA
Toto neviem, vyskúšam, ale aj pri BMW to hodí do P. Navyše, táto závada sa síce deje náhodne, ale VŽDY musia byť splnené dve podmienky:Emfo napísal: ↑16.07.2023 23:18 Nema to funkciu ako niektore zfky uz s elektronickym ovladanim zaradenej rychlosti, ze ak sa otvoria dvere napr. vyhadzuje to rychlost von? Maju to napr. aj mercedesy ale tam to hodi do P, alebo sa stalo ze elektronicky radic p,r,n,d vyhadzoval rychlost von pri velmi pomalej jazde.
- aspoň 20 minút jazdy
- auto stojí, alebo ide minimálnou rýchlosťou
Kým sa tieto dve podmienky nesplnia, závada sa doteraz NIKDY neprejavila. Preto si myslím, že to súvisí s teplotou prevodovky. Prevodovky preto, že motor sa zohreje oveľa oveľa skôr (veľký objem, veľa valcov).
A aj podstatne pomalšie vychladne (14 litrov vody, 11 litrov oleja)...
-
- Príspevky: 5737
- Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01 Zdieľať na Facebook
Re: Pretestovanie po odpustení trestu v BA
Mozes byt aj atomovy fyzik aj s tym servisom ale ked si tu nie schopny za 3 dni napisat dve chyby ktore ta trapia 2 roky tak akurat tak zacinam pochybovat ze vobec take auto existuje. OK skoda tu ozaj niekomu skusat poradit. Vymente este aspon 3 mechatroniky 4 diferaky 8kablovaciek skuste zhodit vyfuk a odizolovat ho tepelne lebo to viete lepsie ako inzinieri v AM, voz sa po dedine do nekonecna este 5 rokov kym si ako napisal by si bol stastny keby sa to uz pokazilo nacisto, spravte vsetko len si nesadnite do tej nocnej mory s diagnostikou a nevozte sa lebo nahodou by vam to mohlo ulahcit robotu a posunut vas dalej. Je cas zase opustit toto forum lebo asi aj modry konik stoji za viacvykopanafosilia napísal: ↑17.07.2023 14:12Božemooooj, že som to sem vôbec písal! Stále si múdry a píšeš ako keby som bol totálny debil, aj keď som ti už dva krát napísal, aby si láskavo rátal s tým, že nie som tupý, ani ten servis. Neboj sa, ten servis existuje 34 rokov (tridsaťštyri, nie je to preklep), tak má iste aj dobrú diagnostiku. Nehovoriac o tom, že odkiaľ som mal asi vedieť, že to nebudem vedieť dva roky odstrániť? Myslíš, že mi diagnostika pred dvomi rokmi napísala, že to bude toľko trvať? Píšeš tu kraviny o tom, ako by si si dal vytetovať na lopatku a podobne, tak mám pre teba návrh:
Oprav to a povedz si sumu. Je to v servise v BA na zdviháku, môžeš sa toho ujať.
Na iné správy od teba už nereagujem.
-
- Príspevky: 372
- Dátum registrácie: 15.09.2022 16:18 Zdieľať na Facebook
Re: Pretestovanie po odpustení trestu v BA
Skús už na mňa nereagovať.
-
- Príspevky: 372
- Dátum registrácie: 15.09.2022 16:18 Zdieľať na Facebook
Re: Pretestovanie po odpustení trestu v BA
Tie chybové kódy sú:
P0705 - Transmission Range Sensor Circuit Malfunction
P2800 - Shift By Wire Range Sensor Circuit Fault
Nejaký nápad....?
P0705 - Transmission Range Sensor Circuit Malfunction
P2800 - Shift By Wire Range Sensor Circuit Fault
Nejaký nápad....?
-
- Príspevky: 238
- Dátum registrácie: 15.07.2023 08:08 Zdieľať na Facebook
Re: Pretestovanie po odpustení trestu v BA
Teplota prevodoveho oleja by mala byt citatelna cez diagnostiku, maju tepelne cidlo na teplotu oleja kedze sa teplota oleja pouziva aj pri plneni prevodovky.
Tieto chyby nehovoria nic o probleme s vysokou teplotou oleja alebo zeby bol v prevodovke nejaky mechanicky problem, co by sposoboval nieco co k tomu vedie. Neviem aky elektronicky sposob radenia ma ta konkretna prevodovka ale chybove kody sa stazuju na senzor, ktory snima aku rychlost tam vlozil radic P,R,N,D. Shift by wire je radenie kde neradi rychlost paka cez tiahla aj ked u elektronickych prevodoviek to je slodovane co vidi prevodovkova jednotka a co elektronika paky. Priklad z mercedesu, volic na volante elektronicky, na boku prevodovky je ISM/DSM modul, ktory ked posunies packu tak motorcek pohne tiahlo vnutri prevodovky a to na snimaci na rj vidi co od tej prevodovky chces aby robila ci parking, neutral, dopredu alebo dozadu. Ak ty mas zvolene D ale na snimaci vnutri prevodovka uvidi N alebo senzor vo vnutri strati polohu kde je oproti tomu kde ty chces aby bola, mas elektronicku chybu a toto ti prevodovka potom vystraja. Aspon u MB je to magneticky senzor. V diagnostike nieco ako zaucenie poloh volica rychlosti nie je? Spominam MB lebo tam som "doma", tam sa to robi automaticky pri vymene rj prevodovky pri elektronickom radeni, programovanie, kodovanie, zaucenie volica, priradenie k autu imobilizer.
