Skrutena hlava , unik chladiacej kvapaliny

Diskutujte o všetkom čo vás zaujíma alebo trápi !

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Re: Skrutena hlava , unik chladiacej kvapaliny

Príspevok od používateľa oco13 »

Myslel som to tak, že popri práci záhradníka robiť servis vlastného moderného auta, je príliš náročné aj na vedomosti aj na čas.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Re: Skrutena hlava , unik chladiacej kvapaliny

Príspevok od používateľa seven549 »

vw benzin motory zeru vodu a olej stale.uz aj golfik co som kedysi mal golfa 3 1.8i 66kw ABS motor kupil som ho s tym ze v darexe v roku 2005 mi povedali ze tlakuje hadice.auto malo 165 000km na budiku. tlakoval hadice ale neboli zase ako kamen.voda sa dolievala asi tak raz za 5000km asi 0.2 dcl.a olej 0.3dcl tiez po 5000km.a siel svojim zivotom dalej do 365 000km.

ibizu co som kupil ako 5 rocnu 1.4 63 kw BXE motor 60 000km zrala vodu tiez a na dialnici aj olej.5000km dialnicnych skoro pol litra oleja slo prec a voda tiez.ak to jazdi mesto je to v pohode.uniky su zanedbatelne.ale ak su letne horucavy strati za 5000km aj tak 0.2 dcl vody.

nikdy som tomu nepripisoval vadu.je to proste benzinak od vw.

bmw benziny dizle to iste olej a voda bezna vec.audiny to iste.

fordy 2.2 tdci sa mi ujali tak ze ja som skratka s tymi motormi spokojny.olej netreba riesit vodu netreba riesit.za 180 000km som expansku ani neotvaral.stale voda na ryske max auto uzivnane na dialnice.odzilo si svoje kolony horucavy nemecke rychle dialnice,olej spotreba asi tak 0.3dcl na 20 000km.a tak isto fungovali aj stare 2 litre benzinove.bez dolievania vody a oleja.semeringy slzili ale neriesil som to nikdy pretoze netrebalo medzi intervalmi dolievat nic.co funguje netreba drazit.

kazdy by si mal dat otazku.chcem to auto mat 15 rokov?ak nie,naco sa s tym trapit.

vyjazdit a predat.tak ci tak vekom a km pridu dalsie investice + korozia.

ten passat 2015 1.8TSI treba nechat a jazdit,pokial to nehlce vela vody napr pol litra na 1000km pojazdit este 2 -3 roky a posunut dalej.

aj kolega co kupil nedavno 5 rocnu A6 3.0 tdi 80000km od prveho majitela,sa zmieril stym ze to uz neni octavia 1.9tdi 77kw.liter oleja kazdych 5000km a voda 0.3 dcl kazdych 5000km.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Re: Skrutena hlava , unik chladiacej kvapaliny

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Tak a je to tu,koniec témy...idú voloviny
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Re: Skrutena hlava , unik chladiacej kvapaliny

Príspevok od používateľa seven549 »

radsej sa teba venovat politike ako autam lebo coskoro uz na slovensku nebude zaco jazdit.jazdenie bude len pre bohatych.
monojetronic
Príspevky: 168
Dátum registrácie: 06.05.2010 01:40
Zdieľať na Facebook

Re: Skrutena hlava , unik chladiacej kvapaliny

Príspevok od používateľa monojetronic »

nuz take auto ako je na fotke presne mam LEON :) VW som pisal vseobecne lebo tie 1.8TSI sa davaju do audi, vw seat,skoda ... asi bude nutny test na netesnosti, hlav, hadic (CO) asi preplach, potom vakuove plnenie ..servisak vravel ze dost casto odchadzaju vodne pumpy (primontovane naa elektricky termostat), vie to niekto potvrdit u tych motorov?
momentalne tam z vasich rad mozu byt vzduch bubliny, alebo uchpane kanaliky, prasknute nieco (tesnenie, hlava dufam ze nie) atd ...ono od kupy pri 150km sa mi stratilo tak 2dc za 15000km ale teraz to je markatnejsie mam pocit .. :porte:

//ohladom samo ovzdusnovania, vychadzal som z takychto nazorov:
https://www.vwvortex.com/threads/coolan ... -113600387
"However unlike many cars, the Golf has its coolant reservoir at the high point of the system. It should be largely self bleeding." Ze najvyssi bod vystemu je v expanzke a preto je system prevazne samo ovzdusnovaci
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Re: Skrutena hlava , unik chladiacej kvapaliny

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Systém by sa sám odvzdušnil vtedy,ak by mal okruh (okruhy) otvorený,ale k tomu je nutná prevádzková teplota a tú kým motor dosiahne môže mať kritické miesto motora bez chladenie vo vzduchovom polštári. Ale podstata...mnohookruhové systémy (majú všetky moderné techniky) sú často abnormálne neprehľadné až tak že neviete sa dopátrať ktorá hadica je ktorá na opačnom konci.Pokiaľ ide dosiahnuť potrebné vakum je istota že niekde nemá buď nenasadenú sponu či netesný O krúžok a pod.Naháňať problém neskôr alebo si ho dokonca vyrobiť je moment kedy človek ozaj preklína vlastnú blbosť a nedôslednosť.Na ktorú ešte môže aj sakra zle doplatiť,o zbytočnej strate spústy času nehovoriac.
Naháňať maličký únik vo velmi natrieskanom priestore dnešných strojov je zážitková vec a často ide iba úplným vyprázdnením a následne smoke leak detectorom sa natlačí dymom.Lenže to je už úplné sci fi,to dielne ani nevedia že existuje.

Návrat na "AUTOMOBILY - Všeobecná diskusia"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Google [Bot], rudolfo63 a 82 neregistrovaných