Tieto chyby nehovoria nic o probleme s vysokou teplotou oleja alebo zeby bol v prevodovke nejaky mechanicky problem, co by sposoboval nieco co k tomu vedie. Neviem aky elektronicky sposob radenia ma ta konkretna prevodovka ale chybove kody sa stazuju na senzor, ktory snima aku rychlost tam vlozil radic P,R,N,D. Shift by wire je radenie kde neradi rychlost paka cez tiahla aj ked u elektronickych prevodoviek to je slodovane co vidi prevodovkova jednotka a co elektronika paky. Priklad z mercedesu, volic na volante elektronicky, na boku prevodovky je ISM/DSM modul, ktory ked posunies packu tak motorcek pohne tiahlo vnutri prevodovky a to na snimaci na rj vidi co od tej prevodovky chces aby robila ci parking, neutral, dopredu alebo dozadu. Ak ty mas zvolene D ale na snimaci vnutri prevodovka uvidi N alebo senzor vo vnutri strati polohu kde je oproti tomu kde ty chces aby bola, mas elektronicku chybu a toto ti prevodovka potom vystraja. Aspon u MB je to magneticky senzor. V diagnostike nieco ako zaucenie poloh volica rychlosti nie je? Spominam MB lebo tam som "doma", tam sa to robi automaticky pri vymene rj prevodovky pri elektronickom radeni, programovanie, kodovanie, zaucenie volica, priradenie k autu imobilizer.
-
- Príspevky: 372
- Dátum registrácie: 15.09.2022 16:18 Zdieľať na Facebook
Re: Pretestovanie po odpustení trestu v BA
Tu je voľba tlačítkami PRND. K tej teplote prevodovky sa stále vraciam preto, lebo to NIKDY neurobí skôr, ako po 15 - 20 km jazdy. VŽDY len za tepla - a keď to nechám vychladnúť, VŽDY to zase funguje. Nikdy to neurobí pri rýchlejšej jazde (ani pri veľmi rýchlej), vždy len keď idem krokom v zápche, alebo stojím na semaforoch.
Keď som v ZF bral novú mechatroniku, nahrali tam soft a tým vraj aj zmazali adaptácie. Prevodovka radí dokonale, ale občas to vyhodí do N. Niekedy ide hneď zaradiť rýchlosť a pokračujem, niekedy musím počkať kým to vychladne. Preto sa to tak na hovno hľadá...
V tlačítkach chyba nie je (aj takú možnosť sme brali do úvahy), lebo rovnako sa to správa či skúšam tlačítka, alebo pádla na volante. Ak to blbne, nejde ani jedno, ak to funguje, funguje oboje.
Dnes som pozrel kabeláž okolo všetkého, čo môže prevodovka ovplyvňovať svojou teplotou - okolo prevodovky, trubiek, chladiča. Nič som nenašiel. Všetko je alebo dostatočne ďaleko, alebo dobre odizolované, a nikde náznak nejakého poškodenia. Len na jednom mieste ide káblový zväzok sakra blízko katalyzátora, ale ak by tam bol háčik, závada by sa objavila oveľa skôr, nie až po 20 minútach jazdy.
A samozrejme, nikomu sa nechce do hľadania závady, ktorú nemožno vyvolať a ktorá sa zjaví kedy ona chce a ako často chce. Niekedy to neurobí týždeň, niekedy tri krát na pol kilometri, aj to sa už stalo. Potom hľadaj takú závadu - vieš si asi predstaviť mieru môjho zúfalstva, keď to skúšam už aj tu, na fóre o opiciach a banánoch
Ja sa tým elektrikárom ani nedivím, že sa im do toho nechce, ale ja to vyriešiť musím........
Keď som v ZF bral novú mechatroniku, nahrali tam soft a tým vraj aj zmazali adaptácie. Prevodovka radí dokonale, ale občas to vyhodí do N. Niekedy ide hneď zaradiť rýchlosť a pokračujem, niekedy musím počkať kým to vychladne. Preto sa to tak na hovno hľadá...
V tlačítkach chyba nie je (aj takú možnosť sme brali do úvahy), lebo rovnako sa to správa či skúšam tlačítka, alebo pádla na volante. Ak to blbne, nejde ani jedno, ak to funguje, funguje oboje.
Dnes som pozrel kabeláž okolo všetkého, čo môže prevodovka ovplyvňovať svojou teplotou - okolo prevodovky, trubiek, chladiča. Nič som nenašiel. Všetko je alebo dostatočne ďaleko, alebo dobre odizolované, a nikde náznak nejakého poškodenia. Len na jednom mieste ide káblový zväzok sakra blízko katalyzátora, ale ak by tam bol háčik, závada by sa objavila oveľa skôr, nie až po 20 minútach jazdy.
A samozrejme, nikomu sa nechce do hľadania závady, ktorú nemožno vyvolať a ktorá sa zjaví kedy ona chce a ako často chce. Niekedy to neurobí týždeň, niekedy tri krát na pol kilometri, aj to sa už stalo. Potom hľadaj takú závadu - vieš si asi predstaviť mieru môjho zúfalstva, keď to skúšam už aj tu, na fóre o opiciach a banánoch
Ja sa tým elektrikárom ani nedivím, že sa im do toho nechce, ale ja to vyriešiť musím........
-
- Príspevky: 238
- Dátum registrácie: 15.07.2023 08:08 Zdieľať na Facebook
Re: Pretestovanie po odpustení trestu v BA
Teplota moze jedine ovlyvnit pracu snimaca, ktory vidi zaradenu rychlost ale samotna teplota nebude robit problem. Je moznost v diagnostike vidiet co je zvolene na tlacitkach a co vidi prevodovka? Su to 2 samostatne moduly? Toto je vyhoda vacsiny dobry fabrickych diagnostik mam vyhlasenu chybu, klikam na nu alebo mi to vzrata test plan a ide sa po pricinach samotnej chyby, cize to naviguje priamo na testy a merania ci priame hodnoty alebo merania suviasiacej kablovacky. Tu bude problem v okruhu volenia rychlostneho stupna. Ak v momente ked chyba nastane a ostava aktualna trvala tak je jasne, ze nedovoli radit rychlost ked nevie co je tam zaradene a co nie, to je ochrana aby auto neodislo v podstate samo, chyba sa stane neaktualna ale ostava zapisana, vidi a suhlasi co je zaradene a co ma byt auto zacne fungovat.
-
- Príspevky: 372
- Dátum registrácie: 15.09.2022 16:18 Zdieľať na Facebook
Re: Pretestovanie po odpustení trestu v BA
Emfo, máš SS...
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Re: Pretestovanie po odpustení trestu v BA
po polroku preskusanie??? to je az nad 12 mesiacov.ja som mal tiez ododbraty vodicak za nedokazany alkohol --odmietnutie dychania a odberu krvi --.cize automaticky rok.+ 20min nahanacku a uteku od auta.dokopy na 14 mesiacov zakaz soferovat.presne po 7 som siel som rovno do kanclu sefa DI.on to vybral zo suflika pozrel si zaznamy ci ma za ten cas niekde nechytili nacierno,spisal spravu,podpisal som papiere a hotovo.pokutu vyriesil sud.jankojohan napísal: ↑12.07.2023 11:18 Ahojte, v pondelok mi odpustili polku trestu zákazu vedenia motorového vozidla, s tym ze si musím dohodnut termín na preskúšanie.
ale to bolo za ficovlady.dnes uz je bratislava ako amerika.tam to bude komplikovane.dnes uz rozhoduje za co bol odobraty vodicak,pochybujem ze za rychlost.
-
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 27.02.2012 17:17 Zdieľať na Facebook
Re: Pretestovanie po odpustení trestu v BA
Dobrý deň,
skúsim sa vecne zapojit do témy
U takýchto sporadickych porúch je odhaľovanie náročné, často si to vyžaduje použiť metódy ktoré niesu u diagnostikov bežné. Odporučil by som teda meranie odporu "Cu" vodičov kelvinovou metódou. Jednak kontinuitu jednotlivých, tak aj odpor medzi nimi ( elektrina ako "voda"). Videl som už rôzne poruchy elektroinštalacií a rôzne postupy odhaľovania. Nezabúdať na chcecklist a hlavne postupovať od diagnostiky ku genéze. Ináč sa roztoči kolotoč kontrolky " change engine" t.j. liečenia chorôb pokus - omyl.
skúsim sa vecne zapojit do témy
U takýchto sporadickych porúch je odhaľovanie náročné, často si to vyžaduje použiť metódy ktoré niesu u diagnostikov bežné. Odporučil by som teda meranie odporu "Cu" vodičov kelvinovou metódou. Jednak kontinuitu jednotlivých, tak aj odpor medzi nimi ( elektrina ako "voda"). Videl som už rôzne poruchy elektroinštalacií a rôzne postupy odhaľovania. Nezabúdať na chcecklist a hlavne postupovať od diagnostiky ku genéze. Ináč sa roztoči kolotoč kontrolky " change engine" t.j. liečenia chorôb pokus - omyl.
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Re: Pretestovanie po odpustení trestu v BA
Niečo k tomu pretestovaniu, Chvílu som váhal ale volim možnosť C, je to správne ??
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 111 neregistrovaných